Vienai stilingiausių šalies moterų išvaizda – svarbi dalis. Viktorija neretai naudojasi stilistės paslaugomis, derina liukso klasės ir greitosios mados drabužius bei aksesuarus, ypatingomis progomis įsiamžina fotosesijoje.
Viena paskutiniųjų – Mamos dienos proga socialiniame tinkle „Instagram“ paviešinta fotosesija su mama Valentina, dukra Nicole ir sūnumi Laurynu.
Dukros ir mamos duetas užfiksuotuose kadruose vilkėjo vienodus drabužių derinius – abi buvo pasipuošusios baltais marškiniais ir juodais švarkais.
Viktorija vilkėjo šortus, avėjo ilgaaulius batus, o Valentina pozavo apsivilkusi juodas klasikines kelnes ir aukštakulnius batelius.
Ant Viktorijos Siegel rankos – prabangus laikrodis
Nuotraukose dėmesį traukia prabangūs aksesuarai – nuomonės formuotojos ranką puošė įspūdingas laikrodis. Tai – prestižinio prabangių laikrodžių gamintojo „Hublot“ kūrinys.
Šio prekės ženklo gaminiai dažnai vadinami statuso simboliu, kuriam neabejingi brangakmenius ir išskirtinius laikrodžius vertinantys asmenys.
„Hublot“ internetinėje parduotuvėje matyti, kad šių laikrodžių vertė skiriasi nuo modelio ir funkcijų, tačiau įprastai šio prekės ženklo kūrinių kainos prasideda nuo 5 tūkstančių eurų.
V. Siegel ranką puošiantis laikrodžio modelis kainuoja daugiau nei 12 tūkst. eurų.
Naujienų portalas tv3.lt primena, kad naujausiais duomenimis vidutinis mėnesinis neto („į rankas“) darbo užmokestis Lietuvoje yra 1303,8 eurų. Norint įsigyti tokį, ar bent panašų laikrodį kaip pas V. Siegel, reiktų dirbti beveik metus.
Riboto leidimo laikrodžiai su ypatingomis funkcijomis gali kainuoti gerokai daugiau – išskirtinių modelių kainos siekia net kelis milijonus eurų.
Tiesa, panašu, kad stiliaus eksperimentams neabejinga nuomonės formuotoja mėgsta keisti prabangaus laikrodžio apyrankes, kurias derina prie skirtingų drabužių įvaizdžių.
„Hublot“ laikrodžių apyrankes galima rinktis iš odinių, guminių arba medžiaginių, jų kainos prasideda nuo 490 eurų.
V. Siegel mamos Valentinos šventinės fotosesijos įvaizdis užbaigtas mados namų „Prada“ kaklaraiščiu, kurį galima įsigyti už 280 eurų.
Su dukra sukūrė naują prekės ženklą
Primename, kad V. Siegel neseniai pristatė naują prekinį ženklą. Veiklumu, užsispyrimu ir optimizmu sekėjus žavinti žinoma moteris kartu su dukra Nicole sukūrė švaros priemonių liniją NICI.
V. Siegel labai džiaugiasi šia bendra su Nicole veikla, kuri leido šešiametei žaidimo forma parodyti verslo užkulisius. Moteris pasakojo turėjusi nuostabią patirtį su dukra.
„Nicole nuo mažų dienų mato, kaip aš dirbu, kuriu reklamas, vadovauju parduotuvėms. Dukra rodo labai didelį susidomėjimą mano darbu, mielai važiuoja kartu su manimi į biurą, pažįsta visas mano koleges.
Pastebėjau, kad ši veikla ją be galo domina, todėl nusprendžiau įtraukti į kūrybą. Noriu skatinti norą dirbti nuo mažų dienų.
Man labai imponuoja, kai moteris yra nepriklausoma, turi mylimą darbą. Šias vertybes skiepiju dukrai dar vaikystėje. Nicole jau dabar žino, kas yra darbas, kokia yra pinigų vertė ir tai, kad niekas iš dangaus nenukrenta“, – kalbėjo V. Siegel.
Patiko straipsnis? Užsiprenumeruokite mūsų naujienlaiškį ir gaukite svarbiausias dienos naujienas bei įdomiausius straipsnius kiekvieną darbo dieną 11 val. Tiesiai į Jūsų el. paštą!