CV-Online“ ir ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto organizuojamo „Pardavimų Guru – studentų lyga“ konkurso finalą laimėjo jungtinė KTU ir VDU studentų komanda. Ji nugalėjo kitas finale kovojusias komandas iš įvairių šalies aukštųjų mokyklų. Antrą vietą pelnė Tarptautinės teisės ir verslo aukštosios mokyklos studentai, trečiąją – ISM komanda.
Į finalą pateko šešios komandos – iš ISM, KTU, VDU ir Tarptautinės teisės ir verslo aukštosios mokyklos. Baigiamajame etape joms reikėjo prisistatyti komisijai sukurtais vaizdo filmais ir atlikti pardavimų užduotis. Studentams buvo paruoštos specialios pardavimų situacijos: jiems teko įsijausti į stambios draudimo bendrovės, vandens filtrų atstovų, kelionių agentų, masažo paslaugas teikiančios bendrovės atstovų, meno galerijos savininko vaidmenis ir išspręsti sumanumo ir derybinių įgūdžių reikalaujančius atvejus. Potencialiais klientais ar partneriais tapo patys komisijos nariai – didelę patirtį turintys įvairių bendrovių specialistai.
„Pirmą kartą šiame konkurse varžėsi komandos, ne pavieniai studentai, kaip būdavo anksčiau. Studentai įrodė komandinio darbo efektyvumą – sugebėjo puikiai apjungti individualias žinias, gebėjimus ir kūrybingumą. Tikimės, kad būsimų pardavimų specialistų karta realizuos savo gebėjimus įvairiose šalies bendrovėse“, – sako ISM Karjeros centro vadovė Gintarė Aldonytė.
Penktą kartą organizuotas konkursas sulaukė didelio studentų iš visos šalies susidomėjimo. Jame dalyvavo net 38 komandos. Trys atkrentamieji turai vyko interaktyviu būdu – „CV-Online“ tinklapyje. Finalo dalyvius vertino komisija, kurią sudarė ISM Executive School, „CV-Online“, „Nordea“ banko, telekomunikacijų bendrovės „Tele2“ ir draudimo bendrovės „If“ specialistai. Laimėtojams atiteko vertingi prizai, kuriuos įsteigė bankas „Nordea“, „Tele2“, „If“, knygynų tinklas „Pegasas“ ir kino teatras „Multikino“.
„Viskas keičiasi, pardavimai taip pat, – finalo metu susirinkusiems kalbėjo ISM Executive School konsultantė-ekspertė Rima Valantiejienė. – Pastarųjų metų pokyčiai rinkoje nesugrąžinamai pakeitė vartotojų elgseną, o tai turėtų stipriai pakeisti kompanijų elgesį su klientais“. Jos teigimu, daugelis pardavimų kompanijų naujojoje rinkoje vis dar veikia senais būdais, taigi tiek pardavimų specialistams, tiek vadybos studentams svarbu žinoti rinkos diktuojamus poreikius ir atitinkamai tobulinti savo gebėjimus.