• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Antroji ultramaratono diena tapo košmaru lig tol puikiai lenktyniavusiam Benediktui Vanagui. Pirmojoje greičio ruožo dalyje Bolivijos teritorijoje, likus maždaug 100 km iki finišo (bendras GR ilgis virš 400 km), sugedo jo automobilio vairo stiprintuvas. Pasak sportininko, šiame „Toyota Hilux Overdrive“ modelyje sukti vairą vien žmogaus raumenų jėga įmanoma tik važiuojant greitai, tačiau judant lėčiau ar įveikiant kopas vairuoti tampa velniškai sunku.
„Kol baigėm likusią GR atkarpą ir pervažiavom 250 km iš Bolivijos į Čilę, delnuose atsirado nuospaudos. Tačiau didžiausia problema tykojo pačioje antrosios GR dalies, kurios ilgis 38  kilometrų, pabaigoje.  Kai finišas buvo visai čia pat – gal už poros kilometrų – šturmuojant kopą gavom smūgį į priekinius ratus, nuo kurio iš rankų išsprūdo vairaratis. Kairė plaštaka kažkokiu nepaaiškinamu būdu slystelėjo link prietaisų skydo ir gavo smūgį vairo stipinu, nuo kurio pasidarė tamsu akyse“, – pasakojo B. Vanagas.
Tik pasiekęs bivaką sportininkas pradėjo šaldyti ranką ledais ir iškart nuėjo iki medikų palapinės. Čia, padarius porą rentgeno nuotraukų, paaiškėjo, kad kairys riešas yra lūžęs. Ranka gana stipriai ištino.
„Dabar esminis klausimas, ar galėsim atlikti tai, ką pradėję. Šiaip žmonės vaikšto ir sulaužytom kojom, todėl labai tikiuosi, kad vairuoti sugebėsiu. Bet kokiu atveju, medikai pasako diagnozę, o uždraudžia važiuoti toliau tik tais atvejais, kai gresia kokios nors rimtos komplikacijos. Labai tikiuosi, kad jų nebus“, - sakė B. Vanagas.

N40 vyrų autoklubas

Antroji ultramaratono diena tapo košmaru lig tol puikiai lenktyniavusiam Benediktui Vanagui. Pirmojoje greičio ruožo dalyje Bolivijos teritorijoje, likus maždaug 100 km iki finišo (bendras GR ilgis virš 400 km), sugedo jo automobilio vairo stiprintuvas. Pasak sportininko, šiame „Toyota Hilux Overdrive“ modelyje sukti vairą vien žmogaus raumenų jėga įmanoma tik važiuojant greitai, tačiau judant lėčiau ar įveikiant kopas vairuoti tampa velniškai sunku.
„Kol baigėm likusią GR atkarpą ir pervažiavom 250 km iš Bolivijos į Čilę, delnuose atsirado nuospaudos. Tačiau didžiausia problema tykojo pačioje antrosios GR dalies, kurios ilgis 38  kilometrų, pabaigoje.  Kai finišas buvo visai čia pat – gal už poros kilometrų – šturmuojant kopą gavom smūgį į priekinius ratus, nuo kurio iš rankų išsprūdo vairaratis. Kairė plaštaka kažkokiu nepaaiškinamu būdu slystelėjo link prietaisų skydo ir gavo smūgį vairo stipinu, nuo kurio pasidarė tamsu akyse“, – pasakojo B. Vanagas.
Tik pasiekęs bivaką sportininkas pradėjo šaldyti ranką ledais ir iškart nuėjo iki medikų palapinės. Čia, padarius porą rentgeno nuotraukų, paaiškėjo, kad kairys riešas yra lūžęs. Ranka gana stipriai ištino.
„Dabar esminis klausimas, ar galėsim atlikti tai, ką pradėję. Šiaip žmonės vaikšto ir sulaužytom kojom, todėl labai tikiuosi, kad vairuoti sugebėsiu. Bet kokiu atveju, medikai pasako diagnozę, o uždraudžia važiuoti toliau tik tais atvejais, kai gresia kokios nors rimtos komplikacijos. Labai tikiuosi, kad jų nebus“, - sakė B. Vanagas.

N40 vyrų autoklubas

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų