• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Kartais geriausios idėjos gimsta netikėtai – tai galėtų patvirtinti „Skaylink Racing Team“ atstovai, kurie šių metų „Aurum 1006 km“ lenktynėse startuos „Volkswagen Caddy“ automobiliu.

Kartais geriausios idėjos gimsta netikėtai – tai galėtų patvirtinti „Skaylink Racing Team“ atstovai, kurie šių metų „Aurum 1006 km“ lenktynėse startuos „Volkswagen Caddy“ automobiliu.

REKLAMA

„Skaylink Racing Team“ vadovas Dominykas Palšis tiesioginės tv3.lt transliacijos metu žurnalistui Juozui Skarai papasakojo apie neeilinę istoriją, per kelerius metus atvedusią iki lenktynių trasos.

Daugiau „Aurum 1006 km“ lenktynių naujienų – specialiame „Aurum 1006 km“ polapyje.

„Istorija labai įdomi. Šis „Caddy“ turi labai daug sentimentų, tai vienas pirmųjų mūsų įmonės automobilių, kuris metė ir mūsų augimą, plėtrą ir visą kitą. Vieno įmonės pasibuvimo metu mūsų vairuotojas, kolega Ovidijus pasiūlė idėją, kad galbūt galime išsaugoti šį „Caddy“, padaryti jį istoriniu ir sukurti kažką įspūdingo.

REKLAMA
REKLAMA

Jis pasiūlė jį perdaryti pilnai, dalyvauti lenktynėse. Mes į jį įdėjome 2 litrų, turbo GTI variklį, apie 250 arklio galių. Jis pilnai perdarytas, lankai sudėti, visa važiuoklė – sportinė. Po trejų metų pasiruošimo, darbų tai pavyko padaryti“, – sakė lengvaatletės Airinės Palšytės brolis D. Palšis.

REKLAMA

„Caddy“ automobilį Palangoje vairuos Ovidijus Latoža, Kristupas Šablinskas, Agnius Narbutas, Martynas Kudakas. Komandos vadovas neslepia, kad komanda prieš lenktynių startą nėra užsibrėžusi itin aukštų tikslų.

„Su „Porshe“ ar „Mercedes“ tikriausiai sunku bus pasigalynėti. Tikslas bus dalyvauti, finišuoti. Jei eigoje matysime, kad viskas vyksta sklandžiai ir tvarkingai, tuomet galbūt bandysime pasigalynėti dėl savo grupės prizinių vietų. Pats galutinis tikslas – gerai praleisti laiką, suteikti visiems gerų emocijų“, – pasakojo komandos atstovas

REKLAMA
REKLAMA

Nors pats D. Palšis labiau pratęs prie krepšinio kamuolio bumbsėjimo, o ne variklių gausmo, komandos vadovo pareigas jam atnešė profesiniai įgūdžiai.

„Kai sugalvojome šią idėją, jau buvome pasiskirstę vaidmenimis – Ovidijus yra vairuotojas, keli žmonės yra mechanikai. Aš pats sakiau, kad galiu prisidėti su mechanika, bet esu iš pardavimų sferos, tenka kalbėti daugiau, tai pasiūlė prisijungti kaip komandos vadovui ir sutikau“, – pasakojo D. Palšis.

Jo teigimu, pagrindinė komandos intriga – finišas ir ar pavyks jį pasiekti.

„Didžiausias klausimas – ar visa įranga pasiruošusi, ar ji atlaikys. Darėmės testus, turėjome tam tikrų niuansų, juos susitvarkėme, pasikoregavome. Iš esmės tikslas finišuoti ir gerai praleisti laiką“, – sakė D. Palšis.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų