Prieš varžybų startą komanda turėjo apsilankyti administracinėje ir techninėje Maroko ralio komisijoje bei pristatyti dokumentus, techniką ir ekipuotę patikrinimui. Kaip tvirtino vienas iš komandos narių, šturmanas Adomas Gančierius, viską atlikti pavyko sklandžiai ir komisarai lietuviams pastabų neturėjo.
„Kadangi mūsų technika paruošta pagal reglamentą, niekas nekliuvo. Tiek mes, tiek kolegos nesugaišo daug laiko ir administracinėje komisijoje. Pirmą kartą mane taip nustebino, kad OPEN klasei per techninę komisiją tikrinama pagrinde tik navigacinė sistema, o techniniai dalykai mūsų klasei yra laisvesni nei FIA kategorijai. Taip pat patikrino aprangą, šalmus. Po to laukė dalyvių susirinkimas, kuriame organizatoriai pristatė prologą, pačias varžybas. Susirinko visi tokioje didelėje salėje, tai vaizdas buvo įspūdingas, nes dalyvių tikrai daug“, - sakė Adomas Gančierius.
OPEN CAR kategorijoje lenktyniaujantys „BRO Racing – Viena moneta“ ekipažai jautį už ragų ėmė iškart ir po devyniolikos įžanginių prologo kilometrų abu duetai įsitvirtino trejetuke. Trečią rezultatą OPEN CAR klasėje ir antrąjį tarp šios įskaitos T4 modifikuotų bagių pademonstravo Algirdo Talučio ir Adomo Gančieriaus duetas. Lyderiams jie nusileido kiek mažiau nei dvi minutes. Ekipažo šturmanas Adomas Gančierius po prologo finišo sakė, kad pavyko ne tik išlaikyti greitį, bet ir išvengti didesnių klaidų.
„Buvo labai karšta, bet viskas sekėsi gana gerai. Pervažiavimų turėjome daugiau nei sportinių kilometrų. Trasoje turėjome vieną mažą navigacinę klaidą, pralėkėme vieną posūkį, bet nieko kritiško. Greitai pasukome ir grįžome į trasą“, - kalbėjo Adomas Gančierius.
Ekipažo vairuotojas Algirdas Talutis neslėpė, kad starto Maroko ralyje jis laukė su nekantrumu ir net šiokiu tokiu jauduliu. Tačiau ekipažas vidinę ramybę rado vos tik išmušė jų starto minutė.
„Pradžioje buvo jaudulys. Bet toks malonus, kai atrodo visas vidus dreba. Su lig startu tas jaudulys pradingo ir pajudėjome į trasą. Po kokių keturių, penkių kilometrų pavijome vieną varžovą. Laukėme kol praleis, bet kadangi nepraleido, nėrėme pro šoną. Buvo šiek tiek dulkių ir ta viena nedidelė klaidelė. Kol kas nerizikavome, per daug nespaudėme, norėjome apsiprasti. Tikrai galime važiuoti greičiau“, - kalbėjo Algirdas Talutis.
Nuo OPEN CAR klasės lyderių vos kiek daugiau nei minute atsiliko ir antroje vietoje įsitvirtino, tačiau pirmas tarp T4 šios klasės motobagių buvo kitas „BRO Racing – Viena moneta“ ekipažas – Tomas Mickus su Dariumi Leskausku. Tiesa, dar varžybų išvakarėse ekipažo laukė šaltas dušas, kai tiesiog ėmė ir nustojo veikti jų bagio vairo stiprintuvas.
„Atėjome ryte, mechanikai užvedė bagį ir pamatė, kad nebeveikia vairo stiprintuvas. Paaiškėjo, kad „numirė“ varikliukas. Varikliuką turėjo viena iš komandų čia bivake, bet nei davė, nei pardavė, nei paskolino. Žodžiu, nusprendė nesidalinti. Radome varikliuką Ispanijoje. Ieškojome, kas jį paimtų ir atskristų į Maroką su detale. Tačiau negavome bilietų. Jau buvome susitaikę su tuo, kad prologą važiuosime be vairo stiprintuvo.
Galiausiai viskas baigėsi taip, kad ėjome pro prancūzų komandą, sustojome pasikalbėti, pasakėme apie savo bėdą. Visgi pasikalbėjus su prancūzais jie mums davė „Renault Megane“ automobilio vairo stiprintuvą. Iki šešių ryto jį dėjom, galiausiai pavyko ir aštuntą valandą atsikėlę, su dviem valandomis miego pajudėjome į prologą“, - priešstartinius nuotykius pasakojo „BRO Racing – Viena moneta“ ekipažo pilotas Tomas Mickus, pridūręs, kad prologo greičio ruožas buvo gana greitas, be labai klastingų ir pavojingų vietų.
Ekipažo šturmanas Darius Leskauskas sakė, kad šiandien jam kaip šturmanui didelių užduočių nebuvo, kadangi greičio ruožas buvo itin trumpas ir pakankamai nesudėtingas navigacine prasme.
„Klaidų nepadarėme, viskas buvo labai aišku. Keliuose matėsi vėžės, tai galėjome jomis sekti. Labai džiaugiuosi bagiu. Pakaba dirba puikiai, tai važiuoti buvo vienas malonumas. Mėgavausi važiavimu. Kelio knyga buvo šiek tiek kitokia, nes ją šįkart piešė pats Davidas Castera, nes anksčiau tą daręs žmogus dabar susirgęs. Dar per brifingą Castera įspėjo, kad nesitikėtume tokio didelio detalumo, koks būdavo iki šiol. Tačiau man kol kas viskas tiko ir patiko. Manau, kad bus įdomios lenktynės“, - kalbėjo Tomo Mickaus šturmanas Darius Leskauskas.
Po prologo greičio ruožo Tomo Mickaus ir Dariaus Leskausko ekipažo bagis naujų kaprizų neparodė, tad bent jau šią naktį tiek komanda, tiek mechanikai jau galės daugiau laiko skirti poilsiui, kadangi rytoj laukia itin ilga diena – greičio ruože teks įveikti daugiau kaip 300 kilometrų, o bendras ilgis su pervažiavimais viršys 700 kilometrų.