Dėl naujos baterijos, kurios naudingoji talpa siekia 20,7 kWh (bendroji – 25,9 kWh), automobiliai vien elektra gali nuvažiuoti iki 100 kilometrų. Tai – maždaug 45 proc. daugiau nei ankstesnės kartos modeliuose.
Daugiau naujienų iš automobilių pasaulio galite perskaityti „Automobilių naujienos“ rubrikoje.
Naujoji baterija konstruota dviejų lygių principu – elementai išdėstyti vienas virš kito, taip padidinant energijos tankį. Maksimali įkrovimo galia naudojant AC srovę siekia 11 kW. Naudojant šį būdą, pilnas baterijos įkrovimas trunka apie 2,5 valandos. Skubantieji galės užsukti į tradicinę greitojo įkrovimo stotelę, kurioje baterijos įkrova galės vykti 50 kW greičiu.
Automobiliai komplektuojami su 2,0 TFSI vidaus degimo varikliu, kurio galia siekia 185 kW (252 AG), ir elektriniu varikliu. Galingesnė – 270 kW (367 AG) – versija nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgėja per 5,1 sek., silpnesnė – 220 kW (299 AG) – per 6,2 sek.
Maksimalus greitis abiem atvejais siekia 250 km/val. Elektrifikuota dvigubos sankabos transmisija derinama su „quattro ultra“ pavara.
Naujoji baterija konstruota dviejų lygių principu – elementai išdėstyti vienas virš kito, taip padidinant energijos tankį. Įkrovimo galia – iki 11 kW, o pilnas baterijos įkrovimas trunka apie 2,5 valandos.
„Audi“ taip pat ženkliai padidino regeneracinio stabdymo efektyvumą. Važiuojant EV režimu traukos rekuperacijos laipsnį galima reguliuoti trimis skirtingais lygiais, naudojantis vairo mentelėmis.
Kai ši funkcija įjungta, automobilis automatiškai rekuperuoja energiją, remdamasis navigacijos sistemoje saugomais maršruto duomenimis. „Audi Q5 SUV e-hybrid quattro“ ir „Audi Q5 Sportback e-hybrid quattro“ taip pat gali automatiškai rekuperuoti energiją be aktyvios maršruto navigacijos.
Naujų modelių hibridinė valdymo sistema sukurta siekiant efektyvumo, lankstumo ir maksimalaus klientų komforto, ji automatiškai pasirenka optimalų veikimo būdą.