REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Septyniolikos apklaustų Amerikos lakūnų atsakymai buvo ne visai tokie, kokius norėtume girdėti. Tiesa pasakius, net ir šiek tiek prieš skrydį besijaudinantis keleivis to išvis neturėtų žinoti.

REKLAMA
REKLAMA

Tai, kas prieš skrydį nutylima

„Mano vadovybė visada reikalauja, kad lėktuve būtų daug mažiau kuro, nei aš rekomenduoju. Avialinijos visada stengiasi, kad lėktuvai skristų su mažiausiu leistinu degalų kiekiu. Jei lėktuvą danguje užklumpa audra, lėktuvui dėl šių priežasčių tenka skubiai leistis artimiausiame oro uoste.“

REKLAMA

„Kartais avialinijų vadovybė mums neleidžia papietauti ar net užkąsti. Mes esame priversti pavėlinti skrydį vien dėl to, kad gautume maisto.“

„Keleiviams sakome tai, ką jie nori girdėti. Niekada nesakysime to, kas juos išgąsdintų, nors tai ir tiesa. Neišgirsi mūsų sakant: „Ponios ir ponai, ką tik įvyko gedimas variklyje.“

„Transporto departamentas taip sugriežtino išvykimą pagal grafike numatytą laiką, jog mes esame priversti išskristi, net jei žinome, kad jungiamasis skrydis vėluoja ir 20 žmonių turės laukti kito lėktuvo.“

REKLAMA
REKLAMA

„Esame išsekę. Mūsų darbo taisyklės reikalauja, kad dirbtume 16 valandų pamainą be jokios pertraukėlės. Tolimųjų reisų vairuotojai gali sustoti ir numigti, tačiau mes negalime to padaryti ant pirmo pasitaikiusio debesies.“

Pilotai nori, kad tai žinotume

„Kai kuriuose oro uostuose nusileidimo takai tikrai per trumpi ir mes esame priversti staigiai stabdyti, tad gražaus nusileidimo galima net nesitikėti.“

„Visi galvoja, kad pilotai geriausiai pažįsta oro uostą ir jie gali nurodyti kryptį. Bet mes aplankome tiek daug oro uostų, kad patys paprasčiausiai nesigaudome.“

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

"Ruošiamės skristi iš Niujorko į Los Andželą, bet staiga mums praneša, kad turime atidėti skrydį dėl blogo oro. Tada keleiviai pardeda priekaištauti, kad skambino į Los Andželą draugui ir jis pasakė, kad ten oras puikus. Bet keleiviai nesupranta, kad audra ore yra tarp šių miestų. Taip nutinka nuolat.“

„Piloto įgūdžius ir žinias geriausiai atspindi lėktuvo nusileidimas. Tad jei norite pagirti pilotą, tiesiog jam pasakykite, kad „nusileidimas buvo geras.“

„Ne, tai tikrai ne jūsų vaizduotė. Avialinijos nenori terliotis su minutėmis ir visada rašo, kad skrydis truks 2 val., jei iš tiesų jis trunka 1 val. ir 45 min.“

REKLAMA

Kada reikėtų nerimauti

„Tai, kad pilotas liepia atsisėsti ir prisisegti diržus keleiviams yra viena, bet jei jis liepa tą patį padaryti ir skrydžio palydovams – labai rimta. Greičiausiai priekyje laukia didelės oro duobės.“

„Nėra tokio dalyko, kaip nusileidimas vandenyje. Yra tik sudužimas vandenyne.“

„Ar keliauti su vaiku ant rankų saugu? Ne, tai labai pavojinga. Jei lėktuvas nors trumpam prarastų kontrolę, jūs paleistumėte vaiką iš rankų. Bet valstybės logika tokia – turite pirkti brangią kėdę savo vaikui, kai vairuojate, nes važiuoti daug pavojingiau nei skristi.“

REKLAMA

„Jei jūs ruošiatės atlenkti sėdynę, dėl Dievo meilės, pasižiūrėkite, kas vyksta jums už nugaros. Jūs net neįsivaizduojate kiek kasmet sulaužoma nešiojamųjų kompiuterių vien dėl to, kad keleiviai nesidomi savo kaimynais.“

„Nėra saugiausios vietos lėktuve. Per vieną avariją visi mirę gali būti gale, per kitą – priekyje.“

Tos kvailos taisyklės...

„Žmonės nesupranta, kodėl jie turi išjungi mobiliuosius telefonus. Kas nutiktų, jei besileidžiant dvylikai žmonių paskambintų, o aš gaučiau klaidingus aukščio duomenis? Nusileidimas būtų katastrofiškas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Nešiojamaisiais kompiuteriais kylant ir leidžiantis lėktuvui neleidžiame naudotis ne dėl galimo poveikio elektriniams prietaisams. Tiesiog manau, kad nebūtų malonu gauti iš „MacBook'o“, skriejančio 321 km per valandą greičiu.

„Atidengti langus jūsų prašome tik todėl, kad skrydžio palydovai galėtų orientuotis, kokioje padėtyje yra lėktuvas pavojaus atveju. Kad jie vaizdą matytų dar aiškiau – šviesos kabinoje pritemdomos.“

„Kai kurios taisyklės mums patiems yra juokingos. Pavyzdžiui, jei skrendame 643 km per valandą greičiu 11 km aukštyje per oro duobes, kurios gali kirsti per turbiną bet kurią minutę, skrydžio palydovai turi nešioti kavą ir bandeles. Tačiau prieš pakylant, kai lėktuvas dar rieda asfaltu 8 km per valandą greičiu, skrydžio palydovai turi sėdėti savo vietose, prisisegę saugos diržus.“

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų