Sostinėje susituokė TV3 sporto žinių vedėja Patricija ir jos mylimasis Justas (nuotr. Fotodiena/Justino Auškelio)

Šio šeštadienio rytą sostinėje esančioje Bernardinų bažnyčioje amžiną meilė prisiekė TV3 televizijos sporto žinių vedėja Patricija Babrauskaitė ir jos mylimasis Justas Uža. Daugiau nei dešimt metų pažįstamą porą sujungė meilė sportui, o ir jų medaus mėnesis bus skirtas ne tik vienas kitam, bet ir šiam juos vienijančiam hobiui.

Dar prieš vestuves kalbinta Patricija atviravo, kad kartu su Justu šios dienos be galo laukė, nepaisant to, kad dėl pasaulyje susiklosčiusios situacijos vestuvėms teko pasirinkti kitą datą.

Porą sujungė meilė sportui

Tikriausiai tai paskutinis Patricijos interviu, kurio metu ją dar galima vadinti Babrauskaite – nuo šiandien TV3 sporto žinių vedėja taps Užiene. Žinoma mergina pasakojo, kad vestuvių laukė su dideliu džiaugsmu, nes tai – ilgai lauktas žingsnis jos ir Justo gyvenime, kuriam natūraliai atėjo laikas.

„Džiaugiuosi, kad abu susiplanavome pasiimti bent 5 dienas atostogų prieš, kad ramiai galėtume susidėlioti visus paskutinius pasiruošimo reikalus. Tad ir skubos nėra – tik lengvas jaudulys, kurį prilyginčiau tokiam, koks būna prieš labai svarbių varžybų startą“, – sakė ji.

Patricija ir Justas draugauja jau 7 metus, 2 iš jų yra susižadėję. Tiesa, pažįstami jie kur kas ilgiau. „Susipažinome atsitiktinai, prieš gerą dešimtmetį Palangoje, paplūdimio tinklinio aikštelėje. Su drauge laukėme, kol po mačo atsilaisvins aikštelė, ir greta apšilinėdamos mušinėjomės kamuoliu. Kaip tik tada atėjo Justas ir paprašė prisijungti. Išsiaiškinome, kad abu esame vilniečiai, apsikeitėme kontaktais, kad jei ką, kada ir sostinėje galėtume pažaisti tinklinį“, – pasakojo P. Babrauskaitė.

Poros sužadėtuvės įvyko prieš 2 metus, vasarą, o Patricija neslėpė nė neturėjusi minties, kad viskas įvyks būtent tada.

„Pamenu, ta vasara buvo itin įtempta, mes nuolat prasilenkdavome. Maniškis turėjo 7 savaičių karines pratybas, o aš, iškart po jų, 2 savaitėms išvykau į treniruočių stovyklą aukštikalnėse Livinje kartu su Lietuvos rinktine, kur buvo dedami paskutiniai akordai pasaulio čempionato pasiruošimui.

Man atskridus į Lietuvą, kaip įprasta, jis mane pasiėmė iš oro uosto, bet tąkart nusprendėme pasidžiaugti šilta vasaros naktimi. Nuvažiavome pasivaikščioti į Kalnų parką ir visiškai netikėtai, mums būnant ant Trijų kryžių kalno, Justas priklaupė ant vieno kelio ir uždavė vieną svarbiausių klausimų gyvenime“, – prisiminimais pasidalijo nuotaka.

Šventę nusprendė organizuoti patys

Nepaisant to, jog daugelis šiais laikais vestuvių nė nebeįsivaizduotų be vestuvių planuotojo ar koordinatoriaus, Patricija ir Justas nusprendė šventę organizuoti patys, mat norėjo, kad tai taptų jų pačių mielu rūpesčiu.

Vestuvių ceremonija įvyko Bernardinų bažnyčioje sostinėje, o antroji jos dalis – erdvioje „Belmonto“ pokylių salėje.

„Džiaugiamės, kad pakeliui atradome labai daug draugų ar pažįstamų, kurie geranoriškai prisidėjo, kuo tik galėjo. Aš irgi visada stropiai ir atsakingai planuoju laiką, o maniškis, kaip karininkas, taip pat labai aiškiai apibrėžia, kada kokią užduotį reikia atlikti, tad tikrai ramiai viską pavyko ir susiruošti“, – detalės atskleidė ji.

Ne vienai merginai tikru galvos skausmu tampa ir vestuvinės suknelės paieškos, vis dėlto čia Patricijai į pagalbą atskubėjo jau ne vieną žinomą moterį svarbiausiai gyvenimo šventei papuošusi dizainerė Viktorija Jakučinskaitė.

„Manau, kad padariau pakankamą žvalgybą šiuo klausimu, todėl galiausiai, atvykusi į „Tiulio fėją“ pajaučiau, kad tai ta vieta, kurios man reikia. Ne paslaptis, kad grožio industrija nėra pati žinomiausia man sritis, kai esu sporto žurnalistė, tad klioviausi labiau nuojauta ir kitų rekomendacijomis. Drabužių dizainerė Viktorija Jakučinskaitė tikrai padėjo įgyvendinti mano viziją – turėjau ne vieną įdomų pokalbį, kuris atvėrė šios srities subtilybes“, – džiaugėsi P. Babrauskaitė.

Ne ką mažiau išskirtinai atrodys ir jaunikis. „Justas ceremonijos metu vilkės karininko uniformą, nes turi tokią privilegiją ir nusprendė ja pasinaudoti. Jis – vyresnysis leitenantas pagal laipsnį. O vakare persirengs į kitą oficialų kostiumą“, – pasakojo Patricija.

Tiesa, pasirodo, kad Patricija ir Justas tikėjosi, kad jų vestuvės įvyks kur kas anksčiau – jiedu buvo nusprendę šventę iškelti dar gegužės mėnesį. Deja, dėl savaime suprantamų priežasčių, jiems teko ieškoti kitos tinkamos datos.

„Atidžiai stebėjome informaciją apie esamą situaciją ir pagal tai planavome, kada būtų galima šventę nukelti. Tiesa, teks įdomias povestuvines keliones užsienyje teks pamiršti. Nebūtume sporto entuziastai, jei simboliniam medaus mėnesiui nesirinktume ko nors, kas susiję su sportu. Kartu pirmą kartą startuosime triatlono varžybose Druskininkuose, o laiką taip pat planuojame aktyviai praleisti savo mėgiamose vietose paprasčiausiai Lietuvoje“, – povestuvinius planus atskleidė Patricija.