
„Peugeot 2008“ pardavimo rezultatai taip pat buvo labai geri. Vasarį buvo trečias, o nuo metų pradžios – ketvirtas pagal populiarumą automobilis. Nepaisant 21 proc. susitraukusios naujų automobilių rinkos, palyginti su 2020 metais, 2008 visureigio pardavimas išaugo 64 proc.
Metų pradžioje tokie džiuginantys rezultatai „Peugeot“ nuteikia optimistiškai. Ypač reikšminga prisiminus faktą, kad paskutinį kartą liūto emblema pažymėtas automobilis perkamiausių sąrašo viršuje buvo 2008 metų kovą. Kompanijos atstovai pažymi, kad naujausias pasiekimas – atkaklaus visų padalinių darbo rezultatas.
„Peugeot“ šiuo metu vyksta pokyčiai, kompanija atnaujina logotipą ir pristato naujos kartos 308 modelį. Dviejų B segmento automobilių sėkmė liudija, kad liūto prekės ženklo strateginiai sprendimai buvo teisingi.

 
  
  
  
  
  
  
 
 
  
 