• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Naujos kartos „Porsche Cayman“ ir „
Porsche Boxster“ vos už kelių metų transformuosis į elektromobilius. Tai oficialiai patvirtino „Porsche“ bendrovės vadovai, kurie tikina, jog elektriniai sportiški automobiliai naudos absoliučiai naują platformą, skirtą būtent tokio pobūdžio automobiliams. 

Elektra varomi modeliai bus pristatyti ne anksčiau kaip 2025 metais ir tai bus trečia elektrinių modelių linija, kuri prisijungs prie „Porsche Taycan“ bei 2023 metais pasirodysiančio „
Porsche Macan“.
Įmonė siekia, kad 2025 m. elektromobiliai sudarytų 50 % jos pasaulinių pardavimų, o 2030 m. - 80 %. Vis dėlto, gamintojas dar nepatvirtino kada pasirodys visiškai elektriniai „
Porsche 911“ ir „Porsche Cayenne“ modeliai.
Tai – oficialu: „Porsche Cayman“ ir „Porsche Boxster“ taps elektriniais automobiliais
Naudojant naują baterijų išdėstymą, vadinamą „e-core“, „Porsche“ naujuose sportiniuose elektromobiliuose užtikrins kuo žemesnę vairuotojo padėtį, idealų svorio paskirstymą bei „Porsche“ automobiliams būdingas dinamines charakteristikas.
„Porsche“ pripažino, jog naujieji modeliai bus labai panašūs į praėjusiais metais pademonstruotą „Porsche Mission R“ koncepciją. Bendrovės atstovai užsiminė, jog tam tikri išorės dizaino elementai laikui bėgant bus pritaikyti ne tik „Porsche Boxster“ ir „Porsche Cayman“, bet ir kituose modeliuose.
„Porsche“ įmonės vadovas Oliveris Blume pabrėžė, jog naujieji modeliai nenaudos jau esamos platformos. Vietoje to abu modeliai naudos naujutėlę struktūrą, kuri buvo sukurta galvojant tik apie elektromobilius. Be to, „Porsche“ siekdama išlaikyti originalią šių modelių komponuotę, sunkias elektromobilio baterijas montuos už vairuotojo, bet prieš galinę ašį, kur paprastai būna variklis.
Tai – oficialu: „Porsche Cayman“ ir „Porsche Boxster“ taps elektriniais automobiliais
„Porsche“ technikos vadovas Michaelis Steineris teigė, kad sprendimą pasirinkti neįprastą išdėstymą lėmė poreikis padaryti automobilį kuo žemesnį, kad būtų sumažintas pasipriešinimas.
„Įprastame sportiniame dviejų durų automobilyje matote, kad automobilis yra labai žemas, nes, siekiant sumažinti pasipriešinimą, norima, kad siluetas būtų kuo žemesnis ir plokštesnis“, – sakė M.Steineris.
„Be to, sportiniame automobilyje vairuotojas turi sėdėti kuo žemiau, tačiau grindyse sumontavus elektromobilio baterijas, to negalime padaryti. Naudojant šiandienines akumuliatorių elementų technologijas, akumuliatoriai yra didžiausia ir sunkiausia automobilio dalis. Todėl sukūrėme vadinamąją „e-core“ akumuliatoriaus konstrukciją. Pagal visas specifikacijas, ji primins klasikinę, jau dabar gaminamo „Porsche Boxster“ konstrukciją“.

Naujos kartos „Porsche Cayman“ ir „
Porsche Boxster“ vos už kelių metų transformuosis į elektromobilius. Tai oficialiai patvirtino „Porsche“ bendrovės vadovai, kurie tikina, jog elektriniai sportiški automobiliai naudos absoliučiai naują platformą, skirtą būtent tokio pobūdžio automobiliams. 

Elektra varomi modeliai bus pristatyti ne anksčiau kaip 2025 metais ir tai bus trečia elektrinių modelių linija, kuri prisijungs prie „Porsche Taycan“ bei 2023 metais pasirodysiančio „
Porsche Macan“.
Įmonė siekia, kad 2025 m. elektromobiliai sudarytų 50 % jos pasaulinių pardavimų, o 2030 m. - 80 %. Vis dėlto, gamintojas dar nepatvirtino kada pasirodys visiškai elektriniai „
Porsche 911“ ir „Porsche Cayenne“ modeliai.
Tai – oficialu: „Porsche Cayman“ ir „Porsche Boxster“ taps elektriniais automobiliais
Naudojant naują baterijų išdėstymą, vadinamą „e-core“, „Porsche“ naujuose sportiniuose elektromobiliuose užtikrins kuo žemesnę vairuotojo padėtį, idealų svorio paskirstymą bei „Porsche“ automobiliams būdingas dinamines charakteristikas.
„Porsche“ pripažino, jog naujieji modeliai bus labai panašūs į praėjusiais metais pademonstruotą „Porsche Mission R“ koncepciją. Bendrovės atstovai užsiminė, jog tam tikri išorės dizaino elementai laikui bėgant bus pritaikyti ne tik „Porsche Boxster“ ir „Porsche Cayman“, bet ir kituose modeliuose.
„Porsche“ įmonės vadovas Oliveris Blume pabrėžė, jog naujieji modeliai nenaudos jau esamos platformos. Vietoje to abu modeliai naudos naujutėlę struktūrą, kuri buvo sukurta galvojant tik apie elektromobilius. Be to, „Porsche“ siekdama išlaikyti originalią šių modelių komponuotę, sunkias elektromobilio baterijas montuos už vairuotojo, bet prieš galinę ašį, kur paprastai būna variklis.
Tai – oficialu: „Porsche Cayman“ ir „Porsche Boxster“ taps elektriniais automobiliais
„Porsche“ technikos vadovas Michaelis Steineris teigė, kad sprendimą pasirinkti neįprastą išdėstymą lėmė poreikis padaryti automobilį kuo žemesnį, kad būtų sumažintas pasipriešinimas.
„Įprastame sportiniame dviejų durų automobilyje matote, kad automobilis yra labai žemas, nes, siekiant sumažinti pasipriešinimą, norima, kad siluetas būtų kuo žemesnis ir plokštesnis“, – sakė M.Steineris.
„Be to, sportiniame automobilyje vairuotojas turi sėdėti kuo žemiau, tačiau grindyse sumontavus elektromobilio baterijas, to negalime padaryti. Naudojant šiandienines akumuliatorių elementų technologijas, akumuliatoriai yra didžiausia ir sunkiausia automobilio dalis. Todėl sukūrėme vadinamąją „e-core“ akumuliatoriaus konstrukciją. Pagal visas specifikacijas, ji primins klasikinę, jau dabar gaminamo „Porsche Boxster“ konstrukciją“.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų