JAV nacionalinė kelių saugumo administracija (NHTSA) pranešė apie prasidedančią šio modelio atšaukimo kampaniją, kuri kol kas apima daugiau kaip 500 modelio vienetų Jungtinėse Valstijose, o apie panašias problemas jau informuoja ir „Ferrari“ markės klientai Kinijoje.
Daugiau naujienų iš automobilių pasaulio galite perskaityti „Automobilių naujienos“ rubrikoje.
Gedimo priežastis – neįprasta. Keleivio pusėje esanti kojų atrama tam tikromis sąlygomis gali kontaktuoti su saugiklių dėže ir dėl to kyla trumpasis jungimas.
Nors oficialiai apie šį trūkumą paskelbta tik šių metų liepą, „Ferrari“ pripažino, kad probleminiai automobiliai buvo gaminami dar nuo 2022-ųjų liepos 25 d. iki 2025-ųjų vasario 18 d.
Tai leidžia daryti prielaidą, jog gamintojas žinojo apie trūkumą anksčiau, nes po minėtos datos pagamintuose modeliuose defektas jau buvo ištaisytas gamybos procese.
Vis dėlto pirmieji atšaukimo darbai prasidės tik šių metų rugsėjo 21 d., o iki tol „Ferrari“ ragina klientus automobiliais nesinaudoti.
Gamintojas pažadėjo, kad tarp saugiklių dėžės ir kojų atramos bus įrengta plastikinė izoliacinė pertvara, kuri pašalins kontaktavimo galimybę.
Tai paprasta, bet būtina priemonė automobiliui, kuris sveria 2,2 tonos, iki 100 km/val. įsibėgėja per 3,3 sekundės ir pasiekia net 310 km/val. greitį. Tokių dinamikos rodiklių kontekste bet kokia rizika stabdžių sistemai yra nepriimtina.
Patiko straipsnis? Užsiprenumeruokite mūsų naujienlaiškį ir gaukite svarbiausias dienos naujienas bei įdomiausius straipsnius kiekvieną darbo dieną 11 val. Tiesiai į Jūsų el. paštą!