Giedriaus Notkaus ir Daliaus Strižano duetas, vairavęs „Škoda Fabia R5“, užėmė antrąją vietą absoliučioje įskaitoje. Ekipažas laikėsi atsargios taktikos – stabiliai važiavo viso ralio metu, o varžovų klaidos ir techninės bėdos leido užkopti iki prizinės pozicijos.
Daugiau naujienų iš automobilių sporto pasaulio galite perskaityti „Automobilių sportas“ rubrikoje.
„Ralis įdomus, greičio ruožai įvairūs – nuo siaurų ir miškingų iki plačių ir greitų. Laikėmės konservatyvios taktikos, nedarėme klaidų. Kai kurie lyderiai – Jurkevičius, Gezevičius, Simaška – dėl įvairių priežasčių iškrito, o mums pavyko išlikti. Reikėjo tik atlaikyti Firanto spaudimą – vienu metu jis buvo priartėjęs iki penkių sekundžių“, – komentavo G. Notkus.
Pergalė klasėje – neplanuota, bet pelnyta
Pergalę savo klasėje ir „Rally4 Trophy“ įskaitoje šventė Klaudas Bučinskas su Povilu Gutausku. Nors ekipažas į paskutinį greičio ruožą leidosi turėdami aštuonių sekundžių atsilikimą, finiše jie šoktelėjo į pirmą vietą, kai techninės problemos sustabdė jų pagrindinį varžovą Arą Kvedarą.
„Važiavome ramiai, su strategija išsaugoti poziciją, kadangi po Lazdijų nesėkmės mums reikėjo taškų. Džiaugiuosi, kad komanda kardinaliai pakeitė automobilio nustatymus po Kelmės ralio – tai tikrai jautėsi. Tempą palaikėme stabilų, o sėkmė finiše nusišypsojo“, – teigė K. Bučinskas.
Apvirtimas, po kurio – finišas
Ketvirtąją vietą savo klasėje užėmė Jonas Sluckus su Giedriumi Šileikiu. Ekipažas išsiskyrė tuo, kad viename iš greičio ruožų patyrė avariją ir apvirto, tačiau nesunkiai grįžo į trasą ir pasiekė finišą.
„Švelniai apsivertėme per priekį, bet automobilis liko beveik sveikas – kosmetiniai pažeidimai. Variklį užkūrėme ir važiavome toliau. Svarbiausia – finišas“, – kalbėjo J. Sluckus.
Gedimas užkirto kelią finišui
Vieninteliai iš komandos finišo nepasiekė Karolis Kairys su Audriumi Narkevičiumi. Ekipažas važiavo antri klasėje, kai tryliktame greičio ruože dingo trauka, o pro variklio skyriaus angas pradėjo veržtis alyva. Sprendimas finišuoti buvo rizikingas, bet ekipažas norėjo išvengti sustojimo trasoje.
„Dingo trauka, atsirado dūmai, bet iki finišo buvo likę nedaug. Nesinorėjo sustoti – galvojome, kad teisėjai turės gaisrinių gesintuvų. Galiausiai automobilis buvo užgesintas. Variklis apdegė, blokas trūko – reikės keisti visą jėgos agregatą“, – sakė K. Kairys.
Nepaisant vieno nesėkmės atvejo, „Viada-Multi FX“ komanda komandinėje įskaitoje užėmė trečiąją vietą ir toliau išlieka tarp lyderiaujančių ekipų Lietuvos ralio čempionato įskaitoje.
Patiko straipsnis? Užsiprenumeruokite mūsų naujienlaiškį ir gaukite svarbiausias dienos naujienas bei įdomiausius straipsnius kiekvieną darbo dieną 11 val. Tiesiai į Jūsų el. paštą!