Šįkart pagrindinį dėmesį traukė trys „Corvette“ versijos, atspindinčios šiuolaikinį amerikietiško sportinio automobilio veidą: tai „Corvette Z06“ su Z07 paketu (5,5 litro atmosferinis V8, 680 AG), „Corvette ZR1“ su ZTK aerodinamikos paketu (5,5 litro V8 su dviem turbokompresoriais, 1 078 AG) bei elektrifikuota „Corvette ZR1X“ versija su visų varančiųjų ratų pavara (5,5 litro V8 su dviem turbokompresoriais ir papildomu elektros varikliu priekinėje ašyje, bendra galia – 1 268 AG).
Daugiau naujienų iš automobilių pasaulio galite perskaityti „Automobilių naujienos“ rubrikoje.
Geriausią rezultatą pasiekė Drew Cattellas, vairavęs elektrifikuotą „Corvette ZR1X“. Jis vieną trasos ratą įveikė per 6 min. 49,275 sek. ir su šiuo pasiekimu užfiksavo rekordą. Gamintojas patvirtino, kad „Corvette ZR1X“ yra greičiausias amerikietiškas automobilis legendinėje Nürburgringo trasoje, kuri gamintojams dažnai tampa ištvermės bandymų poligonu.
Vos sekunde lėčiau – 6 min. 50,763 sek. – finišavo Brianas Wallace’as su galingąja ZR1 versija. Tuo tarpu kukliausią versiją vairavęs Aaronas Linkas trasą įveikė per 7 min. 11,826 sek.
„Iki šiol nė vienas automobilių gamintojas nėra surengęs tokio masto bandymų programos Nürburgringe“, – komentavo „General Motors“ prezidentas Markas Reussas.
„Nuo konstravimo iki gamybos ir galiausiai – iki trasos: mūsų inžinierių kompetencija neturi ribų. Šios 'Corvette' versijos – geriausios, kokias kada nors sukūrėme. Ir taškas.“
Pažymėtina, kad ZR1 ir ZR1X modeliai Europos rinkoje nesiūlomi, todėl Nürburgringe buvo vertinami kaip prototipai.
Patiko straipsnis? Užsiprenumeruokite mūsų naujienlaiškį ir gaukite svarbiausias dienos naujienas bei įdomiausius straipsnius kiekvieną darbo dieną 11 val. Tiesiai į Jūsų el. paštą!