Sėkmės lydima „Toyota“ komanda pasaulio ralio čempionate sugeba įkvėpti bendro naudojimo keliams skirtų automobilių padalinio darbuotojus.
„Toyota“ naująjį modelį aprūpino 1,8 litro, keturių cilindrų, 210 arklio galias išvystančiu jėgos agregatu, šešių laipsnių mechanine pavarų dėže, riboto praslydimo diferencialu, standesne pakaba („Sachs“ amortizatoriai buvo sukurti specialiai šiam modeliui), didesniais stabdžių diskais, nauja išmetimo sistema ir 17 colių ratlankiais. Be to, „Yaris“ dėvi žymiai agresyvesnį kostiumą : priekinis buferis su papildomomis oro paėmimo angomis ar ant galo sumontuotas spoileris išduoda agresyvesnį automobilio charakterį.
Viduje pokyčių nedaug. Automobilis gavo prie rankų mieliau limpantį vairą ir labai patogias sportines sėdynes, kurios posūkiuose turėtų prilaikyti jūsų kūną.
„Toyota“ teigia, jog „Yaris GRMN“ iš savo konkurentų išskiria geriausia akceleracija nuo 0 iki 100 km/val. ir tarp 80 - 120 km/val.
„Toyota“ markės gerbėjams turime puikių žinių! Artimiausioje ateityje „Toyota“ modelių gamoje atsiras ne tik naujos kartos „Supra“, bet ir dar keletas papildomų modelių, kurie prisijungs prie „GT86“, ribotos laidos „Yaris GRMN“ bei naujosios „Supra“.
Neoficialių šaltinių teigimu, japoniškų automobilių gamintojos vadovai nori turėti sportiškų modelių gamą, kuri būtų skirta automobilių entuziastams. Trumpai tariant - „Toyota“ nori turėti „Renault Sport“, „Volkswagen GTI“, „Seat Cupra“ analogą.
Jeigu „Toyota“ iš tikrųjų yra pasiruošusi investuoti į modelius, kurie turėtų ne tik dailesnius ratus ar patrauklesnę kėbulo apdailą - visi automobilių entuziastai tik apsidžiaugtų. Kuo daugiau įvairovės sportiškų modelių segmente, tuo geriau. Konkurencija europietiškiems automobilių gamintojams visuomet išeis tik į naudą.
Kol kas nėra žinoma ar naujuosius modelius kurs „Toyota“ inžinieriai ar „Gazoo Racing“ padalinio darbuotojai, kurie neseniai pristatė savo pirmąjį kūrinį - „Toyota Yaris GRMN“.
„Toyota“ markės gerbėjams turime puikių žinių! Artimiausioje ateityje „Toyota“ modelių gamoje atsiras ne tik naujos kartos „Supra“, bet ir dar keletas papildomų modelių, kurie prisijungs prie „GT86“, ribotos laidos „Yaris GRMN“ bei naujosios „Supra“.
Neoficialių šaltinių teigimu, japoniškų automobilių gamintojos vadovai nori turėti sportiškų modelių gamą, kuri būtų skirta automobilių entuziastams. Trumpai tariant - „Toyota“ nori turėti „Renault Sport“, „Volkswagen GTI“, „Seat Cupra“ analogą.
Jeigu „Toyota“ iš tikrųjų yra pasiruošusi investuoti į modelius, kurie turėtų ne tik dailesnius ratus ar patrauklesnę kėbulo apdailą - visi automobilių entuziastai tik apsidžiaugtų. Kuo daugiau įvairovės sportiškų modelių segmente, tuo geriau. Konkurencija europietiškiems automobilių gamintojams visuomet išeis tik į naudą.
Kol kas nėra žinoma ar naujuosius modelius kurs „Toyota“ inžinieriai ar „Gazoo Racing“ padalinio darbuotojai, kurie neseniai pristatė savo pirmąjį kūrinį - „Toyota Yaris GRMN“.

