Rugsėjo 6-ąją socialiniame tinkle „Facebook“ F. M. Leščiauskaitė paviešino atvirą laišką, kuriame teigė, kad po vizito pas medicinos darbuotojus Antakalnio klinikoje buvo priversta pasijausti bloga mama.
Pirmagimės neseniai susilaukusi Fausta pasakojo, kad Antakalnio poliklinikoje su dukra lankėsi pas kardiologę. Prieš tai slaugytoja atliko kardiogramą, kurios metu dukrytė pabudo. Tai pamačiusi, kiek tolėliau nuo vaiko sėdėjusi F. M. Leščiauskaitė, priėjo prie dukros ir ėmė glostyti veidą, kad nusiramintų.
„Tada slaugytoja paklausė, ar aš – mama. Atsakiau, kad taip. „Keista“, – pareiškė ji. Keliskart perklausus, kas keista, ji į klausimą atsakyti atsisakė, tik kartojo pasirūpinti vaiku. Pati atliko įvairius garsus, su tikslu nuraminti kūdikį, tačiau nei aš, nei tėtis to nekartojome, nes žinome, kad mūsų vaikui tai neveikia.
Darėme tai, kas, mūsų patirtyje, mūsų vaikui veikia. Jis ir neverkė, retkarčiais suzirzdavo. Po tyrimo keliskart paprašėme atsakyti, kas jai keista. Po kurio laiko išsisukinėjimo slaugytoja atsakė, kad jai apmaudu, jog pakankamai laiko neskyrė savo vaikams, todėl jai nemalonu, kai kitos mamos nepasirūpina savo vaikais“, – socialiniame tinkle pasakojo F. M. Leščiauskaitė.
Antakalnio poliklinika pasakė, ko imsis
Dėl šios istorijos naujienų portalas tv3.lt kreipėsi į gydymo įstaigos atstovus, kurie sureagavo į situaciją. Antakalnio poliklinikos komunikacijos koordinatorė Rūta Vanagienė apgailestavo dėl to, ką patyrė F. M. Leščiauskaitė.
„Visų pirma, norime pabrėžti, kad Antakalnio poliklinikos prioritetas yra užtikrinti pagarbų ir profesionalų bendravimą su kiekvienu pacientu. Mums ypatingai svarbu, kad visi mūsų pacientai jaustųsi saugūs ir suprasti. Nuoširdžiai apgailestaujame dėl situacijos, su kuria susidūrė Fausta Marija Leščiauskaitė mūsų poliklinikoje“, – teigė Antakalnio poliklinikos atstovė.
Pasak gydymo įstaigos, po apsilankymo pati slaugytoja suprato, kad jos elgesys buvo netinkamas ir nedelsdama kreipėsi į skyriaus vadovus, kurie susisiekė su paciento atstovais ir jos atsiprašė.
„Šį atvejį aptarsime su kolegomis, ir tikime, kad tai dar kartą primins visiems poliklinikos darbuotojams, kaip svarbu kasdien vadovautis mūsų įstaigos vertybėmis – profesionalumu bei atidumu ir dėmesiu pacientams.
Esame pasiryžę nuolat tobulėti ir ugdyti mūsų komandos gebėjimus. Darysime visa, kas įmanoma, kad panašios situacijos nepasikartotų ateityje. Žinome, kad šis incidentas taps postūmiu mūsų komandai augti ir dar labiau gerinti teikiamas paslaugas“, – komentavo Antakalnio poliklinikos komunikacijos koordinatorė.
Patiko straipsnis? Užsiprenumeruokite mūsų naujienlaiškį ir gaukite svarbiausias dienos naujienas bei įdomiausius straipsnius kiekvieną darbo dieną 11 val. Tiesiai į Jūsų el. paštą!