• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Rygos turizmo plėtros biuras (RTPB) rugpjūčio mėnesį paskelbė naują Rygos reklamos kampaniją „Celebrity Couch“. Jos pagrindiniai herojai bus Rygoje gyvenantys žymūs žmonės, turintys išskirtinį požiūrį į savo mylimą miestą: mados tinklaraštininkė Agnese Kleina, virtuvės šefas Mārtiņš Sirmais, didžėjus DJ Artūrs Mednis, buvęs ministras pirmininkas Māris Gailis, mini-drome lenktynių pasaulio čempionas Toms Alsbergs ir muzikos grupė „Instrumenti“. Kampanijos metu šios įžymybės pakvies šešis užsieniečius apsistoti jų namuose ir parodys Rygą tokią, kokią mato jie patys.

Rygos turizmo plėtros biuras (RTPB) rugpjūčio mėnesį paskelbė naują Rygos reklamos kampaniją „Celebrity Couch“. Jos pagrindiniai herojai bus Rygoje gyvenantys žymūs žmonės, turintys išskirtinį požiūrį į savo mylimą miestą: mados tinklaraštininkė Agnese Kleina, virtuvės šefas Mārtiņš Sirmais, didžėjus DJ Artūrs Mednis, buvęs ministras pirmininkas Māris Gailis, mini-drome lenktynių pasaulio čempionas Toms Alsbergs ir muzikos grupė „Instrumenti“. Kampanijos metu šios įžymybės pakvies šešis užsieniečius apsistoti jų namuose ir parodys Rygą tokią, kokią mato jie patys.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Per penkerius veiklos metus mes įgyvendinome keletą didelių reklamos kampanijų ir vykdėme įvairias rinkodarines veiklas, kuriomis pasiekėme puikių rezultatų – per metus Rygoje apsilankančių turistų skaičius nuolat augo dviženkliu procentiniu skaičiumi. Ir toliau ieškome būdų, kaip originaliai pakviesti žmones aplankyti mūsų miestą. Kampanija „Celebrity Coach” siekiame atskleisti Rygos įvairovę ir galimybes bei pasiekti jaunesniąją auditoriją. Trumpuose vaizdo siužetuose Latvijos sostinę pristato žymūs ir svetingi šio miesto gyventojai. Taip ji atsiskleidžia kaip miestas, kuris yra įdomus kultūros ir architektūros žinovams, mados, vakarėlių, ekstremalaus sporto ir, žinoma, gurmaniško maisto gerbėjams, ”- sako Vita Jermoloviča, RTPB valdybos narė.

REKLAMA

Visi užsienio šalių gyventojai kampanijos interneto puslapyje www.celebritycouch.lv yra kviečiami pažiūrėti specialius vaizdo siužetus, registruotis ir išsirinkti įžymybę, pas kurią norėtų apsistoti. Kiekviena žvaigždė apgyvendins po vieną užsienio svečią, kuris bus išrinktas burtų keliu. Laimingieji keletą dienų praleis pasirinktų įžymybių draugijoje ir pamatys Rygą jų akimis – važinės dviračiais, padės vadovauti vienam garsiausių Rygos restoranų, dirbs su naujais dizaino projektais, stebės tikros muzikos grupės repeticiją, vienai nakčiai taps didžėjais, dalyvaus ekskursijoje upe ir įsitrauks į kitas įdomias veiklas.

REKLAMA
REKLAMA

Kampanija „Celebrity couch“ susilaukė didžiulio susidomėjimo dar nė neprasidėjusi. Jos pristatyme dalyvavo žurnalistai iš Suomijos, Vokietijos, Lietuvos ir Olandijos. Vėliau jie kartu su užsienio šalių svečiais keliaus į Latvijos sostinę, susipažins su „Celebrity couch“ dalyvaujančiomis įžymybėmis ir aplankys jų rekomenduojamas Rygos vietas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Pirmojo etapo kampanijos nugalėtojai bus paskelbti rugsėjo 8 dieną; pirmieji svečiai į Rygą atvyks rugsėjį ir spalį. Antrojo kampanijos etapo metu bus publikuojamos nugalėtojų viešnagės nuotraukos ir jų vaizdo dienoraščiai.

Kampanija yra orientuota į Vokietijos, Švedijos, Suomijos, Norvegijos, Olandijos, Lietuvos ir Estijos gyventojus. Kampanijai viešinti buvo pasirinkti įvairūs interneto kanalai, tarp jų ir socialinis tinklas „Facebook”, todėl tikimasi pasiekti ir kitų šalių auditoriją.

Bendra reklamos ir ryšių su visuomene išlaidų suma yra 200 tūkst. eurų. Galimybę savaitgalį praleisti Rygoje dovanoja LIVE RĪGA su partneriu airBaltic.  

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų