REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Prieš daugiau kaip dvidešimt metų „Audi“ su pirmuoju „S3“ modeliu tapo kompaktiškų, aukštesnės klasės sportiškų automobilių pionieriumi. Kadangi gamintojas siekia pratęsti ilgametes tradicijas, šiandien pristatomas „Audi S3“ hečbekas ir sedanas padės užpildyti spragą tarp kasdieniškų ir griausmingų „Audi RS3“ versijų.

Naujos kartos modelis bus poruojamas su daugeliui pažįstamu 2 litrų, keturių cilindrų agregatų, gebančiu išvystyti 310 arklio galių ir 400 Nm sukimo momentą. Efektyviai veikiančios „S-Tronic“ transmisijos bei „Quattro“ pavaros, „Audi S3“ modeliai iki 100 km/val. spurtuos per 4,8 sekundės. 

Prieš daugiau kaip dvidešimt metų „Audi“ su pirmuoju „S3“ modeliu tapo kompaktiškų, aukštesnės klasės sportiškų automobilių pionieriumi. Kadangi gamintojas siekia pratęsti ilgametes tradicijas, šiandien pristatomas „Audi S3“ hečbekas ir sedanas padės užpildyti spragą tarp kasdieniškų ir griausmingų „Audi RS3“ versijų.

Naujos kartos modelis bus poruojamas su daugeliui pažįstamu 2 litrų, keturių cilindrų agregatų, gebančiu išvystyti 310 arklio galių ir 400 Nm sukimo momentą. Efektyviai veikiančios „S-Tronic“ transmisijos bei „Quattro“ pavaros, „Audi S3“ modeliai iki 100 km/val. spurtuos per 4,8 sekundės. 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA


Įspūdingas dinamines savybes užtikrina nauja „Audi“ vožtuvų valdymo sistema AVS, pagal poreikį reguliuojanti įsiurbimo vožtuvų atidarymo laipsnį, užtikrina, kad degimo kameros užpildomos geriau, o šilumos valdymo sistema lemia didelį efektyvumą.
Galia į ratus perduodama per itin greitai pavaras perjungiančią septynių greičių „S tronic“ transmisiją su riedėjimo atjungta pavara funkcija ir „quattro“ visų varančiųjų ratų pavara. Prieš galinę ašį esanti hidraulinė daugiadiskė mova pagal poreikį skirsto sukimo momentą tarp priekinės ir galinės ašies, taip apjungiant dinamišką važiavimą su stabilumu ir efektyvumą su smagiomis važiavimo savybėmis. Mova yra valdoma modulinės dinaminės sistemos – naujos technologijos, kuri susiejo „quattro“ pavarą su ESC elektronine stabilumo kontrole ir pasirenkamais reguliuojamais amortizatoriais.

REKLAMA

Audi S3 Sportback


Su galinėje ašyje sumontuotomis keturiomis svirtimis ir progresyvia vairo sistema, standartinė pakaba užtikrina smagias važiavimo savybes ir 15 mm žemesnę prošvaisą. Papildomai galima užsisakyti „S sport“ pakabą su reguliuojamais amortizatoriais. „S3“ modeliai turi standartinius 18 colių ratlankius, papildomai galimi 19 colių ratlankiai.
Veržlus naujų „S3“ modelių charakteris atsiskleidžia iš pirmo žvilgsnio. Priekyje dominuoja vientisos grotelės su didelių rombų raštu ir didelės oro įsiurbimo angos, o šoninių veidrodėlių korpusai yra aliuminio spalvos. Ryškios šoninės linijos tęsiasi nuo priekinių iki galinių žibintų, o po jomis esantis kėbulas yra išgaubtas – naujas „Audi“ dizaino bruožas dar labiau išryškina ratų arkas.

REKLAMA
REKLAMA

Audi S3 Sportback


Naujų „S3“ modelių salonai su į vairuotoją orientuotu prietaisų skydeliu taip pat pasižymi sportiška išvaizda. Standartinis yra 10,25 colio skaitmeninis ekranas, papildomai galima užsisakyti „Audi virtual cockpit“ ir „plus“ versijas. Buvo sukurtos naujos sportinės sėdynės, kurių standartinės komplektacijos užvalkalai su ryškiomis kontrastinėmis siūlėmis yra pagaminti naudojant perdirbtus plastikinius butelius.
Naujų „S3“ modelių „MMI“ sistemos valdymą užtikrina trečios kartos modulinė „MIB 3“ multimedijos platforma. Itin patogu naudotis navigacijos sistema, kuri numato galimas eismo spūstis, pateikia aukštos raiškos „Google Earth“ palydovines nuotraukas ir informaciją apie eismo srautą. Šešiuose atskiruose profiliuose galima išsaugoti tokius asmeninius nustatymus kaip dažniausiai lankomos vietos ar vėdinimo sistemos parinktys.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Audi S3 Sportback


Internetinės „Audi connect“ paslaugos apima ir „car-to-X“ duomenis, kurie padeda rasti maršrute esančias laisvas stovėjimo vietas ar važiuoti naudojantis „žaliąja banga“, kada automobilis Vokietijos Diuseldorfo ir Ingolštato miestuose iš šviesoforų gauna reikiamą informaciją.
Naujuose „S3“ modeliuose esančios vairuotojo pagalbinės sistemos taip pat atskleidžia technines „Audi“ galimybes. „Audi pre sense front“, pagalbos posūkiuose ir perspėjimo apie išvažiavimą iš eismo juostos sistemos gali apsaugoti nuo eismo įvykių ir yra standartinė įranga. Papildomai galima užsisakyti tokią pagalbos įrangą kaip persirikiavimo ir perspėjimo išlipant, taip pat važiavimo sankryžose ir statymo pagalbos sistemas.

GALERIJA


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų