
Palyginus su standartiniu modeliu, ribotos laidos automobilis turės „Brembo“ stabdžių apkabas, „Sachs“ amortizatorius, truputėlį tamsesnius ratlankius bei keletą papildomų priedų, kurie turėtų pateisinti didesnę kainą. O kas tada? O tada turėtų pasirodyti antros kartos „BRZ“.
Šiai dienai žinoma, jog „Subaru“ ir „Toyota“ pristatys antros kartos, galiniais ratais varomus kupė, tačiau iki šiol nėra žinoma ar šis modelis pasirodys Europoje. Vien dėl sugriežtėjusių taršos standartų „Subaru“ ir „Toyota“ gali nuspręsti į Europą neatvežti sportiško kupė.
Nepaisant to, naujos kartos modelis turėtų išlikti kompaktišku kupė, išlaikys itin mažą svorį, o po variklio gaubtu slypės gerokai pajėgesnis motoras. Esamą dviejų litrų atmosferinį motorą pakeis modernus, 2,4 litro analogas su turbina, kuris tam tikruose „Subaru“ modeliuose išvysto 264 arklio galių.


