
„Ford“ inžinierių komanda dirba tam, kad patenkintų klientus“, – sakė Raj Nair, „Ford“ produktų kūrimo vykdantysis viceprezidentas. „Pikapo „F-150“ širdis yra variklis, o naujasis 3,5 litro „EcoBoost" variklis dirbdamas išvien su 10 laipsnių pavarų dėže, automobiliui suteiks daugiau galios ir efektyvumo.“
Oficialios variklio charakteristikos ir jo našumo skaičiai dar neskelbiami, tad teks palaukti, kol išaiškės papildomų keturių laipsnių privalumai.
Dešimties laipsnių transmisijoje kiekvienas perjungimas gali būti padarytas be didelių pauzių, kenkiančių pagreičiui ir mažinančių variklio efektyvumą. Tokiu būdu automobilio variklis išlaiko galią plačiausiame diapazone, todėl sumažėja emisija ir taupomi degalai.
Naujokė dešimties laipsnių pavarų dėžė į automobilių rinkos plaučius įpučia gaivaus oro – šešių ir septynių laipsnių transmisijos šalia jos pasirodo senamadiškos ir kone atgyvenusios.
Tuo tarpu „Ford Motor Company“ ant laurų nesiilsi ir eina toliau – patentavimui pateikė vienuolikos laipsnių transmisijos techninius dokumentus.

