Perspektyvus automobilių gamintojas subūrė ganėtinai kompetentingą inžinierių komandą. Pavyzdžiui, už „Aehra“ automobilių dizainą yra atsakingas Filippo Perini – žmogus, praeityje dirbęs „Lamborghini“. Dirbdamas šioje automobilių kompanijoje jis buvo atsakingas už tokių kultinių modelių kaip „Murcielago“, „Aventador“, „Huracan“ ir „Urus“ išvaizdą.
Tiesioginiu „Porsche Taycan“ konkurentu vadinamas automobilis pasižymi gerokai agresyvesne išvaizda. Juolab, dar didesnį įspūdingumo efektą sukuria į viršų pasikeliančios „Falcon“ vardu pakrikštytos durys, dėl kurių neigiamai išgarsėjo „Tesla Model X“ automobilis.
Šiuo metu dar koncepcinio automobilio fazėje esantis „Aehra Sedan“ naudoja šios bendrovės inžinierių sukurtą platformą. Nors „Aehra“ labai daug techninių charakteristikų neatskleidžia, tačiau šiuo metu aiškios kelios detalės.
Visų pirma – gamintojas naudoja ne dviejų, ar net dviejų elektros motorų konfigūraciją. „Aehra“ naudoja tris elektros motorus, kurių bendra išvystoma galia siekia 800 arklio galių.
Tikėtina, jog gamintojas siekdamas paįvairinti „Aehra“ modelių gamą, gamins šį sedaną su vieno, dviejų ar net trijų elektros motorų konfigūracija, nuo kurių taip pat priklausys elektrinės pavaros jėgainė ir nuvažiuojamas atstumas.
Baterijos talpa – 120 kWh. Ji atkeliauja ne iš Kinijos ar Pietų Korėjos gamintojų, o iš Austrijos kompanijos „Miba“. Su pilnai įkrautomis baterijomis automobilis galės nuvažiuoti iki 800 kilometrų atstumą.
„Aehra“ taip pat teigia, jog elektromobilio baterijos galės būti įkraunamos maksimalia 350 kW galios sparta, kuri, tikėtina, bus matoma tik ties 20 – 50 proc. įkrova. Vėliau, įkrovimo sparta kris.
Pagal dabartinį sumanymą, „Aehra“ automobilių serijinė gamyba prasidės 2026 metais. Tuomet bus gaminami automobiliai Europos ir JAV rinkoms, o vėliau elektriniai modeliai bus eksportuojami į Kiniją ir Artimuosius Rytus.
Numatoma elektrinio sedano kaina sieks 160 000 eurų.