„RD Signs Šiauliai“ komandos vadovas Eugenijus Andrulis tai žino puikiai: „Tikslai tie patys kaip ir daugeliui – pasiekti finišą, parvežti sveiką automobilį ir, jei viskas susiklostys palankiai, užimti kuo aukštesnę vietą.“
Daugiau – viršuje esančiame vaizdo siužete.
Daugiau „Aurum 1006 km“ lenktynių naujienų – specialiame „Aurum 1006 km“ polapyje.
Pernai komanda finišavo penktoje vietoje, tačiau šiemet E. Andrulis vengia griežtų prognozių. Palangos trasa, kaip jis pats sako, yra „tikslus koreguojanti“ – oro sąlygos, klaidos, netikėtumai, geltonosios fazės. Tai – ilgo nuotolio lenktynės, kuriose planuoti galima tik iki tam tikros ribos. „Ši trasa neturi taisyklių – tik scenarijus, kuriuos perrašo realybė“, – konstatuoja jis.
Komanda šiemet jau spėjo pasitikrinti jėgas 12 valandų lenktynėse „Ricardo Tormo“ trasoje Ispanijoje. „Per keturias dienas nuvažiavome daugiau nei 3 tūkst. kilometrų, ekstremaliomis sąlygomis. Automobilio salone temperatūra siekė 65 laipsnius. Jei ten įveikėme finišą, Palangoje bus gerokai lengviau“, – sako komandos vadovas.
Vertindamas savo komandos automobilį („Lamborghini Huracán“) E. Andrulis išlieka nuosaikus. Anot jo, techninė platforma labai artima konkurentų „Audi“ bolidams: tie patys varikliai, tos pačios pavarų dėžės. „Lamborghini gal ir turi geresnę dinamiką, bet Palangoje dinamika mažai ką lemia. Reikia stabdžių, akceleratoriaus ir ištvermės – mes tai turime“, – tikina jis.
Kalbėdamas apie lenktynių eigą, E. Andrulis pripažįsta, kad šiemet mažesnis automobilių skaičius (tik 16 komandų) teoriškai padidina galimybę pasiekti rekordinius rezultatus. Tačiau viską gali pakeisti lietus ar netikėtas incidentas – drono kritimas, techninės problemos, neutralizacijos. „Jei sąlygos bus sausos, rezultatai gali būti įspūdingi. Bet jei lis – įsijungs visai kitas žaidimas“, – pastebi jis.
O jei trasą užklups lietus? Tuomet – tai šansas mažesniems, priekiu varomiems automobiliams, kaip kažkada, kai netikėtai triumfavo „Honda Civic“. „Tie, kurie trasoje neturi galios, meldžiasi lietaus. Sausomis sąlygomis jie sunkiai atlaikys greitų automobilių spaudimą“, – vertina Andrulis.
Kalbėdamas apie konkurenciją, jis išskiria „Statetos“ komanda, kuri laimėjo lenktynes pastaruosius du kartus. „Jų tikslai aiškūs – pergalė. Komandos sudėtis specialiai atrinkta, profesionalai. Mes gi – lietuviai mėgėjai, važiuojame iš aistros. Turime tik vieną vairuotoją, kurį galėtume laikyti tikru profesionalu“, – neslepia jis.
Nepaisant to, komanda – pasirengusi kautis. Pasak E. Andrulio, šiemet svarbiausia – stabilumas, kantrybė ir gebėjimas išlaikyti šaltą protą. „Laimėtojus čia dažnai lemia ne greitis, o gebėjimas išlikti kelyje, kai viskas pradeda griūti“, – reziumuoja jis.
Patiko straipsnis? Užsiprenumeruokite mūsų naujienlaiškį ir gaukite svarbiausias dienos naujienas bei įdomiausius straipsnius kiekvieną darbo dieną 11 val. Tiesiai į Jūsų el. paštą!