Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Ateina laikas kiekvieno vyro gyvenime, kuomet keturratis draugas nebėra pirmoje vietoje. Mylima šeima reikalauja vis daugiau laiko, o benzinas iš kraujo vis tiek negaruoja. Ką tada daryti?
Galite pasekti vieno amerikiečio pavyzdžiu. Efrenas visą gyvenimą domėjosi automobiliais, pats įgyvendino ne vieną projektą, tačiau viena dieną jis sutiko mylimą moterį, su kuria turi du gražius vaikus. Atrodytų, gyvenimas idealus, tačiau širdis nerimsta... Vyras žino, kiek laiko atima naujo projekto įgyvendimas, o pagal susidariusią situaciją, jo ir taip trūko, todėl Efrenas nusprendė ieškoti jau užbaigto, kokybiškai patobulinto automobilio.
Gyvendamas Havajuose ir būdamas „Toyota“ markės gerbėju, vyras pažinojo daugumą saloje gyvenančių automanų. Viename iš susiburimų jis pamatė pažįstamo jau užbaigtą 1986 metų „Toyota Corolla AE86“ ir ją pamilo. Jos autoriumi yra vienas iš labiausiai Havajuose išmanančių „Toyota‘s“ žmonių, vardu Raselas. Šis vyrukas du metus dirbo prie jūsų matomos „Corollos“, tačiau atsiradus progai pigiai įsigyti trečios kartos „Supra“, Raselas nusprendė parduoti išpuoselėtą „AE86“.
Būtent tada Efrenas atsirado laiku ir vietoje. Sužinojęs, kad parduodama taip jam patikusi „Toyota“, vyras nieko nelaukęs nuskubėjo jos nupirkti. O per skubėjimą pamiršo pasitarti su žmona... Kaip prisipažįsta amerikietis, ji buvo tiesiog įsiutusi. Galiausiai ji atlyžo, kai Efrenas paaiškino, jog tai vienintelis būdas jam išlikti tikru automanu.
Nors Efrenas niekada neprisiims garbės už tokios išskirtinės „AE86“ sukūrimą, tačiau galime apžvelgti, kokius darbus atliko jos autorius Raselas. Pirmiausia pradėkime nuo variklio. Hečbeke stovi „4A-GZE“ agregatas – tai 1,6 litro kubatūros, keturių cilindrų su kompresoriumi variklis turintis 170 arklio galių. Neįspūdinga, tačiau pakankama. Ši širdis yra pasiskolinta iš 1991 metų „Toyota Corolla“ modelio.
Agresyvų, sužemintą profilį suteikia „Greddy Type-S“ koilai, o pačioje važiuoklėje praktiškai neliko nieko originalaus. Visos pakabos detalės pakeistos kokybiškomis alternatyvomis. Šiek tiek prie geresnių valdymo charakteristikų prisideda ir „Willwood“ sportinių stabdžių komplektas.
Kadangi projektas yra pilnai išbaigtas, daug dėmesio yra skirta išvaizdai. Pirmiausia, į akis krenta jau klasikiniu tapęs „Origin Lab“ aerodinaminis paketas, prie kurio puikiai priderinti „Blister“ firmos arkų išplatinimai. Kovinę išvaizdą taip pat perteikia anglies pluošto kapotas bei durys. „Toyotos“ mažose arkose išdidžiai stovi penkiolikos colių „Work Meister S1“ ratlankiai.
Salone taip pat visiškas lenktyninis paprastumas. Suvirinti aštuonių taškų saugos lankai, įdėta „Chargespeed“ sportinė sedynė, o apie variklio būseną vairuotojui praneša keletas papildomų daviklių.
Šaltinis: importtuner.com
Ateina laikas kiekvieno vyro gyvenime, kuomet keturratis draugas nebėra pirmoje vietoje. Mylima šeima reikalauja vis daugiau laiko, o benzinas iš kraujo vis tiek negaruoja. Ką tada daryti?
Galite pasekti vieno amerikiečio pavyzdžiu. Efrenas visą gyvenimą domėjosi automobiliais, pats įgyvendino ne vieną projektą, tačiau viena dieną jis sutiko mylimą moterį, su kuria turi du gražius vaikus. Atrodytų, gyvenimas idealus, tačiau širdis nerimsta... Vyras žino, kiek laiko atima naujo projekto įgyvendimas, o pagal susidariusią situaciją, jo ir taip trūko, todėl Efrenas nusprendė ieškoti jau užbaigto, kokybiškai patobulinto automobilio.
Gyvendamas Havajuose ir būdamas „Toyota“ markės gerbėju, vyras pažinojo daugumą saloje gyvenančių automanų. Viename iš susiburimų jis pamatė pažįstamo jau užbaigtą 1986 metų „Toyota Corolla AE86“ ir ją pamilo. Jos autoriumi yra vienas iš labiausiai Havajuose išmanančių „Toyota‘s“ žmonių, vardu Raselas. Šis vyrukas du metus dirbo prie jūsų matomos „Corollos“, tačiau atsiradus progai pigiai įsigyti trečios kartos „Supra“, Raselas nusprendė parduoti išpuoselėtą „AE86“.
Būtent tada Efrenas atsirado laiku ir vietoje. Sužinojęs, kad parduodama taip jam patikusi „Toyota“, vyras nieko nelaukęs nuskubėjo jos nupirkti. O per skubėjimą pamiršo pasitarti su žmona... Kaip prisipažįsta amerikietis, ji buvo tiesiog įsiutusi. Galiausiai ji atlyžo, kai Efrenas paaiškino, jog tai vienintelis būdas jam išlikti tikru automanu.
Nors Efrenas niekada neprisiims garbės už tokios išskirtinės „AE86“ sukūrimą, tačiau galime apžvelgti, kokius darbus atliko jos autorius Raselas. Pirmiausia pradėkime nuo variklio. Hečbeke stovi „4A-GZE“ agregatas – tai 1,6 litro kubatūros, keturių cilindrų su kompresoriumi variklis turintis 170 arklio galių. Neįspūdinga, tačiau pakankama. Ši širdis yra pasiskolinta iš 1991 metų „Toyota Corolla“ modelio.
Agresyvų, sužemintą profilį suteikia „Greddy Type-S“ koilai, o pačioje važiuoklėje praktiškai neliko nieko originalaus. Visos pakabos detalės pakeistos kokybiškomis alternatyvomis. Šiek tiek prie geresnių valdymo charakteristikų prisideda ir „Willwood“ sportinių stabdžių komplektas.
Kadangi projektas yra pilnai išbaigtas, daug dėmesio yra skirta išvaizdai. Pirmiausia, į akis krenta jau klasikiniu tapęs „Origin Lab“ aerodinaminis paketas, prie kurio puikiai priderinti „Blister“ firmos arkų išplatinimai. Kovinę išvaizdą taip pat perteikia anglies pluošto kapotas bei durys. „Toyotos“ mažose arkose išdidžiai stovi penkiolikos colių „Work Meister S1“ ratlankiai.
Salone taip pat visiškas lenktyninis paprastumas. Suvirinti aštuonių taškų saugos lankai, įdėta „Chargespeed“ sportinė sedynė, o apie variklio būseną vairuotojui praneša keletas papildomų daviklių.
Šaltinis: importtuner.com