Tiesa, apie kokią automobilių sporto šaką kalbame? Driftas? Žiedinės lenktynės? O kaip gi dragas? Taip, ryškiaspalvis Skyline šėlioja 1/4 mylios ilgio trasoje.
Drago varžybose šis automobilis yra pakankamai retas, ypač Europoje. Net tokioje šalyje kaip Austrija, drago varžybose dalyvauja tik vienas R32. Iš viso šalyje tik penki Skyline modeliai, du iš jų R32. Visi iki vieno buvo patobulinti Pro Import Motorsports dirbtuvėse, kurie žino kaip iš šešių cilindrų motoro išspausti viską. Tą patį galima pasakyti ir apie klientų banko sąskaitas.
Vyruko pirminis planas buvo paprastas : sukurti patį greičiausią Skyline, kuris neturėtų sau lygių Austrijos drago čempionate. Tad nuo ko viskas prasidėjo? Specialistai išardė RB25DET, sumontavo RB30E bloką, pridėjo Garret GTX42 turbiną, NOS sistemą ir pamojavo burtų lazdele. Pasak vaikino, nenaudojant NOS sistemos, mašinos variklis išvysto 1400 arklio galių, tuo tarpu paspaudus magišką mygtuką, variklio galia išauga iki 1800 AG! Nors iš variklio išspausti galima ir dar daugiau, tačiau važiuoklė turi savų trukumų.
Tačiau žinote kas yra juokingiausia? Išbandžius automobilį drago trasoje, vaikinas netikėtai persigalvojo ir nusprendė jį pritaikyti žiedinėms lenktynėms, o tiksliau - Time Attack varžyboms.
„Puikiai žinojau, kad drago čempionate Skyline neturės sau lygių, tačiau ne dėl to į automobilį investavau visą savo laiką ir pinigus. Todėl būtent dėl to pasiryžau žengti į žiedines lenktynes“
Turint beveik 2000 arklio galių išvystantį žvėrį ir norą lenktyniauti žiedinėse lenktynėse, reikia apsispręsti ką pasirinkti - didžiulį ego ar didžiulį pažeminimą debiuto metu?
Taigi, galia buvo sumažinta iki 1200 arklio galių, buvo sumontuoti nauji stūmokliai, modifikuota RB26DETT cilindrų galva bei pralaidesnius purkštukus.
Kadangi mašina nuo šiol turės įveikti ne vieną, o kelis posūkius, Skyline gavo OS Giken pavarų dėžę, ATS diferencialą ir Bilstein amortizatorius.
Galerija :