• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Automobilius modifikuojančios dirbtuvės šiuo metu yra ant bangos. „
Singer“, „DP Motorsport“, „Alfaholics“, „Eagle“, „ICON“ – tai tik maža dalis dirbtuvių, kuriose kasdien gimsta unikalūs projektai, kurie leidžia pažvelgti į automobilius, kurių autoriai nebuvo įsprausti į absoliučiai jokius rėmus. Ypač, kai ateina metas atlikti klasikinio, seno automobilio modernizaciją.

Bent jau šiai dienai, senų automobilių modernizacijos procesui dažniausiai pateikiami įvairūs „Land Rover“ ir „
Porsche
“ markės modeliai. Nuo plonytėmis skardomis aprūpintų „Land Rover Defender“ iki sulankstomą stogą turinčių „Porsche 911“, tad jūs labai stipriai nenustebsite, jeigu jums pademonstruosime dar vieną „Porsche“. Neeilinį „Porsche“.
Jungtinėje Karalystėje įsikūrusių „Iconic Autobody“ dirbtuvių specialistai nusprendė, jog atėjo metas populiarinti naują automobilių tobulinimo kryptį. Britai teigia, jog atėjo metas sąlyginai modernų automobilį paversti į klasikinį.

Automobilius modifikuojančios dirbtuvės šiuo metu yra ant bangos. „
Singer“, „DP Motorsport“, „Alfaholics“, „Eagle“, „ICON“ – tai tik maža dalis dirbtuvių, kuriose kasdien gimsta unikalūs projektai, kurie leidžia pažvelgti į automobilius, kurių autoriai nebuvo įsprausti į absoliučiai jokius rėmus. Ypač, kai ateina metas atlikti klasikinio, seno automobilio modernizaciją.

Bent jau šiai dienai, senų automobilių modernizacijos procesui dažniausiai pateikiami įvairūs „Land Rover“ ir „
Porsche
“ markės modeliai. Nuo plonytėmis skardomis aprūpintų „Land Rover Defender“ iki sulankstomą stogą turinčių „Porsche 911“, tad jūs labai stipriai nenustebsite, jeigu jums pademonstruosime dar vieną „Porsche“. Neeilinį „Porsche“.
Jungtinėje Karalystėje įsikūrusių „Iconic Autobody“ dirbtuvių specialistai nusprendė, jog atėjo metas populiarinti naują automobilių tobulinimo kryptį. Britai teigia, jog atėjo metas sąlyginai modernų automobilį paversti į klasikinį.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Iš Porsche Boxster į Iconic Autobody 387 virtęs kabrioletas


Pasirodo, sprendimas pasinaudoti „Porsche Boxster“ buvo teisingas ir naudingas. Visų pirma, projekto autoriai iškart išvengė gausybės problemų projektuojant savadarbį automobilį. Unikali konstrukcija reikalauja gausybės kompromisų, kurie vėliau gali tapti tikra rakštimi sėdimojoje. Ypač, sugedus vienam ar kitam komponentui, kuris galbūt yra vienetinis, retas arba labai brangus.
Tuo tarpu pakankamai modernūs komponentai bei standi platforma užtikrina, jog klasiškai atrodanti mašinėlė kelyje elgsis ne kaip 6-ame dešimtmetyje sukurta mašina. Ir žinoma, nereikėtų užmiršti kiekvieną vairuotoją džiuginančių komforto įrangos priedų ar saugumo įrangos.

REKLAMA

Iš Porsche Boxster į Iconic Autobody 387 virtęs kabrioletas


Kaip ir klasikinių modernizacija, taip ir modernaus automobilio klasikinizacija nėra pigus malonumas. Projekto autoriai jums iškart pasakys, jog norėdami tokio automobilio, kokį matote nuotraukose, iš pradžių turėsite susirasti donorą – „987“ kartos „Porsche Boxster“. Sekantis žingsnis – pasirinkti kokių priedų norite ir ar būsite pasiruošę laukti maždaug 12 savaičių, kol „Porsche Boxster“ virs į „Iconic Autobody 387“.
Ir galiausiai – kaina. „Porsche Boxster“ šiai dienai kainuoja maždaug 10 tūkst. eurų. Tuo tarpu automobilio virsmas į šį unikalų ratuotį pareikalaus dar 70 tūkst. eurų.

VIDEO



REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų