REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Šiandien, lapkričio 21-ąją, pasaulyje švenčiama televizijos diena. Ši diena reikšminga ir svarbi ne tik visai TV3 žiniasklaidos grupei, bet ir generalinei direktorei Laurai Blaževičiūtei, kuri šiame versle dirba jau daugiau nei 20 metų.

Šiandien, lapkričio 21-ąją, pasaulyje švenčiama televizijos diena. Ši diena reikšminga ir svarbi ne tik visai TV3 žiniasklaidos grupei, bet ir generalinei direktorei Laurai Blaževičiūtei, kuri šiame versle dirba jau daugiau nei 20 metų.

REKLAMA

Per visą šį laiką keitėsi ne tik žiūrovas ir jo lūkesčiai, bet ir pati televizija. Tačiau kai kas liko taip pat – televizija ir toliau skatina reikšmingus pokyčius visuomenėje, praturtina žiūrovus bei padeda atsirinkti milžiniškame naujienų sraute. O, kaip sako L. Blaževičiūtė, TV3 kasmet kartelę sau kelia vis aukščiau, nes rytojus niekuomet nebus toks, kokia yra šiandiena.

Laura, televizijai vadovaujate daugiau nei du dešimtmečius. Kaip per šį laiką ji keitėsi?

Nuostabiausia yra tai, kad nepaisant didžiulių technologinių pokyčių, televizija visuomet randa būdą kaip prisitaikyti. Jei lygintume dabartinę TV3 televiziją su ta, kokia ji buvo prieš 30 metų, pokyčiai būtų akivaizdūs. Dabar televizija tapo globali. Anksčiau žiūrovai galėdavo rinktis tik iš Lietuvos televizijų siūlomo turinio, o dabar jiems prieinamas visas pasaulis – ką žiūrėti, kiekvienas nusprendžia pats.

REKLAMA
REKLAMA

Taip pat nebėra konkurencijos su kitomis televizijomis, nes vienintelis tikras konkurentas yra miegas. Tai – vienintelis žmogų ribojantis veiksnys, kurio metu jis iš tiesų negali vartoti jokio audiovizualinio turinio.

REKLAMA

Šiais laikais pasikeitė ir žiūrovų poreikiai, išaugo jų lūkesčiai. Dėl milžiniškos pasiūlos jaučiamas didelis vartotojų nekantrumas bei poreikis būti nustebintiems. Tai – didelis iššūkis kūrėjams, nes vartotojai tikisi, kad televizija visuomet tiksliai pataikys į jų lūkesčius.

Ar televizija konkuruoja su kitomis medijomis? O gal išliks amžina?

Televizija visais laikais pasakoja istorijas – tai nepasikeitė ir šiandien. Anksčiau žmonės vieni kitų istorijų klausydavosi susėdę aplink laužą, o dabar visa tai vyksta kitu formatu. Kiekvienas šou, laida ar naujienos yra tos pačios žmonėms svarbios istorijos, kurios juos vienija ir praturtina.

REKLAMA
REKLAMA

Visi atsirenka tai, kas jiems svarbiausia. Kai kurie renkasi su televizija pramogauti, kiti – pailsėti, o dar kiti stengiasi atsirinkti svarbiausių įvykių ir informacijos gausoje.

Visi jau prieš 10 metų tikino, kad televizijai ateina galas, vartotojai ją iškeis į internetą. Tačiau iš tiesų įvyko atvirkščiai. Internetas ėmė virsti televizija – tos pačios istorijos audiovizualiniu būdu dabar yra pateikiamos ten. Drąsiai galima teigti, jog televizija šiais laikais jau nebe televizorius, o istorijos, kurios pasitinka mus kiekviename ekrane. Ir visai nesvarbu, kokios platformos tam yra naudojamos. Vienintelis televizijos konkurentas yra laikas.

Kaip per tiek metų, kiek dirbate televizijoje, keitėsi žiūrovas? Ko žiūrovui reikia šiandien?

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Nustebinti žiūrovą tikrai nėra paprasta, o kad visi esame unikalūs ir kupini savų poreikių, skelbia ir mūsų šio sezono šūkis „skirtingai nuostabūs“. Visuomet turime ieškoti būdų, kaip televiziją paversti patrauklia kiekvienam skirtingai. Šiais laikais žiūrovui be galo svarbios tapo patikimos naujienos, todėl ypatingai sudėtingas vaidmuo tenka žinių ir naujienų redakcijoms. TV3 žinios jau daugybę metų yra pripažįstamos objektyviausiomis, o „fake news“ amžiuje tai yra dar aktualiau. Jausdami žmonių pasitikėjimą, padedame jiems atsirinkti ir suvokti tai, kas iš tiesų yra svarbu. Jau 17 metų iš eilės esame žiūrimiausia Lietuvos televizija – nuolat augame kartu su besivystančiomis technologijomis ir vartotojų įpročiais, o šiandien galime drąsiai sakyti, kad prie technologijų jau prisitaikėme. Prisideriname ir prie labai įvairaus mūsų vartotojo, kuris skirtingas ne tik savo patirtimi, bet ir gyvenimo būdu, charakteriu ir net technologijomis, kaip vartoja televiziją.

REKLAMA

Kokias naujoves vartotojams gali pasiūlyti šiuolaikinė televizija?

Tarp žiūrovų ir televizijos ima megztis vis tvirtesnis ir abipuse komunikacija paremtas ryšys, todėl mes sukuriame galimybę rinktis. Pavyzdžiui, žiūrovų pamiltas žaidimas „galvOK“ prieinamas visose mūsų valdomose media platformose – kiekvienas gali nuspręsti, kur, kada ir kaip žaidimą žaisti jam maloniausia. O visai neseniai, vejami ambicijų plėstis į dar neatrastas erdves, „galvOK“ pristatėme ir stalo žaidimo pavidalu.

Kiekvienas šiais laikais turi savitą televiziją – tokią, kokios nori ir kokią suvokia pats. Tai reiškia, kad panorėjęs, žmogus gali ją vežtis su savimi prie jūros, ir, pavyzdžiui, olimpines žaidynes ar mėgstamą laidą stebėti tiesiog paplūdimyje. Nebereikia kas savaitę laukti ir savo mylimo serialo serijos – dabar visas jas galima peržiūrėti nors ir vienu prisėdimu.

REKLAMA

Ar galima teigti, kad televizija turi daug galios skatinti ir kurti pokyčius?

Vienareikšmiškai. Manau, kad viena iš televizijos pareigų yra kviesti žmones teigiamiems pokyčiams, atkreipti jų dėmesį į dalykus, kurie yra jautrūs ir svarbūs visuomenei. TV3 inicijavo ne vieną akciją, kuri tapo tradicija, įtraukė visą šalį ir įsiliejo į kultūrą. Pavyzdžiui, nuo 2003 metų gyvuojanti „Išsipildymo akcija“ kasmet kviečia ištiesti pagalbos ranką tiems, kuriems jos reikia labiausiai, o šio paramos projekto dalis „Pyragų diena“, kurią pradėjo TV3 darbuotojai, dabar rudenį minima visų gerumu norinčių dalintis žmonių. Visais laikais reikalingą bendrystės jausmą kuria ir masinis „Tautiškos giesmės“ giedojimas – jau 12 metų iš eilės kviečiame Lietuvos žmones bendram mūsų Valstybės dienos šventimui ir skatiname plėsti bendrystę iš savo artimųjų rato į dar platesnes erdves.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Tikriausiai jūsų standartine žiūrove pavadinti nebūtų įmanoma. Į ką pati dėmesį kreipiate svarbiausių TV3 transliuojamų įvykių metu?

Kartais mėgstu pabūti tiesiog paprasta žiūrove ir pažiūrėti mėgstamą serialą ar filmą. O kai dirbu, tuomet visuomet galvoju, kas toliau? Kaip dar galime nustebinti žiūrovus? Mes keliame sau kartelę vis aukščiau – ne veltui tiek metų esame žiūrimiausi. Tačiau kartu tai reiškia, kad niekuomet negalime atsipalaiduoti. Siekiame būti pirmu pasirinkimu kiekviename ekrane, o tai kiekvieną dieną reikalauja galvoti, ką galime padaryti dar geriau. Nuolat stebime savo žiūrovą ir technologijas, nes rytojus niekuomet nebus toks pats, kokia yra šiandiena.

Jau nežiūriu - pusė filmo - reklamos, daug "bukinimo" tipo laidų.
Blazaviciute, ar tu pati bent tiki tuo, kuo kliedi mums? Kuo toliau, tuo daugiau zmoniu neziuri, ka ten rodot... reklama, propaganda, patycios - tikrai nera tai, kas idomu ziuret... dar zinias paziuredavau, bet ir vel neatsiginsi propagandos ir kliedesiu, todel beliko tik Orai....nors Sulija ir cia prasileidzia...
pati kvailiausia televizija su tv pagelbom, srovem, stasiuliais ir kitais idiotais, nekalbant apie filmu igarsitoja dieda slyksciu balsu
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų