
Nors lietuviškasis ponas Dakaras privalumų neišskiria, iš tiesų, jų yra – tai nuolaida startiniam mokesčiui, galimybė be eilės įveikti administracinę komisiją, padidintas žiniasklaidos ir organizatorių media komandos dėmesys.
Be šios staigmenos Dakaro ralio fanai sužinojo ir kur kas tikslesnius trasos kontūrus, bei kur ir kokio ilgio trasos drieksis Peru. Tačiau bene įdomiausia naujovė – „Half marathon“ pavadinta taisyklė, kuri leis pirmojoje Dakaro pusėje iš varžybų pasitraukusiems sportininkams grįžti į trasas po poilsio dienos, dalyvaujant jau kitoje, „antro šanso“ įskaitoje. Šie ekipažai gaus iš visų dalyvių išsiskiriančius numerius ir negalės startuoti iš aukštesnės nei 25-a pozicija.
Varžybų vadovas prancūzas Etiennas Lavignas taip pat džiaugėsi ir išaugusia konkurencija automobilių įskaitoje – šiemet čia kol kas užregistruota 140 sportininkų – tai didžiausias skaičius šioje kategorijoje nuo 2015-ųjų. Tiesa, verta paminėti, kad naujokų Dakare – kaip niekad daug. Vien iš automobiliais startuosiančių sportininkų net 30 % yra Dakaro dar neragavę lenktynininkai.

