• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Fiat - Chrysler“ koncernas dėl įvairiausių priežasčių nusprendė, jog „Lancia“ nėra tas gamintojas į kurį būtų verta investuoti, bent jau iki tol, kol ant kojų atsistos „Alfa Romeo“ bei „Maserati“. Vis dėlto, šiandien visiems automanams turime gerų žinių – „Lancia Stratos“ sugrįžta! Dar kartą.
Prieš maždaug aštuonerius metus, Vokietijoje gimusio verslininko Michaelio Stoscheko iniciatyva gimė moderni „Lancia Stratos“ interpretacija. Tuomet jis pagalbos kreipėsi į visame pasaulyje garsiąją „Pininfarina“, kurios dėka moderni „Lancia Stratos“ interpretacija gavo apčiuopiamą pavidalą.
2010 metais pristatytas vienetinis modelis buvo sukurtas pasinaudojus „Ferrari F430 Scuderia“ platforma. „Pininfarina“ sutrumpino „Ferrari“ modelio ratų bazę, įgrūdo fantastiškai skambantį V8 motorą bei sekvencinę pavarų dėžę. Ir visa tai automobilyje, kurio svoris neviršijo 1200 kilogramų.

„Fiat - Chrysler“ koncernas dėl įvairiausių priežasčių nusprendė, jog „Lancia“ nėra tas gamintojas į kurį būtų verta investuoti, bent jau iki tol, kol ant kojų atsistos „Alfa Romeo“ bei „Maserati“. Vis dėlto, šiandien visiems automanams turime gerų žinių – „Lancia Stratos“ sugrįžta! Dar kartą.
Prieš maždaug aštuonerius metus, Vokietijoje gimusio verslininko Michaelio Stoscheko iniciatyva gimė moderni „Lancia Stratos“ interpretacija. Tuomet jis pagalbos kreipėsi į visame pasaulyje garsiąją „Pininfarina“, kurios dėka moderni „Lancia Stratos“ interpretacija gavo apčiuopiamą pavidalą.
2010 metais pristatytas vienetinis modelis buvo sukurtas pasinaudojus „Ferrari F430 Scuderia“ platforma. „Pininfarina“ sutrumpino „Ferrari“ modelio ratų bazę, įgrūdo fantastiškai skambantį V8 motorą bei sekvencinę pavarų dėžę. Ir visa tai automobilyje, kurio svoris neviršijo 1200 kilogramų.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Lancia Stratos 2010 (8)


Naujos kartos „Lancia Stratos“ tuomet sulaukė milžiniško susidomėjimo ne tik iš žiniasklaidos, bet ir iš automobilių entuziastų, kurie turi pakankamai lėšų, jog galėtų įsigyti bent vieną modernų „Stratos“ modelį. Vis gi, šio projekto realizavimui paprieštaravo tuometinis „Ferrari“ vadovas, kuris nenorėjo nieko girdėti apie serijinę „Lancia Stratos“ gamybą. Kodėl? Matote, jeigu esate po to paties koncerno sparnu, jame negali gimti automobilis, kuris būtų pranašesnis už „Ferrari“ – tai galioja visoms markėms. Pradedant nuo „Alfa Romeo“ ir baigiant ta pačia „Lancia“ ar „Maserati“.
Praėjus aštuoneriems metams nuo fantastiškos „Lancia Stratos“ debiuto, šio projekto iniciatorius sugrįžta su itin geromis naujienomis. 2010 metais matytas automobilis oficialiai keliauja į ribotą serijinę gamybą. Naujai įkurta įmonė – „Manifattura Automobili Torino“ įgijo teisę pagaminti 25 naujojo „Stratos“ vienetų, o už šio automobilio kūrimą ir gamybą bus atsakingas Paolo Garella – žmogus, kuris kadaise plušo prie originalaus automobilio ir vadovavo gausiai inžinierių grupei „Pininfarina“ būstinėje.

REKLAMA

Lancia Stratos 2010 (1)


Projekto autoriai daugiau detalių apie būsimą projektą atskleis artimiausioje ateityje, tačiau dabar yra žinoma, jog moderni „Lancia Stratos“ interpretacija bus varoma 550 arklio galių išvystančiu motoru. Be to, automobilio kūrėjai sukurs tris skirtingas „Stratos“ versijas, kurios bus tinkamos bendro naudojimo keliams, žiedinėms lenktynėms ir raliui!
Gera žinia yra ta, jog daugiau naujienų apie šį nuostabų projektą sužinosime jau kito mėnesio pradžioje, kuomet duris atvers Ženevos automobilių paroda.
Oj laukiam, laukiam!

GALERIJA


VIDEO



REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų