
Projekto autoriai teigia, jog noras sukurti greitesnį „Golf R“ gimė išbandžius naujutėlį „Audi RS3“, tačiau greitį mėgstantiems vokiečiams užkliuvo pakankamai konservatyvi automobilio išvaizda, interjeras ir galų gale - kaina. Žinoma, automobilio išvaizda yra subjektyvus dalykas, tačiau „PPH-Motoring“ specialistai mano, jog „Golf R“ yra žymiai gražesnis „VAG“ koncerno kūrinys.
Taigi, ką „PPH-Motoring“ darbuotojai padarė su kelių metų senumo „Golf R“? Visų pirmiausia, vokiečiai išlupo senąjį „TSI“ benzininį variklį ir vietoj jo sumontavo „Audi RS3“ širdį - 2.5 litro, 5 cilindrų agregatą. „RS3“ varikliui į kompaniją vokiečiai pakvietė „GTX30“ turbiną, aukšto slėgio kuro siurblį, efektyviau veikiantį tarpinį suslėgto oro aušintuvą, „PPH-Motoring“ dirbtuvėse pagamintą išmetimo sistemą.
Šių kuklių modifikacijų rezultatas - 626 arklio galios ir 759 Nm sukimo momentas. Priklausomai nuo kelio dangos ir oro sąlygų, sportiškas hečbekas iki 100 km/val. gali įsibėgėti vos per 3.2 sekundės, nuo 100 iki 200 km/val. įsibėgėti per 5.8 sekundės ir pasiekti 310 km/val. maksimalų greitį, kuris yra ribojamas elektronikos. Be jokių apribojimų „Golf R600“ galėtų pasiekti 330 km/val. greitį.




