Naujame ralyje dalyvius pasitiks ne tik mažai kam žinomi keliai, bet ir 10 skirtingų greičio ruožų, išdėstytų per dvi dienas, įtraukiant žiūrovų pamėgtą Versmės trasą ir finišą vainikuojantį beveik 18 kilometrų ilgio „Powerstage“.
Daugiau naujienų iš automobilių sporto pasaulio galite perskaityti „Automobilių sportas“ rubrikoje.
Vienas iš čempionato lyderių Vaidotas Žala į Ukmergę atvyksta kiek ramesnis – pirmuose etapuose iškovoti taškai leidžia mąstyti strategiškai. Vis dėlto jis pats pripažįsta, kad dauguma šio etapo greičio ruožų jam yra visiškai nauji arba važiuoti labai seniai. „Tai įneš papildomo nerimo ir neapibrėžtumo. Kita vertus, tikiu, kad mūsų stenograma atlaikys šį patikrinimą,“ – teigė V. Žala.
Praėjusių metų LARČ čempionas Vladas Jurkevičius žada išbandyti naują „Rally2“ automobilį, kas gali tapti šio etapo viena didesnių intrigų. Jis neslepia: adaptacija prie naujos technikos gali pareikalauti kompromisų. „Nors mūsų stiprybė – stenogramos rašymas ir važiavimas pagal ją, naujame automobilyje dar reikia kilometrų susidraugauti.“
Giedrius Notkus, kurio karjera prasidėjo būtent šio regiono apylinkėse, pripažįsta, kad praktiškai visi greičio ruožai jam bus kaip nauji – važiuoti prieš 15 metų ar daugiau. Tad jam teks kliautis Daliaus Strižano skaityta stenograma. „Tikiu, kad vietiniai ukmergiškiai čia turės pranašumą. Kitiems teks paplušėti su stenogramų tikslumu – kiek rizikuosi, toks ir rezultatas bus.“
Po netikėto šuolio į antrą vietą Lazdijų ralyje Justas Simaška laukia naujų iššūkių. „Faina, kai greičio ruožai – nauji, o ne išmokti mintinai. Tada ir matosi, kas važiuoja pagal stenogramą, o kas – iš atminties. Tikiu, kad bus ir pavojingų vietų – tokios dažnai ir pasirenka savo „aukas“.“
Vienas realiausių pretendentų į aukštas pozicijas tarp vietinių – Deividas Gezevičius, kuris „Ford Fiesta N5“ automobiliu demonstruoja puikų greitį. „Smagu, kad ralis grįžta į Ukmergę – būtent čia buvau pirmą kartą jį matęs vaikystėje. Dabar turėsiu galimybę važiuoti pats.“
Paulius Beniušis, jau suvažiavęs septynis ralius šiemet, į Ukmergę žvelgia pozityviai. „Tikiuosi kieto grunto, gero sukibimo ir daugiau siaurų atkarpų – tai reikalaus darbo iš ekipažų, bet tuo ralis ir žavi.“