Tarp naudojamų alternatyvių žaliavų – iš perdirbtos alyvos pagamintas sintetinis kaučiukas, poliesteris iš plastiko atliekų, plienas iš metalo laužo bei silika, išgaunama iš ryžių lukštų pelenų.
Daugiau naujienų apie „Aston Martin“ automobilių – specialioje rubrikoje.
„Nuosekliai didiname tvarių medžiagų dalį savo gamyboje. Po nuodugnių bandymų jas greitai integruojame į gamybos procesus“, – teigia Jorge Almeida, „Continental Tires“ tvarumo padalinio vadovas.
Svarbiausia žaliava gaminant padangas – natūralus kaučiukas, išgaunamas iš kaučiukmedžių. „Continental“ siekia užtikrinti, kad jis būtų gaunamas atsakingai, taikant tvarius auginimo ir tiekimo principus. Įmonė taip pat naudoja tekstilę iš įvairių poliesterio rūšių, kad padidintų padangų tvirtumą ir ilgaamžiškumą. Tam pasitelkiama ir „ContiRe.Tex“ technologija, leidžianti perdirbti plastikinius butelius be papildomų cheminių procesų.
Daugėja perdirbto plieno ir silikos iš žemės ūkio atliekų
Gamyboje vis dažniau naudojamas perdirbtas plienas, skirtas padangų karkasų ir apvadų sutvirtinimui. Vietoj įprastai naudojamos silikos iš kvarcinio smėlio gamintojas naudoja šią medžiagą, gautą iš ryžių lukštų pelenų – šalutinio žemės ūkio produkto, netinkamo naudoti maistui ar pašarams.
Nuo 2019 m. „Continental“ taip pat taiko „Cokoon“ technologiją – aplinkai palankesnį tekstilės ir gumos komponentų sujungimo būdą, pakeičiantį anksčiau naudotus cheminius junginius, tokius kaip formaldehidas ar rezorcinolis.
Siekiant užtikrinti tinkamą vulkanizacijos procesą, naudojami priedai, apsaugantys medžiagas nuo neigiamo deguonies ar karščio poveikio. Šioje srityje taip pat diegiami tvaresni sprendimai – naudojami tiek perdirbti komponentai, tiek žaliavos iš atsinaujinančių šaltinių.