„Per penkerius veiklos metus mes įgyvendinome keletą didelių reklamos kampanijų ir vykdėme įvairias rinkodarines veiklas, kuriomis pasiekėme puikių rezultatų – per metus Rygoje apsilankančių turistų skaičius nuolat augo dviženkliu procentiniu skaičiumi. Ir toliau ieškome būdų, kaip originaliai pakviesti žmones aplankyti mūsų miestą. Kampanija „Celebrity Coach” siekiame atskleisti Rygos įvairovę ir galimybes bei pasiekti jaunesniąją auditoriją. Trumpuose vaizdo siužetuose Latvijos sostinę pristato žymūs ir svetingi šio miesto gyventojai. Taip ji atsiskleidžia kaip miestas, kuris yra įdomus kultūros ir architektūros žinovams, mados, vakarėlių, ekstremalaus sporto ir, žinoma, gurmaniško maisto gerbėjams, ”- sako Vita Jermoloviča, RTPB valdybos narė.
Visi užsienio šalių gyventojai kampanijos interneto puslapyje www.celebritycouch.lv yra kviečiami pažiūrėti specialius vaizdo siužetus, registruotis ir išsirinkti įžymybę, pas kurią norėtų apsistoti. Kiekviena žvaigždė apgyvendins po vieną užsienio svečią, kuris bus išrinktas burtų keliu. Laimingieji keletą dienų praleis pasirinktų įžymybių draugijoje ir pamatys Rygą jų akimis – važinės dviračiais, padės vadovauti vienam garsiausių Rygos restoranų, dirbs su naujais dizaino projektais, stebės tikros muzikos grupės repeticiją, vienai nakčiai taps didžėjais, dalyvaus ekskursijoje upe ir įsitrauks į kitas įdomias veiklas.
Kampanija „Celebrity couch“ susilaukė didžiulio susidomėjimo dar nė neprasidėjusi. Jos pristatyme dalyvavo žurnalistai iš Suomijos, Vokietijos, Lietuvos ir Olandijos. Vėliau jie kartu su užsienio šalių svečiais keliaus į Latvijos sostinę, susipažins su „Celebrity couch“ dalyvaujančiomis įžymybėmis ir aplankys jų rekomenduojamas Rygos vietas.
Pirmojo etapo kampanijos nugalėtojai bus paskelbti rugsėjo 8 dieną; pirmieji svečiai į Rygą atvyks rugsėjį ir spalį. Antrojo kampanijos etapo metu bus publikuojamos nugalėtojų viešnagės nuotraukos ir jų vaizdo dienoraščiai.
Kampanija yra orientuota į Vokietijos, Švedijos, Suomijos, Norvegijos, Olandijos, Lietuvos ir Estijos gyventojus. Kampanijai viešinti buvo pasirinkti įvairūs interneto kanalai, tarp jų ir socialinis tinklas „Facebook”, todėl tikimasi pasiekti ir kitų šalių auditoriją.
Bendra reklamos ir ryšių su visuomene išlaidų suma yra 200 tūkst. eurų. Galimybę savaitgalį praleisti Rygoje dovanoja LIVE RĪGA su partneriu airBaltic.