• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Kai 1996-aisiais Juha Bäckmand, dar būdamas jaunas vyras, įsigijo visiškai naują „BMW 523i“, mažai kas galėjo numatyti, kad šis automobilis išliks jo kasdieniu pasirinkimu beveik tris dešimtmečius. Per tą laiką automobilis nuvažiavo milijoną kilometrų ir visa tai jis padarė su originaliu varikliu, pavarų dėže ir netgi originaliomis sėdynėmis.

11

Kai 1996-aisiais Juha Bäckmand, dar būdamas jaunas vyras, įsigijo visiškai naują „BMW 523i“, mažai kas galėjo numatyti, kad šis automobilis išliks jo kasdieniu pasirinkimu beveik tris dešimtmečius. Per tą laiką automobilis nuvažiavo milijoną kilometrų ir visa tai jis padarė su originaliu varikliu, pavarų dėže ir netgi originaliomis sėdynėmis.

REKLAMA

Nors automobilių su itin didele rida dažniausiai ieškoma tarp senųjų „Mercedes-Benz“ modelių ar patikimų „Volvo“ ir „Toyota“ gaminių, J. Bäckmando atvejis primena, kad ir BMW gali būti stebėtinai patvarūs. Ypač, jei kalbama apie modelį iš laikotarpio, kuris neretai laikomas BMW „aukso amžiumi“.

REKLAMA
REKLAMA

Daugiau naujienų iš spalvingo automobilių pasaulio – specialioje „Automobilių kultūra“ rubrikoje.

REKLAMA

Didžioji dalis kilometrų buvo įveikta J. Bäckmando gimtinėje Suomijoje – šalyje, kur temperatūra žiemą dažnai nukrenta gerokai žemiau nulio. Pasak savininko, žemiausia temperatūra, užfiksuota automobilio kompiuteryje, siekė –37,5 °C.

J. Bäckmando automobilis – 1996 m. birželio 10 d. pagamintas E39 kartos BMW 523i. Nors ankstyvieji šios kartos egzemplioriai neretai kentėjo nuo konstrukcinių trūkumų, šis konkretus modelis ne tik išlaikė originalų variklį, bet ir dažus ant didžiosios dalies kėbulo paviršių. Tam tikros techninės priežiūros prireikė – ypač variklio srityje – tačiau pagrindiniai komponentai išliko tie patys nuo pat pirmosios dienos.

REKLAMA
REKLAMA

Istorija sulaukė dėmesio ir „BMW Classic“ padalinio, kuris apie šį konkretų automobilį pasidalijo socialiniuose tinkluose. Prie diskusijos prisijungė ir automobilių pramonės veikėjai – vienas jų, „Rimac“ ir „Bugatti“ vadovas Mate Rimac, kuris prisiminė, kaip būdamas vos devynerių pirmąkart susidūrė su E39 modeliu ir buvo sužavėtas jo dizainu bei inžineriniu išbaigtumu. Ši simpatija neišblėso iki šiol – M. Rimac pats įsigijo „BMW M5 E39“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Tuo tarpu J. Bäckmand, nors ir liko ištikimas BMW prekės ženklui bei 5 serijai, neseniai nusprendė persėsti į naujos kartos elektromobilį – „BMW i5“. Nors vargu ar šiam modeliui pavyks pakartoti tokį paties ilgaamžiškumo rekordą, J. Bäckmando patirtis pereinant nuo vidaus degimo variklio prie elektromobilio gali tapti vertingu liudijimu apie šiuolaikinių automobilių patvarumą ir naudotojų lūkesčius.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų