REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS


Gali pasirodyti, jog Kinija šiandien yra tarsi pažadėtoji žemė automobilių gamintojams iš Kinijos. „Audi“, „Mercedes-Benz“, „Porsche“ – šie ir kiti gamintojai kasmet į šią šalį pristato rekordiškai daug naujų automobilių, tačiau Kinijos vyriausybės užmojai, siekiant suvienodinti elektromobilių ir vidaus degimo variklį turinčių automobilių konkurencines sąlygas, gali sukelti labai rimtų problemų europietiškų automobilių gamintojams.


Gali pasirodyti, jog Kinija šiandien yra tarsi pažadėtoji žemė automobilių gamintojams iš Kinijos. „Audi“, „Mercedes-Benz“, „Porsche“ – šie ir kiti gamintojai kasmet į šią šalį pristato rekordiškai daug naujų automobilių, tačiau Kinijos vyriausybės užmojai, siekiant suvienodinti elektromobilių ir vidaus degimo variklį turinčių automobilių konkurencines sąlygas, gali sukelti labai rimtų problemų europietiškų automobilių gamintojams.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Atidžiai Kinijos rinką stebintys ir analizuojantys „JSC Automotive“ specialistai, savo naujausioje ataskaitoje rašo, jog po pusantrų metų į Kinijos teisės aktus bus įtraukti papildomi pakeitimai, pagal kuriuos bus skaičiuojama netiesioginė elektromobilių tarša.

REKLAMA

Iki šiol visose pasaulio šalyse nebuvo svarbu kokį taršos pėdsaką palieka elektromobilis, o tai buvo labai paranku automobilių gamintojams, mat nesvarbu ar tai būtų „Smart“ hečbekas ar prabangus sedanas, kiekvienas elektromobilis buvo vertinamas kaip automobilis, kurio CO2 vertė yra lygi nuliui.


Mercedes-Maybach EQS SUV 680
Mercedes-Maybach EQS SUV 680

„Nuo 2025 m. elektromobilių išmetamų teršalų kiekis nebebūtų skaičiuojamas kaip nulinis“, – teigia Kinijos automobilių rinkos subtilybes analizuojantys „JSC Automotive“ specialistai.

REKLAMA
REKLAMA

Jų teigimu, šis sprendimas buvo priimtas atsižvelgiant į faktą, jog daugiau nei 50% elektros energijos pagaminama naudojant akmens anglį. Be to, naujos taisyklės atvertų kelią investicijoms į alternatyvius degalus ir kuro elementų technologijas.


Elektrinis BMW i4
Elektrinis BMW i4

Atsižvelgiant į šiuos pokyčius, automobilių gamintojams iš Europos laukia rimti nemalonumai, mat naujos taisyklės bus labiausiai naudingos efektyviems ir pigiems elektromobiliams, arba automobiliams, turintiems taupias hibridines jėgaines.


Tuo tarpu į Kiniją eksportuojami europietiški elektromobiliai dažniausiai būna sunkūs, neefektyvūs analogai, kurių rinkos dalis Kinijoje yra sąlyginai maža. Šiandien net 90% Kinijoje parduodamų elektromobilių vertė neviršija 40 tūkst. eurų, o tokių elektromobilių europietiškų gamintojų modelių gamose – vienetai.


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų