• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Peugeot“ yra viena iš tų kompanijų, kuri labai daug dėmesio skiria įvairių koncepcijų kūrimui ir demonstravimui. Nors dauguma gamintojų koncepcinius automobilius naudoja tik reprezentaciniams tikslams, tačiau prancūzai į koncepcinių automobilių kūrimą žiūri kiek kitaip. Jie naudojami ne tik reprezentaciniams tikslams. Jie taip pat atstoja kompaktišką laboratoriją, kurioje galima išbandyti įvairiausius komponentus, technologijas ir netradicinius sprendimus. 1984 metais pristatytas „Peugeot Quasar“ buvo viena iš tų laboratorijų, kuri demonstravo šios kompanijos inžinierių išmanumą.
Dar prieš prasidedant „Peugeot Quasar“ kūrimui, vienas didžiausių automobilių gamintojų Europoje buvo pakankamai gilioje finansinėje duobėje. Po pakankamai nesėkmingo 8 dešimtmečio, „Peugeot“ į naują dešimtmetį žengė subūrusi naują dizainerių ir inžinierių komandą. Vienas iš jų - Gerardas Welteris. Vienas žinomiausių „Peugeot“ kompanijos dizainerių 1978 metais pradėjo savo ambicingiausią projektą - „Peugeot 205“.
Kadangi „Peugeot“ finansinė būklė buvo ne pati geriausia, daugybę patirties turinčiam dizaineriui buvo liepta sukurti paprasta, stilingą, praktišką hečbeką. Kaip jam liepė, taip jis ir padarė. 1983 metais pristatytas „Peugeot 205“ tapo tikra sensacija ir aukso gysla, kuri padėjo „Peugeot“ kompanijai atsistoti ant kojų.

„Peugeot“ yra viena iš tų kompanijų, kuri labai daug dėmesio skiria įvairių koncepcijų kūrimui ir demonstravimui. Nors dauguma gamintojų koncepcinius automobilius naudoja tik reprezentaciniams tikslams, tačiau prancūzai į koncepcinių automobilių kūrimą žiūri kiek kitaip. Jie naudojami ne tik reprezentaciniams tikslams. Jie taip pat atstoja kompaktišką laboratoriją, kurioje galima išbandyti įvairiausius komponentus, technologijas ir netradicinius sprendimus. 1984 metais pristatytas „Peugeot Quasar“ buvo viena iš tų laboratorijų, kuri demonstravo šios kompanijos inžinierių išmanumą.
Dar prieš prasidedant „Peugeot Quasar“ kūrimui, vienas didžiausių automobilių gamintojų Europoje buvo pakankamai gilioje finansinėje duobėje. Po pakankamai nesėkmingo 8 dešimtmečio, „Peugeot“ į naują dešimtmetį žengė subūrusi naują dizainerių ir inžinierių komandą. Vienas iš jų - Gerardas Welteris. Vienas žinomiausių „Peugeot“ kompanijos dizainerių 1978 metais pradėjo savo ambicingiausią projektą - „Peugeot 205“.
Kadangi „Peugeot“ finansinė būklė buvo ne pati geriausia, daugybę patirties turinčiam dizaineriui buvo liepta sukurti paprasta, stilingą, praktišką hečbeką. Kaip jam liepė, taip jis ir padarė. 1983 metais pristatytas „Peugeot 205“ tapo tikra sensacija ir aukso gysla, kuri padėjo „Peugeot“ kompanijai atsistoti ant kojų.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

peugeot_quasar_concept_3


Pardavimams augant kaip ant mielių, Gerardas Welteris nusprendė sukurti naują koncepcinį automobilį, o tiksliau - „Peugeot 205“ interpretaciją. Kurdamas šią koncepciją dizaineris neatsižvelgė į tuo metu galiojusius reikalavimus. Tai buvo jo fantazijos vaisius.
Negausi inžinierių komanda kaip donorą pasiėmė „Peugeot 205 T16“ - B ralio grupės bolidą. Iš šio automobilio buvo pasiskolintas ne tik rėmas, bet ir keturių cilindrų variklis išvystantis 600 arklio galių, keturių varančiųjų ratų sistema, stabdžių sistema ir net didžioji dauguma pakabos detalių. Tačiau steroidų prisivalgiusi „205 T16“ platforma buvo aprengta elegantiškesniu, švelnesnių formų kėbulu, kuris daugeliui primindavo itališkus super-automobilius.

REKLAMA

1984_Peugeot_Quasar_concept_interior_01


Įspūdingos techninės charakteristikos ir aerodinamiškas kėbulas nebuvo vieninteliai dalykai dėl kurių „Quasar“ buvo išskirtinis. Prie šio projekto taip pat dirbo „Bracq's“ kompanijos specialistai, kurie projektavo futuristinį automobilio interjerą, kuris iš tikrųjų priminė kosminį erdvėlaivį. Įdomu yra tai, jog visi automobilio interjere esanti navigacija ir skaitmeniniai prietaisų skydeliai veikė ir rodė tikrą informaciją. Beprotiškai fantastiška Gerardo Welterio koncepcija sulaukė daugybės gerų atsiliepimų. 1985 metais net gi buvo pasirodę pranešimų, jog „Peugeot“ galvoja apie šio serijinę gamybą, tačiau neoficialių šaltinių teigimu, toks projektas būtų „Peugeot“ kompanijai iškasęs dar vieną duobę iš kurios išlipti būtų daug sunkiau.

GALERIJA


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų