Jo favoritu tapo „Ducati Multistrada V2S“ – dinamiškas, universalus ir neįtikėtinai komfortiškas motociklas. Anot Sutkaus, šis modelis išsiskiria įspūdinga variklio trauka jau nuo žemų apsukų ir sklandžiu pavarų perjungimu net esant didelei apkrovai. „Būtent šį motociklą rinkčiausi ilgesnei kelionei į kalnus“, – sako komisijos narys.
Antroji vieta atiteko „Honda CB1000 Hornet SP“ – galingam ir kokybiškam motociklui su patrauklia kaina. Pasak A. Sutkaus, šis modelis pasižymi puikiu valdymu ir stabilumu, tačiau aukštesnio ūgio vairuotojams ergonomika gali būti kiek mažiau patogi.

Daug teigiamų emocijų jam sukėlė ir atnaujintas „Yamaha MT-07“ – dėl agresyvios išvaizdos, modernių elektronikos sprendimų ir patikimos mechanikos. „Tai motociklas, kuris kviečia važiuoti greičiau, bet kartu – saugiai“, – pažymi A. Sutkus.
Malonia staigmena tapo „Honda CMX1100 DCT SP“. Kruizerio tipas, automatinė transmisija, patogi sėdėsena ir puikus manevringumas – visa tai pavertė jį puikiu kasdieniu miesto motociklu, tikusiu ir trumpoms kelionėms.
„Aprilia Tuareg 660 Rally“ – vienintelis iš konkurso dalyvių, jau iš gamyklos idealiai pritaikytas stovinčiam važiavimui ir aukštesniems motociklininkams. Sutkus išskiria šio modelio sportiškumą bei pasirengimą bekelės iššūkiams.
„Yamaha Tenere 700“, jo teigimu, sėkmingai tęsia nuotykių motociklų tradicijas. Elektronikos gausa ir universalumas daro jį patikimu partneriu ilgesnėse kelionėse tiek keliu, tiek bekelėje.
Galiausiai, „Royal Enfield Bear 650“ Audrius apibūdina kaip idealų miesto motociklą, tinkantį stilingiems pasivažinėjimams pajūryje ar senamiesčio gatvėmis. Be to, jis išsiskiria labai geru kainos ir kokybės santykiu.
Apibendrindamas Audrius Sutkus pastebi, kad Lietuvos motociklų rinka sparčiai žengia automobilių technologijų keliu. Į motociklus diegiamos adaptyvios kruizo kontrolės, eismo juostų palaikymo sistemos, integruojamos platformos kaip „Android Auto“. Pasak jo, šios inovacijos ne tik didina saugumą, bet ir atveria naujų galimybių keliautojams.