• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Elektromobilių gamintoja „Tesla“ labai dažnai sulaukia kritikos dėl atsainaus požiūrio į surinkimo kokybę ar klientų aptarnavimą. Tai jau tapo normaliu dalyku, į kurį Elonas Muskas tiesiog nebekreipia dėmesio. Kita vertus, interneto platybėse netrūksta istorijų, kurios padarytų gėdos kone visiems automobilių gamintojams, tačiau retkarčiais susidaro įspūdis, jog „Tesla“ yra ta kompanija, kuri gauna kritikos dažniausiai, ir, ko gero, pelnytai.
Naujų automobilių pardavimo apimtis auginanti „Tesla“, regis, labai dažnai ignoruoja klientus, jau vairuojančius „Tesla“ elektromobilius. Su įvairiausiomis bėdomis susiduriantys klientai labai dažnai savo pyktį išlieja socialiniuose tinkluose ir šis kartas nėra išimtis.
Jungtinėse Valstijose gyvenanti A.Gillmore įsigijo „Tesla Model 3 Performance“ automobilį buvo nemaloniai nustebinta sužinojusi, jog absoliučiai naujas elektromobilis iš gamyklos atvyko neturėdamas stabdžių kaladėlių.
A.Gillmore tikina, jog elektromobilį ji atsiėmė 2021 metų gruodžio 19 dieną. Pirmosios kelionės metu ji pajuto nerimą keliantį braškėjimą, sklindantį iš vairuotojo pusės galinio rato. Sekančią dieną ji pranešė apie problemą „Tesla“ klientų aptarnavimo skyriui, kuris jai atsakė, kad automobilį apžiūrai galima atvežti tik po trijų savaičių. Praėjus 24 valandoms, automobilį įsigijusiai vairuotojai buvo pasiūlyta išeitis – apsilankyti „Tesla“ partnerių dirbtuvėse, tačiau šio pasiūlymo ji atsisakė. Galiausiai, merginos ir gamintojo ginčas peraugo į įrodymų demonstraciją.

Elektromobilių gamintoja „Tesla“ labai dažnai sulaukia kritikos dėl atsainaus požiūrio į surinkimo kokybę ar klientų aptarnavimą. Tai jau tapo normaliu dalyku, į kurį Elonas Muskas tiesiog nebekreipia dėmesio. Kita vertus, interneto platybėse netrūksta istorijų, kurios padarytų gėdos kone visiems automobilių gamintojams, tačiau retkarčiais susidaro įspūdis, jog „Tesla“ yra ta kompanija, kuri gauna kritikos dažniausiai, ir, ko gero, pelnytai.
Naujų automobilių pardavimo apimtis auginanti „Tesla“, regis, labai dažnai ignoruoja klientus, jau vairuojančius „Tesla“ elektromobilius. Su įvairiausiomis bėdomis susiduriantys klientai labai dažnai savo pyktį išlieja socialiniuose tinkluose ir šis kartas nėra išimtis.
Jungtinėse Valstijose gyvenanti A.Gillmore įsigijo „Tesla Model 3 Performance“ automobilį buvo nemaloniai nustebinta sužinojusi, jog absoliučiai naujas elektromobilis iš gamyklos atvyko neturėdamas stabdžių kaladėlių.
A.Gillmore tikina, jog elektromobilį ji atsiėmė 2021 metų gruodžio 19 dieną. Pirmosios kelionės metu ji pajuto nerimą keliantį braškėjimą, sklindantį iš vairuotojo pusės galinio rato. Sekančią dieną ji pranešė apie problemą „Tesla“ klientų aptarnavimo skyriui, kuris jai atsakė, kad automobilį apžiūrai galima atvežti tik po trijų savaičių. Praėjus 24 valandoms, automobilį įsigijusiai vairuotojai buvo pasiūlyta išeitis – apsilankyti „Tesla“ partnerių dirbtuvėse, tačiau šio pasiūlymo ji atsisakė. Galiausiai, merginos ir gamintojo ginčas peraugo į įrodymų demonstraciją.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA


A.Gillmore įrašė minėtą vaizdo įrašą ir nusiuntė jį „Tesla“ techninės priežiūros konsultantui, kuris teigė, kad keli technikai išklausė vaizdo įrašą ir pareiškė, kad čia viskas tvarkoje. A. Gillmore tuo nepatikėjo ir spaudė, kad susitikimas būtų paskirtas greičiau, tik jai buvo pasakyta, kad jei ji nerimauja dėl saugumo vairuojant automobilį, tuomet „Tesla Model 3“ teks pristatyti ant priekabos.
Gruodžio 23 dieną pašalinis garsas tapo toks stiprus, jog ji tiesiog nesugebėjo įsivaizduoti ramaus važiavimo su šiuo „Tesla“ automobiliu. Pasibaigus kantrybei, ji apsilankė „Tesla“ automobilius remontuojančiose dirbtuvėse ir paprašė surasti gedimo priežastį.
Dirbtuvių darbuotojui nuėmus galinį ratą paaiškėjo, jog trūksta galinės stabdžių trinkelės. Minėto techniko užfiksuotame vaizdo įraše teigiama, kad automobiliui greičiausiai reikia ne tik trinkelių, bet ir naujos stabdžių apkabos. A. Gillmore sako, kad tik pamatęs šį vaizdo įrašą „Tesla“ techninės priežiūros centras pakvietė ją atvykti.
A.Gillmore sako, kad tuo metu, kai buvo atliekamas aptarnavimas, „Tesla“ neturėjo jai pasiūlyti pakaitinio automobilio, tačiau vietoje to suteikė jai „Uber“ kreditų, kuriuos ji galėjo panaudoti. Vis dėlto, tai dar ne pabaiga.

Watched as wheel was removed and learned there was NO INSIDE BRAKE PAD installed on the wheel. Called Tesla roadside and had car towed directly to Tesla Service Center.
pic.twitter.com/haKGGOSYxr

— April G (@aprildawn78)
January 13, 2022
REKLAMA


Jai buvo pasakyta, kad dalys užsakytos ir kad jos automobilis turėtų būti paruoštas 31 d. Tą pačią dieną jos automobilio pristatymo data buvo nukelta į sausio 7 d., o tada jai buvo pranešta, kad dalių vis dar nėra ir kad dėl to jos automobilio atidavimas atidedamas iki sausio 14 d, o vėliau – iki sausio 19 dienos.
„Niekada nesu pirkusi naujos ar naudotos transporto priemonės, kuriai galiojo garantija, ir turėjusi tokios patirties su aptarnavimo skyriumi“, – pasakojo A.Gillmore.
„Visiškai nepasitikiu „Tesla“. Jie ne tik pristatė man automobilį, kurį vairuoti buvo nesaugu, bet dabar negali pašalinti esamų trūkumų. Jei jie gali gaminti ir tiekti naujus „Model 3“ automobilius, kodėl jie negali sutaisyti tų, kuriuos jau pardavė žmonėms?“

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų