Lakoniškos, tačiau įtaigios kėbulo linijos perteikia „Audi“ dizaino kalbą – subtiliai derinami elegancija ir sportiškumas. Išraiškingą priekinę dalį formuoja platūs „Singleframe“ stiliaus priekiniai grotelių rėmai, dinamiški LED žibintai ir žemai įkomponuotos oro įsiurbimo angos. Pastarosios ne tik vizualiai pabrėžia platumą, bet ir prisideda prie optimalaus oro srauto valdymo. Priekinis spoileris bei kėbulo apačioje sumontuotos plokštės taip pat gerina aerodinamiką ir mažina priekinės ašies keliamąją jėgą.
Galas taip pat kurtas galvojant apie efektyvumą. Aštrus bagažinės dangčio kraštas ir po juo esanti įduba leidžia efektyviai atskirti oro srautą, o platus difuzorius padeda išlaikyti idealų galinės ašies pakėlimo ir pasipriešinimo balansą. Dviejų galinių žibintų grafika bei ištisinė šviesos juosta pabrėžia modelio solidumą.

Komfortas ir valdymas – be kompromisų
Naujajame „A6 Sedan“ inžinieriai sujungė komfortą ir veržlumą. Pasirenkama adaptyvioji pneumatinė pakaba leidžia reguliuoti kėbulo aukštį: standartiniame režime automobilis yra 20 mm žemesnis nei su įprasta pakaba, o dinamiškame režime aukštis dar sumažėja 10 mm. Tai ne tik pagerina aerodinamiką, bet ir suteikia labiau sportišką važiavimo pojūtį.
Kitas techninis akcentas – visų ratų vairo mechanizmas. Važiuojant mažu greičiu, galiniai ratai pasisuka priešinga kryptimi nei priekiniai, taip sumažindami apsisukimo spindulį ir pagerindami manevringumą mieste. Esant aukštesniam greičiui, galiniai ratai sukasi ta pačia kryptimi kaip priekiniai, užtikrinant didesnį stabilumą.
Galingi ir efektyvūs MHEV varikliai
„A6 Sedan“ siūlomas su pažangiais benzininiais ir dyzeliniais varikliais, papildytais švelniosios hibridinės „MHEV plus“ technologijos sprendimais. Tai leidžia sumažinti CO₂ emisiją, pagerinti dinamiką ir net važiuoti vien elektra tam tikrose situacijose – stovint spūstyje, parkuojantis ar manevruojant mažame greityje.
Pagrindiniai jėgos agregatai:
- 2.0 TDI keturių cilindrų variklis – 150 kW (204 AG)
- 3.0 TFSI V6 benzininis variklis – 270 kW (367 AG)
„MHEV plus“ sistema sukuria iki 230 Nm papildomo sukimo momento ir iki 18 kW (24 AG) papildomos galios, naudingos lenkimo ar pajudėjimo iš vietos momentais. Lėtėjimo metu sistema taip pat atlieka rekuperaciją iki 25 kW galia.
Tylus salonas ir rafinuotas akustinis komfortas
„A6 Sedan“ išsiskiria ypač gerai izoliuotu salonu – garso izoliacija, palyginti su pirmtaku, pagerinta net 30 proc. Sandarinimo sprendimai durims ir langams sumažina vėjo triukšmą, o triukšmo slopintuvai padangose efektyviai neutralizuoja kelio garsus. Naujos konstrukcijos variklio ir transmisijos tvirtinimo elementai padeda užtikrinti tolygų, komfortišką važiavimą net esant dideliam greičiui.
Klasika ateities ritmu
Naujasis „A6 Sedan“ sukurtas „Premium Platform Combustion“ (PPC) pagrindu, o elektronikos architektūra „E1.2“ užtikrina šiuolaikinius ryšio sprendimus, programinės įrangos atnaujinimus nuotoliniu būdu ir skaitmenines funkcijas.
Modelis bus gaminamas Vokietijos Nekarsulmo gamykloje, o užsakymai prasidės nuo 2025 m. balandžio vidurio. Pradinė kaina – nuo 55 500 eurų už bazinę TFSI 150 kW versiją. Pirmieji klientai naująjį „A6 Sedan“ gaus 2025 m. vasarą.
„Audi A6 Sedan“ – tai klasikinis verslo klasės automobilis, kuriame pažangus dizainas dera su aukščiausio lygio komfortu. Modernūs varikliai su „MHEV plus“ sistema ir pažangios važiuoklės technologijos leidžia šiam sedanui būti ne tik efektyviam, bet ir išskirtinai dinamiškam“, – sako Ilgvars Ļubka, „Audi“ prekės ženklo vadovas Lietuvoje ir Latvijoje.