• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Kartais tenka pagalvoti – kaip atrodys automobilių tiuningas po penkerių ar dešimties metų. Kokiu keliu nueis visa automobilistų bendruomenė? Juk kai kurie nauji modeliai jau nuo konvejerio nuriedi lyg iš tiuningo žurnalų viršelių.
Tokiu automobiliu būtų galima laikyti naująjį „VW New Beetle“, kuris po paskutiniosios kartos gavo nemažą dozę testosterono ir atrodo lyg savo pirmtako tiuninguota versija. Viskas čia tvarkoje – vokiečiai nori pritraukti daugiau vyriškos klientūros. Tačiau kaip patobulinti automobilį, kuris ir taip atrodo lyg amerikietiškas „hot rod‘as“?

new_new_beetle-2
Jums atsakymą paruošė ne kokie užkietėję „VW“ tiuningo specialistai, net ir ne vyriškos lyties atstovas. Susipažinkite su Kaythlin, kuri yra šio automobilio savininkė. Mergina nuo pat savo, kaip vairuotojos, karjeros pradžios važinėjosi vien „Volkswagen“ automobiliais ir yra aktyvi didžiausios JAV šios markės internetinės bendruomenės  „Vwvortex“ narė. Būtent šiame forume Kaythlin gavo visas reikiamas pamokas, kaip patobulinti savo „Vageną“.

new_new_beetle-4
Ir štai prieš jūsų akis stovi šis, dar dažais kvepiantis „Vabalas“, kuriam patobulinti prireikė penkių mėnesių. Per tą laikotarpį buvo atlikta nemažai darbų, kurių didžiausia dalis atiteko važiuoklei. Šiuo metu „Volkswagenas“ stovi ant orinės važiuoklės, kurią sudaro „Airlift Slam“ oro pagalvės, „Air Zenith“ oro kompresorius ir „Autopilot V2“ valdymo blokas, užtikrinantis, jog visos sistemos dirbs sklandžiai.

new_new_beetle
Tačiau svarbiausias automobilio akcentas yra ratlankiai. Ar kada galėjote pamanyti, jog lygūs lyg blynai ratai atrodys taip puikiai? Šiais vienetiniais devyniolikos colių ratlankiais pasirūpino firma „Boyd Coddington“, kurie ir atliko visus tobulinimo darbus.
Taigi, jei automobilių tobulinimas išliks toks, koks pasižymi šiame projekte, mašinos tik gražės ir gražės, o mes jomis galėsime gerėtis.

Kartais tenka pagalvoti – kaip atrodys automobilių tiuningas po penkerių ar dešimties metų. Kokiu keliu nueis visa automobilistų bendruomenė? Juk kai kurie nauji modeliai jau nuo konvejerio nuriedi lyg iš tiuningo žurnalų viršelių.
Tokiu automobiliu būtų galima laikyti naująjį „VW New Beetle“, kuris po paskutiniosios kartos gavo nemažą dozę testosterono ir atrodo lyg savo pirmtako tiuninguota versija. Viskas čia tvarkoje – vokiečiai nori pritraukti daugiau vyriškos klientūros. Tačiau kaip patobulinti automobilį, kuris ir taip atrodo lyg amerikietiškas „hot rod‘as“?

new_new_beetle-2
Jums atsakymą paruošė ne kokie užkietėję „VW“ tiuningo specialistai, net ir ne vyriškos lyties atstovas. Susipažinkite su Kaythlin, kuri yra šio automobilio savininkė. Mergina nuo pat savo, kaip vairuotojos, karjeros pradžios važinėjosi vien „Volkswagen“ automobiliais ir yra aktyvi didžiausios JAV šios markės internetinės bendruomenės  „Vwvortex“ narė. Būtent šiame forume Kaythlin gavo visas reikiamas pamokas, kaip patobulinti savo „Vageną“.

new_new_beetle-4
Ir štai prieš jūsų akis stovi šis, dar dažais kvepiantis „Vabalas“, kuriam patobulinti prireikė penkių mėnesių. Per tą laikotarpį buvo atlikta nemažai darbų, kurių didžiausia dalis atiteko važiuoklei. Šiuo metu „Volkswagenas“ stovi ant orinės važiuoklės, kurią sudaro „Airlift Slam“ oro pagalvės, „Air Zenith“ oro kompresorius ir „Autopilot V2“ valdymo blokas, užtikrinantis, jog visos sistemos dirbs sklandžiai.

new_new_beetle
Tačiau svarbiausias automobilio akcentas yra ratlankiai. Ar kada galėjote pamanyti, jog lygūs lyg blynai ratai atrodys taip puikiai? Šiais vienetiniais devyniolikos colių ratlankiais pasirūpino firma „Boyd Coddington“, kurie ir atliko visus tobulinimo darbus.
Taigi, jei automobilių tobulinimas išliks toks, koks pasižymi šiame projekte, mašinos tik gražės ir gražės, o mes jomis galėsime gerėtis.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų