
Ralio stenogramas sudarė iš anksto
„Pastaruosius 7 ar 8 metus ieškojau galimybių dalyvauti šiose lenktynėse. Net keletą metų iš eilės mes važiavom tik stebėti, esame susidarę kelių pastarųjų Monte Karlo ralių greičio ruožų stenogramas, pažįstu juos beveik kaip lietuviškus,“ – pasakoja D. Jocius.
Šiuo metu visiškai šalia Monte Karlo gyvena Deivido mama, todėl sportininkas dažnai čia atvažiuoja ir nepraleidžia progos pasivažinėti tais keliais, kuriuose vyksta ralis. Prieš dvejus metus Deividui pra
Prieš dvejus metus Deividui pradėjus lenktyniauti kartu su nauju šturmanu – Donatu Zvicevičium, jo kolega aistringai palaikė šią idėją.
„Deividas mane tiesiog užkrėtė meile Monte Karlo raliui. Todėl labai nudžiugau, kai paaiškėjo, kad turėsim galimybę jame dalyvauti,“ – pasakoja Donatas Zvicevičius.
Tačiau sportininkų laukia nemenkas iššūkis. Vien tik vienas legendinis „Col de Turini“ greičio ruožas sudėtingumu negali lygintis su jokiu lietuvišku greičio ruožu.
„Praėjusiais metais jo ilgis buvo 22 km. Po ralio mes sudarėme šio greičio ruožo stenogramą ir per tuos 22 km stenogramoje prirašiau pilną sąsiuvinį,” – juokiasi D. Zvicevičius.
Šitas iššūkis laukia ne tik lenktynininkų, bet ir visos komandos. Mat po Monte Karlo ralio jau kitą savaitgalį vyks pirmasis Lietuvos ralio čempionato etapas, į kurį sportininkai tikisi suspėti. Komandos mechanikai dar Monte Karle po finišo planuoja išardyti automobilį ir jį perrinkti bei paruošti lietuviškam raliui.
Palydėdamas D. Jociaus ir D. Zvicevičiaus ekipažą į Monte karlo ralį jam sėkmės palinkėjo ir LASF prezidentas Romas Austinskas.
„Simboliška, tačiau šiemet Lietuvos automobilių sportas žymi 85 metų jubiliejų. Tokį patį jubiliejų švenčia ir Monte Karlo ralis. Tikiuosi šis sutapimas bus sėkmingas lietuviams lenktynėse,“ – sakė R. Austinskas.


