Didžioji Britanija turi vakarinėje arba šiaurinėje Londono dalyje pastatyti naują oro uostą su keturiais pakilimo-nusileidimo takais, jei Jungtinės Karalystės sostinė nori konkuruoti su kitais Europos oro uostai, teigia ekspertai„Policy Exchange“, kuriais remiasi naujienų agentūra „Reuters“.

Ekspertų nuomone, geriausia naują oro uostą būtų statyti Londono vakarinėje dalyje šalia dabar veikiančio Hytrou (Heathrow) oro uosto. Alternatyva būtų tokį oro uostą pastatyti Londono šiaurėje šalia Lutono (Luton) oro uosto, teigiama ekspertų ataskaitoje.

Joje taip pat sakoma, jog neatmetama idėja Hytrou oro uoste įrengti trečią pakilimo-nusileidimo taką, tačiau Londono mero Boriso Džonsono (Boris Johnson) remiamą idėja Temzės žiotyse statyti naują oro uostą yra nepraktiška. Daugeliui žmonių atvažiuoti iki tokio oro uosto būtų labai nepatogu. Be to, toks projektas sukeltų daugiau statybos ir aplinkosauginių iššūkių nei Hytrou oro uosto plėtra.

„Keturių pakilimo-nusileidimo takų oro uostą būtų galima labai greitai pastatyti santykinai mažomis išlaidomis, kalbant apie tokius didelius oro uostus. Tai sukeltų mažiau nepatogumų šalies ekonomikai nei bet kurio oro uosto plėtros scenarijus“, – sakoma minėtoje ataskaitoje.

Šiuo metu Hytrou oro uostas dirba beveik maksimaliu pajėgumu, tačiau 2010 metais į valdžią atėjusi dabartinė vyriausybė blokavo trečio pakilimo-nusileidimo tako statybų planus.


Rašyti komentarą...
SKAITYTI KOMENTARUS (0)
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
REKOMENDUOJAME
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
Į viršų