Prodiuserinės kompanijos „TV Manija“ režisierius M. Meškauskas sako, jog televizinės tendencijos išlieka tos pačios: „Kalbantis su Kanuose susirinkusiais kolegomis iš viso pasaulio, klausant įvairių lektorių pasisakymų, atvykusių pirkti prodiuserių ar formatų pardavėjų, jau kelinti metai išgirsti vis tą patį – visi laukia naujos „bombos“, ko nors tokio, kas būtų geriau už „Got Talent“ ar už „X Factor“, tačiau jau kelinti metai nieko tokio neatsiranda, šie formatai tiesiog karaliauja populiarumo viršūnėje.“
Tiesa, pasak M. Meškausko, prieš porą metų atsirado dar vienas populiarumu su „X Factor“ pasiryžęs varžytis formatas – „The Voice of“, tačiau jis išpopuliarėjo ne visose šalyse, o kai kuriose patyrė fiasko.
„X Faktorius“, kaip išskirtinai muzikinis projektas, ir toliau išlaiko tvirtas pozicijas. „Lietuvos žiūrovams duodame tai, kas šiuo metu yra sukurta geriausio pasaulyje. Į populiarumo viršūnę šovęs pirmasis „X Faktoriaus“ sezonas Lietuvoje parodė, jog mūsų žiūrovai žengia koja kojon su pasaulinėmis naujovėmis“, – sako Samas.
Visus, ne jaunesnius nei 16 metų muzikalius, charizmatiškus, „X Faktorių“ savyje slepiančius ir pripažinimo scenoje trokštančius žmones antrasis muzikinio projekto sezonas kviečia pildyti anketas internete.
Grandiozinio muzikinio projekto „X Faktorius“ sezono pradžia – jau netrukus TV3 eteryje.