• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Kiekvienas automanas apie savo pirmąjį automobilį galėtų papasakoti ne vieną gerą ar šypseną sukeliančią istoriją. Juk būtent pirmasis automobilis visiems automanams į galvą įstringa ilgiausiai.
Įprastai, pirmasis automano automobilis turi keletą žaizdų, retkarčiais išskleidžia vieną ar kitą nemalonų garsą, tačiau palaipsniui viskas stoja į savo vietas. Praėjus porai, o gal net ir keleriems metams, pirmasis automobilis užleidžia vietą modernesniam, visa galva geresniam automobiliui. Tačiau Edgaras apie savo pirmąjį automobilį papasakotų visiškai kitokią istoriją.

Kiekvienas automanas apie savo pirmąjį automobilį galėtų papasakoti ne vieną gerą ar šypseną sukeliančią istoriją. Juk būtent pirmasis automobilis visiems automanams į galvą įstringa ilgiausiai.
Įprastai, pirmasis automano automobilis turi keletą žaizdų, retkarčiais išskleidžia vieną ar kitą nemalonų garsą, tačiau palaipsniui viskas stoja į savo vietas. Praėjus porai, o gal net ir keleriems metams, pirmasis automobilis užleidžia vietą modernesniam, visa galva geresniam automobiliui. Tačiau Edgaras apie savo pirmąjį automobilį papasakotų visiškai kitokią istoriją.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

SAMSUNG CSC


Pirmasis automobilis - klasikinis
Kalbėdami su automanais, anksčiau ar vėliau sužinome koks buvo jų pirmasis automobilis. 99% mūsų kalbintų automanų pasako, jog jų pirmasis automobilis buvo pakankamai senas, pigus ir nepretenzingas. Juk tai normalu, ar ne? Tačiau kai pradėjome su Edgaru kalbėti apie jo automobilių istoriją, iš jo lūpų netikėtai išskrido mus nustebinęs sakinys - „Tai yra mano pirmasis automobilis“. Pirmasis automobilis? Taip, gerbiamieji automanai - pirmasis.
Taip jau nutiko, jog Edgarui pradėjus pirmajame darbe jis galėjo džiaugtis įmonės automobilio teikiamais privalumais. Sekančiame ir kituose darbuose situacija nesikeitė, tad vaikinas dėl asmeninio automobilio nesuko galvos ir net negalvojo apie jo įsigijimą. Vis dėlto, anksčiau ar vėliau šias mintis pakeičia kitos ir net nepastebi kaip akys žiūri į kompiuterio ekraną, o ten - vieno ar kito automobilio skelbimas.

REKLAMA

SAMSUNG CSC


Per keletą darbingų ir sėkmingų metų, Edgaras sutaupė nemažą sumą pinigų, kurią galėjo skirti savo pirmajam automobiliui. Kadangi suma buvo ne vienas ir ne du tūkstančiai eurų, vaikino akiratyje buvo įvairiausio plauko automobiliai.
„Daugelis mano amžiaus automanų žvalgosi į naujesnius, sportiškesnius, dinamiškesnius automobilius. Tad mano pasirinkimas įsigyti štai šį „Mercedes Benz“ daugelį nustebina“, - pasakoja Edgaras.
„Juk tai senutėlis, vos 95 arklio galias turintis sedanas, ne taip jau ir seniai atšventęs 40 metų jubliejų“, - priduria Edgaras.
Nesenstanti klasika
Iš Aukštaitijos kilusio vaikino akys labai greitai užkliuvo už klasika tapusio „Mercedes Benz“ markės modelio, kuris daugeliui šios markės fanų žinomas kaip „W115“.
Septinto dešimtmečio pabaigoje pristatyta „W114/W115“ modelių šeima tuomet nusileido tik S klasės „Mercedes Benz“, kuris jau daugelį metų buvo trikampės žvaigždės flagmanu.

REKLAMA
REKLAMA

SAMSUNG CSC


Pasibaigus antrajam pasauliniam karui, ne vienas Vokietijoje įsikūręs automobilių gamintojas išgyveno savotišką krizę. Krizę išgyveno „BMW“, panašų laikotarpį septintame dešimtmetyje išgyveno ir „Mercedes Benz“. „W115“ tapo pirmuoju „Mercedes Benz“ markės modeliu, kurį buvo galima drąsiai pavadinti visiškai nauju. Automobilis turėjo visiškai naujo dizaino važiuoklę, variklius. „W114/W115“ modelių šeima netgi turėjo pirmąjį pasaulyje variklį su elektronine kuro įpurškimo sistema.
Atkeliavo neseniai
Kiekvieno praeivio žvilgsnį traukiantis Edgaro automobilis į Lietuvą atkeliavo ne su spindinčiais šarvais. Nors klasikinį „Mercedes Benz“ sedaną anksčiau turėjęs savininkas prižiūrėjo ir mylėjo, automobilyje netgi galima surasti keletą originalių detalių, kurios buvo sumontuotos dar „Mercedes Benz gamykloje, tačiau kaip pasakytų automanai - „automobiliui reikėjo parodyti šiek tiek meilės“.
Edgaras neslepia, jog vos prieš keletą mėnesių į Lietuvą atvykęs „Mercedes Benz“ jam tarsi narkotikas.
„Būna dienų, kai nenoriu sustoti, o tiesiog - važiuoti, važiuoti ir važiuoti“, - priduria Edgaras.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

SAMSUNG CSC


Atidarius automobilio duris, mus pasitiko paprasta centrinė konsolė, neįtikėtinai patogios sėdynės ir vos, vos girdimas benzininis variklis. Išvažiavę pasivažinėti po vakarėjančio Vilniaus gatves, kiekvienas kelio nelygumas juntamas minimaliai, o 95 arklio galias išvystantis benzininis variklis ir automatinė pavarų dėže neverčia nei vairuotojo, nei keleivio paskubinti kelionės eigą, nes kiekvienas nuvažiuotas kilometras teikia didžiulį malonumą.
Daugelis tikrai esate girdėję frazę - „Plaukia asfaltu“, kurią didžioji dauguma automanų pritaikydavo sužemintiems, žemę braukiantiems automobiliams. Tačiau po to, kai buvome pavėžinti Edgarui priklausančiu „Mercedes Benz“, anksčiau paminėta frazė tinka ne kuriam nors kitam, bet būtent šiam automobiliui.

REKLAMA

SAMSUNG CSC


„Pavadinti šį automobilį - dinamišku, būtų labai kvaila. Tai - į komfortą orientuotas automobilis, kuris atspindi tikrąsias „Mercedes Benz“ vertybes“, - vairuodamas klasišką „W115“ priduria Edgaras.
„Net nesitikėjau, kad šis automobilis gali žmonėms sukelti tiek daug gerų emocijų. Greičiausiai ne veltui daugelis sako, jog seni automobiliai turi sielą.“

VIZITINĖ KORTELĖ













































Kėbulo tipas Sedanas
Automobilio ilgis 4680 mm
Plotis 1772 mm
Aukštis 1441 mm
Variklis 2.0 litrų, benzininis
Galia 95 AG / 156 Nm
Maks.greitis 160 km/val.
Varomieji ratai Galiniai
Kuro sąnaudos 11 l. Mieste / 7-8l. Užmiestyje
Naujo modelio kaina 15 tūkst. Vokietijos markių


GALERIJA


 
 

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų