
„Varžybos vyks prietemoje – tai jau smagu. Su savo užklasine veikla esame pripratę važinėti nakties metu, tad tai didelio diskomfortu nesuteiks. Gaila, kad negalėsiu šiose varžybose dalyvauti su savo dyzeliniu „BMW“ – jo surinkimas užtruko keletą metų, o varžybų jis taip ir nematė, tačiau jį parsivežti iš brolio dirbtuvių dabar būtų kiek nepatogu, o ir aptarnavimo bei priežiūros jam reikia daugiau, nei mano treniruočių mašinai. Taigi, grįžtam prie šaknų – trijų litrų atmosferinis variklis, keletas pagrindinių modifikacijų ir tikėsimės, jog per tą laiką labai įgūdžiai neužsnūdo“, – šypsosi Norbertas.
Kaip vieną iš paskatų grįžti vilnietis įvardina pakilusį „Semi–PRO“ lygos vaizdą, bei atsiradusius naujus partnerius: „Autoplius.lt Fast Lap metu įvykęs čempionato etapas truputį suteikė vilties. Nors trasa buvo ta pati „šėrykla“, tačiau pakilęs dalyvių techninis pasiruošimas ir vairavimo meistriškumas sugebėjo sugeneruoti įdomias varžybas. Artėjančiame etape turėsim jau ir įdomią trasą, tad viskas turėtų gautis dar geriau. Iš Latvijos atkeliaujantys teisėjai, bei kartu su jais dirbsiantis Mantas Kuzmarskis irgi rodo, kad varžybų lygis kyla, o to labai laukėm. Žvaigždės susidėliojo teisingai, tikėkimės varžybos bus sėkmingos“, – dalinasi Norbe.
Kartu su „Automotive.lt Semi–PRO“ birželio 8–9 dienomis Kačerginės „Nemuno žiedo“ trasoje vyks ir aukščiausios lygos varžybos – „UpHill Drift by Liqui Moly“. Čia savo jėgas išbandys stipriausi šalies sportininkai.

