REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS


Ketvirtadienį Rokiškyje, Nepriklausomybės aikštėje įprastas vaizdas pamažu keičiasi. Čia jau kyla „CBet Rally Rokiškis“ varžybose dalyvausiančių ekipų palapinės. Šią dieną komandų laukė formalumai – nuo ryto dauguma suskubo apsilankyti administracinėje komisijoje, kuri darbą pradėjo dar gerokai prieš septintą valandą ryto. Vėliau veiksmas persikėlė į techninės komisijos darbo vietą.


Ketvirtadienį Rokiškyje, Nepriklausomybės aikštėje įprastas vaizdas pamažu keičiasi. Čia jau kyla „CBet Rally Rokiškis“ varžybose dalyvausiančių ekipų palapinės. Šią dieną komandų laukė formalumai – nuo ryto dauguma suskubo apsilankyti administracinėje komisijoje, kuri darbą pradėjo dar gerokai prieš septintą valandą ryto. Vėliau veiksmas persikėlė į techninės komisijos darbo vietą.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Ralio štabe darbą pradėjusioje administracinėje komisijoje dalyviai atsiėmė ne tik lipdukų ir startinių numerių komplektus, bet ir GPS sekimo įrangą. Ekipažai skubėjo šią užduotį atlikti kuo greičiau, kadangi iškart po to jie išvyko užsirašyti greičio ruožų stenogramas. Kadangi šių metų „CBet Rally Rokiškis“ varžybose dalyvių laukia net 17 greičio ruožų, iš kurių 15 važiuojami vieną sykį, ekipažams nekilo abejonių, jog tai užims nemažai laiko.

REKLAMA

„Didžiausias šios dienos klausimas, kaip spėsime viską susirašyti. Bandžiau per žemėlapį susidėlioti maršrutą, tai jau matau, kad rytoj labai ankstyvas rytas gausis. Greičio ruožų kiekio konceptas yra labai geras, tik reikėtų šiek tiek daugiau laiko susirašymams. Būtų šiek tiek laisviau. Bet manau, kad ir dabar viską spėsime“, - sakė Vaidotas Žala, suskubęs į administracinę komisiją ketvirtadienį ryte.


Rally Rokiškis 2023
Rally Rokiškis 2023

Tuo metu komandų mechanikai turėjo misiją atvykti į techninę komisiją, kur techniniai komisarai tikrino automobilių atitikimą techniniams reikalavimams bei visą saugumo įrangą – pradedant esančia automobiliuose ir baigiant pačia sportininkų apranga.

REKLAMA
REKLAMA

Kaip teigė komisarai, didelių trūkumų patikros metu nustatyta nebuvo. Keli ekipažai sulaukė pastabų dėl įvairių smulkmenų, tačiau jas pataisius ekipažams buvo uždegta žalia šviesa. Kadangi tai jau ketvirtasis Lietuvos automobilių ralio ir ralio sprinto čempionatų etapas, dauguma automobilių techniniams komisarams jau matyti ir tikrinti.


Tačiau buvo ir tokių automobilių, kurie į ralio trasas išvažiuos pirmą sykį šiemet. Vienas tokių – Deivido Gezevičiaus „Ford Fiesta N5“. Kaip sakė pats lenktynininkas, iki „CBet Rally Rokiškis“ su šiuo automobiliu jis nuvažiavo lygiai vieną kilometrą.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Rytoj dalyvausime testiniame greičio ruože, kur pravažiuosime jau daugiau ir matysime, kaip viskas veikia. Pirmus du etapus praleidome, nes neturėjome detalių, strigo tiekimas. Po to viską gavome, bet prieš Lazdijus nusprendėme nebeskubėti ir ramiai ruoštis Rokiškiui. Bus tikrai įdomu pasižiūrėti, kaip seksis. Po to pirmo kilometro iškart supratau, kad bus geriau nei su „Honda“. Daug vilčių nededu, bet nekantriai laukiu pradžios ir matysime, kaip gausis. Svarbu viskas būtų gerai su mašina“, - sakė Deividas Gezevičius.


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų