REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Vasara - pats mėgstamiausias visų automanų metų laikas. Ypač tų, kurie nemėgsta standartinių, blankiai atrodančių ir su pilka mase susiliejančių automobilių. Neturime nieko prieš standartinius automobilius, tačiau kelios smulkios detalės leidžia visam pasauliui parodyti, jog Jūs nesate tik dar vienas eismo dalyvis. Stilingesni ratlankiai, retesnė kėbulo apdaila sako, jog Jums automobiliai nėra tik transporto priemonė. 
Šiandien Jus supažindinsime su Žygimantu ir jam priklausančiu automobiliu. Automobiliu, kuris važiuodamas gatve sugeba atkreipti praeivių dėmesį, o iš „Honda“ gerbėjų labai dažnai sulaukia pagyrimų ir aukštai į viršų pakeltų nykščių. Tačiau apie viską nuo pradžių. Laikydamiesi tradicijų, iš pradžių supažindinsime Jus su automobilio vairuotoju, o vėliau ir su pačiu automobiliu. Tad gerbiamosios automanės ir gerbiamieji automanai - susipažinkite su Žygimantu.
Kiekviena pažintis prasideda nuo elementaraus prisistatymo. Tad kai nusprendėme pakalbinti Žygimantą ir papasakoti apie jo vairuojamą automobilį, pirmasis klausimas šiam automanui buvo pakankamai paprastas, tradicinis ir visiems iki gyvo kaulo atsibodęs - „Prisistatyk mūsų skaitytojams, papasakok kuo užsiimi gyvenime?“
„Esu vardu Žygimantas, draugams - tiesiog Žygis. Parodęs asmens tapatybės kortelę pamatytumėte, jog man 21-eri metai. Gyvenu Ukmergės rajone, o jeigu tiksliau - Taujėnuose. Taip, tai ta pati gyvenvietė, kurioje yra Taujėnų dvaras, kuriame kadaise auksinių žiedų mėgėjas Radži kažkada žmonos ieškojo. Didžiąją dalį laiko praleidžiu ne Taujėnuose, bet Ukmergėje.“
„Gyvenime, kol kas, nieko stebuklingo nenuveikiau. Bandžiau įstoti į universitetą - nepavyko, nors ir trūko labai nedaug iki nemokamo mokslo, tačiau rankų nenuleidžiu. Šiemet vėl bandysiu įstoti į aukštąją mokyklą. Apskritai, gyvenimą galvoju sieti su automobiliais, nors prieš metus labiau traukė studijos menų kryptimi. Vis dėlto, hobis gali viską apversti ir priversti prie kažko kito. Šiuo metu, kad laikas veltui nebėgtų, atstovauju „Fresh Wheels“ ir užsiimu ratlankių restauravimo darbais. Šia veikla užsiimu ne tik dėl to, kad padeda užsidirbti, bet ir dėl to, jog ji man patinka.“

Vasara - pats mėgstamiausias visų automanų metų laikas. Ypač tų, kurie nemėgsta standartinių, blankiai atrodančių ir su pilka mase susiliejančių automobilių. Neturime nieko prieš standartinius automobilius, tačiau kelios smulkios detalės leidžia visam pasauliui parodyti, jog Jūs nesate tik dar vienas eismo dalyvis. Stilingesni ratlankiai, retesnė kėbulo apdaila sako, jog Jums automobiliai nėra tik transporto priemonė. 
Šiandien Jus supažindinsime su Žygimantu ir jam priklausančiu automobiliu. Automobiliu, kuris važiuodamas gatve sugeba atkreipti praeivių dėmesį, o iš „Honda“ gerbėjų labai dažnai sulaukia pagyrimų ir aukštai į viršų pakeltų nykščių. Tačiau apie viską nuo pradžių. Laikydamiesi tradicijų, iš pradžių supažindinsime Jus su automobilio vairuotoju, o vėliau ir su pačiu automobiliu. Tad gerbiamosios automanės ir gerbiamieji automanai - susipažinkite su Žygimantu.
Kiekviena pažintis prasideda nuo elementaraus prisistatymo. Tad kai nusprendėme pakalbinti Žygimantą ir papasakoti apie jo vairuojamą automobilį, pirmasis klausimas šiam automanui buvo pakankamai paprastas, tradicinis ir visiems iki gyvo kaulo atsibodęs - „Prisistatyk mūsų skaitytojams, papasakok kuo užsiimi gyvenime?“
„Esu vardu Žygimantas, draugams - tiesiog Žygis. Parodęs asmens tapatybės kortelę pamatytumėte, jog man 21-eri metai. Gyvenu Ukmergės rajone, o jeigu tiksliau - Taujėnuose. Taip, tai ta pati gyvenvietė, kurioje yra Taujėnų dvaras, kuriame kadaise auksinių žiedų mėgėjas Radži kažkada žmonos ieškojo. Didžiąją dalį laiko praleidžiu ne Taujėnuose, bet Ukmergėje.“
„Gyvenime, kol kas, nieko stebuklingo nenuveikiau. Bandžiau įstoti į universitetą - nepavyko, nors ir trūko labai nedaug iki nemokamo mokslo, tačiau rankų nenuleidžiu. Šiemet vėl bandysiu įstoti į aukštąją mokyklą. Apskritai, gyvenimą galvoju sieti su automobiliais, nors prieš metus labiau traukė studijos menų kryptimi. Vis dėlto, hobis gali viską apversti ir priversti prie kažko kito. Šiuo metu, kad laikas veltui nebėgtų, atstovauju „Fresh Wheels“ ir užsiimu ratlankių restauravimo darbais. Šia veikla užsiimu ne tik dėl to, kad padeda užsidirbti, bet ir dėl to, jog ji man patinka.“

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Žygimanto Honda Civic (4)


Sukioti ir ardyti mėgo nuo mažumės
Daugelis automanų į klausimą - „Kaip susidomėjai automobiliais?“ - , atsako labai konkrečiai ir labai greitai. Įprastai, daugelio automanų domėjimąsi automobiliais paskatina šeimos nariai. Retkarčiais, meilė automobiliams atsiranda natūraliai. Tad į kurią automanų stovyklą patenka Žygimantas? Vaikinui uždavę anksčiau paminėtą klausimą, sulaukėme neįprasto atsakymo.
„Tiesą pasakius - net nežinau. Būdamas mažas visada atkreipdavau dėmesį į gražų automobilį. Tėtis, kaip bebūtų keista, nėra didžiulis automanas, nors apie automobilius supratimo turi daug. Kiek atsimenu, būdamas mažas mėgdavau visokių įrenginių varžtelius sukioti ir ardyti kas po ranka papuola. Tai tikrai mėgau.“
„Šeimoje esame trys broliai, kurie mėgsta automobilius. Vyresnysis brolis kadaise turėjo „Opel Calibra“, kuri atrodė taip, lyg būtų atkeliavusi iš „Need For Speed“ kompiuterinio žaidimo garažo. Mažiausias mūsų šeimos narys, kol kas, dar neturi teisės vairuoti automobilio. Jam tik aštuoneri metai, tačiau jau dabar jis domisi automobiliais ir žino kas yra ardomi ratai, ir kad skirtingų pločių ratai yra FTW!

REKLAMA

Žygimanto Honda Civic (3)


Honda - viena iš favoričių 
Silpnybė tam tikriems automobilių gamintojams atsiranda išbandžius vieną ar kitą modelį. Simpatija konkrečiai markei gali atsirasti ir tada, kai nuolatos girdite įvairiausius atsiliepimus, skaitote apžvalgas, kolekcionuojate modeliukus ar netgi semiatės patirties iš savo giminaičių, brolių, seserų ar tėvų. Tad jeigu esate šviežiai iškeptas vairuotojas, Jūs jau tikrai žinote kokio automobilio norėtumėte laikyti savo rankoje.
Žygimanto svajonės prasidėjo nuo visiems puikiai pažįstamų modelių : ketvirtos kartos „Volkswagen Golf“, nuo giminingosios „Audi A3“, 3 serijos „BMW“ ir ... šeštos kartos „Honda Civic“ kupė. Kaip bebūtų keista, tačiau daugybę Vokietijos automobilių pramonės prieskonių turinčiame sąraše esantis „Honda Civic“ buvo Žygimanto favoritas.
Apsispręsti dėl pirmojo pirkinio padėjo pokalbiai su broliu. Pasvėrus visus „už“ ir „prieš“, optimaliausiu pasirinkimu tapo „Honda Civic“ kupė.
„Automobilio paieškos netruko labai ilgai. Naudotų automobilių skelbimų portale atradau visai dailų, 1999 metų gamybos „Honda Civic“ kupė. Parkeliavęs iš Junginių Valstijų, kaip ir priklauso - pilnas faršas“, - pasakoja Žygimantas.
„Ilgai nelaukęs, pasiėmiau draugą ir iškeliavome į Uteną. Atvykę į Uteną apžiūrėti automobilio, iškart atidarėme variklio dangtį, o ten - tepalų žymės. Nukreipus akis kitur - pamačiau vairuotojo pusės sparną, kurį tą pačią minutę galėjau išmesti, galinės arkos taip pat reikalavo meilės. Na, bet situaciją pagerino R16 Japan Racing ratlankiai ir neblogas išmetimas. Vis dėlto, mane labiausiai baugino ne anksčiau išvardinti trūkumai, bet automatinė pavarų dėžė.“
„Išbandžius automobilį negalėjau sau atsakyti ar aš jo noriu, ar ne, tad „Civic“ pardavėjui ištariau visiems puikiai žinomą frazę - „Jeigu ką, paskambinsiu.“
„Kitą dieną vėl pradėjau ieškoti potencialių kandidatų, tačiau man niekaip iš galvos neiškrito Utenoje apžiūrėtas modelis. Tarsi tai būtų buvusi meilė iš pirmo žvilgsnio. Tad jeigu tai meilė iš pirmo žvilgsnio - velniop. Pradėjau domėtis kokių detalių, kiek laiko, kokį galvos skausmą man sukels pavarų dėžės pakeitimas iš automatinės į mechaninę. Išsiaiškinus, jog šis darbas nėra toks baisus ir labai sunkus, sekančią dieną Utenoje apžiūrėtas „Honda Civic“ jau stovėjo mano kieme!“.

REKLAMA
REKLAMA

Žygimanto Civic (2)

 Žygimanto Civic (1)

Žygimanto Civic (3)


Ateities planai
Žygimantas neslepia, jog šių metų sezonui buvo pasiruošta taip, kaip jis ir norėjo. Jeigu planai nepasikeis, šiais metais Žygimantas savo vairuojamui „Civic“ suteiks išskirtinę ir tuo pačiu pakankamai paprastą modifikaciją. Kas tai per modifikacija? Deja, bet vaikinas visų kortų dabar atskleisti nenorėjo.
Tęsiant ateities planų temą, Žygimantas užsimena apie galimybę sumontuoti turbiną ir iš „Civic“ variklio išspausti didesnį arklio galių kiekį. Ar šis nors taps realybe? Žygimantas teigia, jog šią mintį jis laiko ant atsarginių žaidėjų suolelio, nes rudenį gali tekti visą savo dėmesį skirti mokslams. Tuo tarpu automobilis naujų modifikacijų turės palaukti.
Modifikacijų sąrašas : 


  • Iš automatinės į mechaninę pavarų dėžę konversija 

  • Z6 pavarų dėžė du LSD

  • Cobra oro paėmimo sistema

  • 4-2-1 išmetimo kolektorius

  • 55 mm išmetimo sistema su N1 duslintuvu

  • KONI reguliuojami amortizatoriai

  • 3PC Speedline Mistral SL384 ratlankiai (8J ET19/ET-1 R16)

  • Si galiniai žibintai

  • CTR priekiniai žibintai

  • Type R priekinės radiatoriaus grotelės

  • Type R priekinio buferio pažeminimas

  • OMP vairas

  • Bride LowMax sėdynės

  • 3 taškų saugos diržai


VIDEO



REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų