
Iš komercinių automobilių itin išaugo naujos kartos „Renault Trafic“ pardavimai – keleivinė šio modelio versija segmente užima net 27,9 proc. (+11,1 proc.) rinkos. Drauge su didesniuoju „Master“ modeliu tai vieni populiariausių automobilių vidutinių ir didelių furgonų segmente – 2015 m. buvo parduoti 83 „Trafic“ ir 168 „Master“ nauji komerciniai automobiliai.
Pasak „Renault“ ir „Dacia“ automobiliais Lietuvoje prekiaujančios UAB „Sostena“ vykdomojo direktoriaus Egidijaus Gončarovo, sėkmingus metus ir ypatingai išaugusius „Renault“ markės automobilių pardavimus lėmė ir neseniai rinkoje debiutavę tokie modeliai kaip „Kadjar“, „Espace“ ir „Talisman“. Pasak vadovo, šiuo metu pirkėjams siūloma itin plati „Renault“ modelių gama – nuo mažo miesto automobilio „Twingo“, populiariųjų „Clio“ ir „Captur“, taip pat didesnio pravažumo vidutinės klasės „Kadjar“, naujojo šeimyninio „Espace“ iki aukštos klasės sedano „Talisman“. O komercinių automobilių K3 (vidutiniai ir dideli furgonai) segmente rinkoje ne pirmus metus didžiausią dalį sudaro „Master“ ir „Trafic“ automobiliai, kurių pardavimai ir toliau auga.
Taip pat 2016 metais „Renault“ gamoje pasirodys tokie modeliai kaip vienas populiariausių Europoje C segmento automobilių „Renault Megane“ ir jo galingoji GT versija, „Talisman Grandtour“ universalas, naujasis „Scenic“ vienatūris ir kitos naujienos, todėl „Renault“ pardavėjai prognozuoja dar sėkmingesnius ateinančius metus.

