• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Sąlyginai kompaktiškas, priverčiantis stereotipinį kaimyną pavydėti ir raudoti priverčiančiai brangus – kas? O gi – europietiškas sedanas, o tiksliau – iš Vokietijos kilęs sedanas, kuris įprastai dėvi „Audi“, BMW arba „Mercedes-Benz“ markių pasididžiavimu tapusius logotipus. 
Iškart paprašysime kitų, žinomų gamintojų gerbėjų atleidimo. Vien dėl to, jog nepaminėjome, pavyzdžiui, „Alfa Romeo“, „Jaguar“ ar iš Japonijos kilusių „Lexus“ ar netgi „Infiniti“. Tačiau jie ant atsarginių suolelio liko dėl to, jog visų šių markių kūriniai visuomet sėdi, na, ant atsarginių suolelio, o ne laiko kamuolį savo rankose ir kontroliuoja žaidimą.
Būtent sunkiai nugalima vokiečių trijulė, nuo pat devintojo dešimtmečio diktavo taisykles, pagal kurias turėtų būti kuriami kompaktiški sedanai. Štai, kad ir BMW su visų mylima 3 serija. Pastarasis modelis sugebėjo užsitarnauti kaip tyrą vairavimo malonumo teikiančio automobilio statusą, o C klasė (ir jos protėvis) visuomet buvo vienintelis pasirinkimas tiems, kas prioritetą skirdavo komfortui arba keleiviui pervežimui iš oro uosto į artimiausią viešbutį už penkis kartus didesnę kainą negu nurodyta. Tuo tarpu „Audi“...  Ji visuomet bandydavo suderinti ir sportiškumą, ir komfortą, neturėdama BMW ir „Mercedes-Benz“ išskirtinumo – galinių varančiųjų ratų pavaros.

Sąlyginai kompaktiškas, priverčiantis stereotipinį kaimyną pavydėti ir raudoti priverčiančiai brangus – kas? O gi – europietiškas sedanas, o tiksliau – iš Vokietijos kilęs sedanas, kuris įprastai dėvi „Audi“, BMW arba „Mercedes-Benz“ markių pasididžiavimu tapusius logotipus. 
Iškart paprašysime kitų, žinomų gamintojų gerbėjų atleidimo. Vien dėl to, jog nepaminėjome, pavyzdžiui, „Alfa Romeo“, „Jaguar“ ar iš Japonijos kilusių „Lexus“ ar netgi „Infiniti“. Tačiau jie ant atsarginių suolelio liko dėl to, jog visų šių markių kūriniai visuomet sėdi, na, ant atsarginių suolelio, o ne laiko kamuolį savo rankose ir kontroliuoja žaidimą.
Būtent sunkiai nugalima vokiečių trijulė, nuo pat devintojo dešimtmečio diktavo taisykles, pagal kurias turėtų būti kuriami kompaktiški sedanai. Štai, kad ir BMW su visų mylima 3 serija. Pastarasis modelis sugebėjo užsitarnauti kaip tyrą vairavimo malonumo teikiančio automobilio statusą, o C klasė (ir jos protėvis) visuomet buvo vienintelis pasirinkimas tiems, kas prioritetą skirdavo komfortui arba keleiviui pervežimui iš oro uosto į artimiausią viešbutį už penkis kartus didesnę kainą negu nurodyta. Tuo tarpu „Audi“...  Ji visuomet bandydavo suderinti ir sportiškumą, ir komfortą, neturėdama BMW ir „Mercedes-Benz“ išskirtinumo – galinių varančiųjų ratų pavaros.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Atsiliepimas apie Audi A4 40 TFSI


„Audi inžinierių užsispyrimas suderinti dvi priešingybes labai primena jų kolegų iš „Porsche“ demonstruojamus principus neatsisakant netradicinės, bet dabar labai veiksmingos „911“ komponuotės, kurią anksčiau kritikavo kas tik netingėjo, tad jeigu „Porsche 911“ iki šiol laikomas kone geriausiu sportišku kupė, tai „Audi“ prieš penkerius metus pademonstravo koks turi būti kone idealus, nepretenzingas sedanas. Būtent 2015-aisiais pasirodžiusi „B9“ modelio karta mus sugebėjo įtikinti, jog „Audi“ pataikė tiesiai į dešimtuką ir pasiūlė automobilį, kuris siūlo tai, ko daugelis tuomet negalėjo – sportiškumą ir komfortą viename.
Dabar „Audi“ norėdama susigrąžinti prarastas pozicijas ir atsižvelgdama į vis stiprėjančius konkurentus atliko tai, ko mes iš jos ir tikėjomės – iš pagrindų atnaujino „Audi A4“ modelių šeimą, kuri turės atsilaikyti ne tik prieš skaudžią SUV artileriją, bet ir prieš naujos kartos 3 serijos BMW ir fenomenaliai populiarią C klasę, kuri, beje, praėjusiais metais pardavimų statistikoje pranoko visus.

REKLAMA

Atsiliepimas apie Audi A4 40 TFSI


DIZAINAS


Verdiktas 3.5
Pažvelgus į automobilius, kurie atvyko iš „Audi“ stovyklos per pastaruosius porą metų, susidaro įspūdis, jog šios markės ratuočių veidą formuojantys dizaineriai panoro išlipti iš pelkės, kurią mes norėtume pavadinti – konservatyvumu.
Konservatyvumas visuomet buvo neatsiejama visų vokiškų markių savybė, tačiau šią taisyklę pamažu siekiama sulaužyti. Tai ypatingai matyti „Audi“ stovykloje, kurioje atsirado keletą labai ekspresyviai atrodančių ratuočių: „Q8“, „A7 Sportback“ ir netgi štai ši, atnaujinta „Audi A4“ bando praeivius įtikinti, jog jis yra vertas praeivių dėmesio. Na, bent mažytės akimirkos, kurios metu akys palydėtų pro šalį važiuojantį automobilį.

REKLAMA
REKLAMA

Atsiliepimas apie Audi A4 40 TFSI


Standartinėje konfigūracijoje, be daugelio geidžiamų „S-Line“ žaisliukų, atnaujinta „Audi A4“ atrodo beveik taip pat kaip ir prieš tai gamintas modelis, ir tai tikrai nėra priekaištas, dėl kurio dizaineriai turėtų nuleisti galvą. Tiek prieš tai gamintas modelis, tiek šis – atrodo solidžiai ir nekelia abejonių jūsų socialine padėtimi. Tam tikrais momentais netgi norisi pasakyti, jog „Audi“ bestseleris sugeba išlikti nepastebimu, pranykstančiu minioje.
Tuo tarpu „S-Line“ versijos, padabintos papildomais dizaino elementais ir oro paėmimo angų imitacijomis kelia asociacijas su beskonybe. „BMW M Sport“ ar „Mercedes-Benz AMG“ priedai sugebėjo išryškinti konkrečių modelių bruožus ir tuo pačiu puikiai susiliejo su likusia automobilio išvaizda. Iš pažiūros, „S-Line“ apdaila padabintas modelis turėtų būti gražus, bet iš tikrųjų atrodo primityviai ir rėžiantis akį.




































Vertinimo kriterijus Audi A4 40 TFSI S-Line
Išskirtinumo faktorius 7 balai
Interjero dizainas 8 balai
Eksterjero dizainas 7 balai
Ilgis (mm) 4762
Plotis (mm) 1847
Aukštis (mm) 1431
Ratų bazės ilgis (mm) 2820

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

INTERJERAS


Verdiktas 4
Net nebandysime nuslėpti fakto, jog „B9“ kartos „Audi A4“ turėjo labiausiai išbaigtą, patogiausią ir kokybiškiausią interjerą iš visų šios klasės automobilių. Pamirškite jaukumo pojūtį, nes mes kalbame grynai apie tris pamatines savybes, kurios neturi nieko bendro su skoniu ar stiliumi.
Kiekvieną kartą perlipus į 3 serijos BMW, C klasės „Mercedes-Benz“ ar netgi į „Lexus IS“ pasijunti, jog kiekvieną užduotį „Audi“ inžinieriai atliko geriau. Jeigu esate linkę tuo abejoti – pilnai turite tam teisę, tačiau nei vienas konkurentas, net ir bazinėje konfigūracijoje nesiūlo to ką gali suteikti „Audi“ – pojūtį, jog gamintojo prašoma suma pateisina produktą, kuriame sėdite.
Tą patį sakinį „Mercedes-Benz“, BMW ar „Jaguar“ modeliuose norisi ištarti tik labai stipriai iščiulpus banko sąskaitą.

REKLAMA

Atsiliepimas apie Audi A4 40 TFSI


Tad ko galite tikėtis atnaujintame modelyje? Ryškių, kardinalių pokyčių neišvysite. 98 procentai visų elementų yra tokie patys, greitai atpažįstami ir lengvai valdomi, tačiau viena naujovė išsiskiria. Netgi – labai.
Tai – virš dviejų oro išpūtimo angų stūksantis 10,1 colio lietimui jautrus ekranas, kuriame slypi nauja „MIB 3“ multimedijos programinė įranga. Ta pati, kurią „Audi“ šiuo metu naudoja „Q8“, A7 Sportback“ ar „A6“ modeliuose. Kaip ir brangesniuose modeliuose, taip ir bandytame „A4“ esanti multimedijos sistema yra nuolatos prisijungusi prie interneto ir leidžia naudingiau išnaudoti tam tikras funkcijas.

REKLAMA

Atsiliepimas apie Audi A4 40 TFSI


Pavyzdžiui, gauti išsamesnę informaciją apie eismo spūstis, naudotis socialiniais tinklais, klausytis radijo stočių iš skirtingų pasaulio šalių, skaityti tam tikrų portalų naujienas. Tai tikrai nėra tos funkcijos, be kurių negalima gyventi, tačiau ateityje, kai vis daugiau pasaulio didmiesčių leis automobiliams „kalbėtis“ su šviesoforo valdymo sistemomis, tik tuomet pajusime tikrąją prie interneto prisijungusio automobilio naudą, nes prietaisų skydelyje matysite informaciją, kuri informuos ar artėjančią sankryžą pravažiuosite nesustoję ar, visgi, turėsite sustoti ir reikiamą maršrutą įveiksite ilgėliau. Tai – naujos multimedijos privalumai, o kaip gi trūkumai?
Neypatingai daug džiaugsmo teikia „Audi“ sprendimas atsisakyti fizinių valdiklių (išskyrus vieno, leidžiančio perjungti radio stotį ar pasigarsinti-patildyti garso sistemą), leidžiančių valdyti ir keisti įvairias multimedijos funkcijas kaip tai buvo galima daryti anksčiau. Dabar multimedijos sistemą reikia valdyti liečiant ekraną arba gestais. Džiugia žinia yra ta, jog naudojantis pastaruoju metodu, multimedija į rankų judesius reaguoja gana sklandžiai, o ne tik iškėlus vidurinį pirštą, kaip 3 serijos BMW.
















































Vertinimo kriterijus Audi A4 40 TFSI S-line
Interjero erdvė 8 balai
Interjero apdailos medžiagos 8 balai
Surinkimo kokybė 9 balai
Ergonomika 9 balai
Matomumas 8 balai
Prietaisų skydelio informatyvumas 9 balai
Daiktams skirtų dėtuvių kiekis ir funkcionalumas 8 balai
Multimedijos sistema 8 balai
Technologijų ir pagalbinių sistemų veikimas 8 balai
Bagažinės tūris (l) 480

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

DINAMIKA


Verdiktas 4
„Audi“ ir dyzelinis variklis daugelį metų atrodė kaip kone ideali kombinacija. Ypač, jeigu tai būdavo 6 cilindrų jėgainė, kuri pasiūlydavo ir neblogą akceleraciją, ir eksploatacijos kaštus pateisinančias dyzelino sąnaudas.
6 cilindrų dyzelis, net ir dabar, galėtų drąsiai pretenduoti į jėgainę, kurios norėtų didžioji dauguma, tačiau tam nebus lemta dėl labai svarios priežasties – kainos. Norėdami turėti „A4“ su dyzeline šešiuke, iš pradžių turėsite pakloti 50 tūkst. eurų ir tik tada pasirinkti norimus priedus, tad vadovaujantis realistiškomis prognozėmis, „Audi A4“ su šešiuke ir nebloga įranga gali kainuoti apie 60-65 tūkst. eurų, o tai jau „Audi A6“ teritorija.

REKLAMA

Atsiliepimas apie Audi A4 40 TFSI


Jeigu dabar sėdite su išsprogusiomis akimis – nesijaudinkite, nes „Audi“ siūlo itin šaunią ir ženkliai pigesnę alternatyvą. 4 cilindrų benzininę alternatyvą, gebančią išvystyti 190 arklio galių, 320 Nm sukimo momentą ir kainuojančią 12 tūkst. eurų mažiau.
Tad koks jis? Trumpai tariant – „sultingas“. Gebantis užkurti pirtį ties žemais sūkiais ir nereikalauja pavaros perjungti iki pat 4500 sūkių, kai didžiausio sukimo momento kreivė pradeda kristi. Retkarčiais atrodo, jog jis siūlo daugiau galios negu yra iš tikrųjų, tačiau tokį įspūdį sudaro fenomenaliai greitai veikianti transmisija.

REKLAMA

Atsiliepimas apie Audi A4 40 TFSI


Dvigubą sankabą turinti pavarų dėžė veikia praktiškai taip pat kaip ir septintos kartos „Golf GTI“: greitai, perjungia pavarą kada to nori ar tikiesi. Vertėtų pridurti, jog važiavimo režimai turi nemažą įtaką pavaros veikimo algoritmui. Pavyzdžiui, naudojant „Efficiency“ ar „Comfort“ režimus ir užsimanius staigiai pagreitėti, numynus akceleratoriaus pedalą pajusite ženklų vėlavimą, tad siekdami važiuoti dinamiškai tiesiog turėsite pasirinkti „Dynamic“ režimą arba pavarą perjungimo valdymą perimti į savo rankas. Tokiu būdu galėsite automobiliui diktuoti savo tempą ir nesijaudinti, jog greitame posūkyje, varikliui veikiant ties 4000 aps/min. , transmisiją valdantis kompiuteris nuspręs perjungti į aukštesnį bėgį.
Tai tiesiog vienas iš tų variklių, kuris neskatina žvalgytis į galingesnę versiją ar klaksančius dyzelius, kurie žada 100 kilometrų įveikti sunaudodami 1 ar 2 litrais mažiau kuro. Vis dėlto, jeigu svarstote apie „Audi A4“, kuri sugebėtų priversti klykauti iš laimės, tuomet mes matome tik dvi išeitis: „Audi S4“ arba „Audi RS4“.
















































Vertinimo kriterijus Audi A4 40 TFSI S-Line
0 - 100 km/val. (gamintojo/mūsų užfiksuotas laikas) 7,3 / 7,3
60 - 100 km/val. („Auto“ režimu) 4
80 - 120 km/val. („Auto“ režimu) 5,2
Variklio išvystoma galia 190 AG esant 4300-6000 aps/min.
Didžiausias sukimo momentas 320 Nm esant 1450-4200 aps/min.
Maksimalus greitis 243 km/val.
Degalų sąnaudos testo metu (mieste/užmiestyje/greitkelyje) 9,9 / 5,8 / 7,1
Degalų bako talpa 54 litrai
Taršos emisijos klasė Euro 6
Su pilnu baku nuvažiuosite ~ 700 kilometrų

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

VALDYMAS


Verdiktas 4


Kaip ir minėjome anksčiau, „Audi“ sprendimas ieškoti kompromiso tarp žaismingumo, judrumo ir patogumo bei komforto iškart nuvils tuos, kas prieš tai vairavo automobilį, orientuotą ne tam, jog pasiektumėte galutinį tikslą, o kaip ir kokiu būdu jį žadate pasiekti.
Siekdami nusigauti iš vieno taško į kitą, šioji „Audi A4“ su jai patikėtomis užduotimis susitvarko netgi ne gerai, o puikiai. Važiuojate greičiau – jausite, jog automobilis ant kelio stovi stabiliai. Važiuojate lėtai – džiaugsitės kaip lengvai ir kiek mažai pastangų jis reikalauja iš vairuotojo. Susidaro jausmas, jog ši „Audi“ skatina į vairavimą labai stipriai nesusikoncentruoti. Tiesiog spauskite reikalingus pedalus, nepaleiskite iš rankų vairo ir automobilis labai patogiai ir užtikrintai leis pasiekti galutinį tikslą.

REKLAMA

Atsiliepimas apie Audi A4 40 TFSI


Skirtingai nuo 3 serijos BMW, kuri visuomet ir kiekvieną akimirką skatina elgtis kaip besmegeniui chuliganui, atnaujinta „Audi A4“ yra visiška trečiukės priešingybė. Rami ir atsipūtusi, bet ne ant tiek, jog vairuojant „Audi A4“ jaustumėte, lyg bandytumėte apsiversti ant vandens lovos.
Bene didžiausias šios „Audi“ pakabos konfigūracijos privalumas – sugebėjimas nepastebimai žiaumoti kilometrus. Ji tai daro tiesiog nepastebimai ir nepretenzingai, tad vienintelė mintis su kuria turėsite susitaikyti – „Audi A4“ tiesiog nėra tokia vikri ir nušokusi nuo proto kaip 3 serija. Vieni tai įvertins kaip privalumą, o kiti – kaip trūkumą, tačiau žvelgiant optimisto akimis, reikia džiaugtis, jog tai nėra tik dar vienas bandymas kopijuoti segmento lydere laikomą 3-čiukę.
































Vertinimo kriterijus Audi A4 40 TFSI S-Line
Pakabos suteikiamas komfortas 8 balai
Stabilumas posūkiuose ir važiuojant didesniu greičiu 8 balai
Manevringumas 8 balai
Stabdžių sistemos efektyvumas 8 balai
Garso izoliacija 8 balai
Padangų išmatavimai bandytame modelyje 245/35 R19

REKLAMA

EKSPLOATACIJA


Verdiktas 3.5
Neprastai įrengtų automobilių kainos, ko gero, mūsų jau nebeturėtų stebinti, bet, vis dar, stebina.
Užmetus akį į atnaujintos „Audi A4“ kainoraštį, iš pradžių apima ramybė ir noras pasakyti – „O, dar nėra taip brangu“.
Lietuvoje „35 TFSI“ versija su dvilitriniu benzininiu motoru, išvystančiu 150 arklio galių kainuoja nuo 31 400 eurų. Arba maždaug 3 tūkst. daugiau negu pigiausias „Volkswagen Passat“ universalas. Juk turėdami panašaus dydžio biudžetą, net neabejotumėte ir keliautumėte į „Audi“ saloną, tiesa? Tačiau vėliau mažytę šypseną veide po truputėlį pradeda keisti švelnus išgąstis.

REKLAMA
REKLAMA

Atsiliepimas apie Audi A4 40 TFSI


Mūsų bandymams skirtas modelis buvo įkainotas 61 420 eurų arba beveik dvigubai didesne suma negu bazinis „Audi A4“ modelis, Iškart leiskite paaiškinti kodėl.
„Audi A4“ su 190 arklio galių benzininiu varikliu ir „S-Line“ įrangos lygiu kainuoja nuo 42 100 eurų. Prie šios sumos pridėkite: „City“ paketą – 2312 eurų, „Tour“ paketą – 1036 eurai, nuostabiai kelią apšviečiančius žibintus (kartu su dinaminiais posūkiais priekyje ir gale) – 2910 eurų, „S-Line“ interjero paketas – 1019 eurų, garsą izoliuojantys šoniniai priekiniai stiklai – 171 euras, adaptyvūs amortizatoriai – 1110 eurų. Ir šį sąrašą galima tęsti ir tęsti, bet jūs jau turėjote susidaryti įspūdį kaip 40 tūkst. kainuojanti mašina labai greitai tampa 60 tūkst. kainuojančiu ratuočiu.
Ir net nebandykite tikėtis, jog kainodaros politika yra palankesnė „Alfa Romeo“, BMW, „Jaguar“ ar „Mercedes-Benz“ stovyklose. Didžiausias skirtumas tarp jų – nuolaida, kuri ženkliai sumažins mėnesinę įmoką.




























Vertinimo kriterijus Audi A4 40 TFSI S-Line
Pigiausio modelio kaina 31 400 eurų
Bandyto modelio kaina 61 420 eurų
Papildomos įrangos pasirinkimas ir kaina 6 balai
Standartinė garantija 3 metų / 100 000
Atstovybių tinklas Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje


 
Atsiliepimas apie Audi A4 40 TFSI
Svajojantys ir ieškantys dramatiškų pokyčių liks nusivylę, tačiau „Audi A4“ niekada ir nebuvo vienas iš tų automobilių, kuris sugebėdavo pasąmonėje sužadinti emocijas, kurios skatintų adrenalino kiekį kraujyje ar troškimą ieškoti dar neatrastų vingiuotų asfalto ruožų. 
Verdiktas 4
„Audi A4“ galime vadinti šios klasės senbuviu, tačiau net ir dabar jis atrodo kaip itin šauni alternatyva segmento populiariausiems: 3 serijos BMW ar C klasės „Mercedes-Benz“. Kaip ir minėjome anksčiau, jis nebando pasiūlyti tai ką siūlo (aha, vėl ištarsime tų pačių modelių vardą) 3-iukė ar C klasė. „Audi“ bando visiems įsiūlyti automobilį, kuris buvo kuriamas vadovaujantis kitomis pamatinėmis savybėmis: nepriekaištinga ergonomika, sklandžiai veikiančiais agregatais ir važiavimo potyriais, kurie leis ištarti žodį – „Ahh, kaip malonu“. Ar to jums užteks? Viskas priklauso nuo to, ko reikalaujate iš automobilio.
Kaip optimalus, įvairių savybių krepšelis – šiame segmente, ko gero, nėra kito automobilio, kuris būtų toks universalus ir naudingas skirtingose situacijose. Taip, šiai „Audi A4“ trūksta žiupsnelio ugnelės, dėl kurios geras automobilis tampa tiesiog fantastišku, bet tai – tik smulkmena, nes ši savybė nerūpės nei gale pūpsantiems vaikams, nei jūsų antrajai pusei.

MUMS PATIKO



  • Pavyzdinis benzininio ir automatinės pavarų dėžės veikimas

  • Puikus dinamikos ir racionalaus apetito degalams santykis

  • Pavyzdinė ergonomika

  • Sau lygių neturintis skaitmeninis prietaisų skydelis

  • Turėdamas standesnę pakaba automobilis važiuodamas nesikrato, lyg važiuotumėte per išartą žvyrkelį

  • Pavarų perjungimo svirtis


MUMS NEPATIKO



  • Multimedijos ekranas atrodo kaip svetimkūnis, o ir juo naudotis nėra labai patogu

  • Atnaujintas modelis su „S-Line“ apdaila turi pernelyg daug skirtingų dizaino elementų, kurie sudaro įspūdį, jog tai 40-metis, bandantis apsimesti 18-mečiu

  • Tam tikri priedai galėtų būti bazinėje įrangoje, o ne papildomos įrangos sąraše


GALERIJA


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų