Per žiemos išpardavimus pats laikas galvoti jau apie pavasarį ir vasarą. Kito sezono tendencijos jau žinomos, todėl galima pasiieškoti šio bei to, kas jam artima. Patartina ypač domėtis zebro raštų suknelėmis, metalu spindinčiais kostiumais ir grubiomis basutėmis su neaukšta platforma.
Per išpardavimus lentynose atsiranda ir nukainotų prekių (kitaip tariant, brokuotų). Bet jas nesunku atpažinti, jei prieš tai tam pasirengi. Bet kuriuo atveju į etiketę su kaina reikia atkreipti dėmesį - greičiausiai ten bus pažymėta: „Nukainota“.
Svarbiausia neapsigauti: nepirkti numeriu mažesnių batų tik todėl, kad jie labai tau patinka, arba abejotinos suknelės tik todėl, kad dar vakar ji kainavo penkeriopai daugiau. Būk pasirengusi ir tam, kad kai kurios firmos niekada nenukainoja savo prekių. Tarkim, legendinės „Hermes“ rankinės „Birkin“ ar „Levi's“ 501 modelio nenusipirksi net su 5 proc. nuolaida. Prieš juos laikas bejėgis, jie geidžiami ir šiandien, ir rytoj.
Visiškai kitokia padėtis ypač madingų drabužių skyriuje. Madingiausios sezono prekės paprastai keliskart brangesnės už visas kitas. Tai, dėl ko stileivos praėjusį sezoną kraustėsi iš proto, šį gali kainuoti perpus pigiau. Gerai pagalvok, ar tau tikrai reikia to daikto, jei jo šlovės valanda jau baigėsi.
Gamintojams naudinga, kad klientas nusipirktų kuo daugiau, todėl jie griebiasi gudrybių. Suirutė ir chaosas - štai koks slaptas visų rinkodaros specialistų sąmokslas. Prie pat parduotuvės durų prekių lentynos tiesiog lūžta - šios prekės paprastai neturėjo paklausos sezono metu. Salės gilumoje sudėtos prekės, dėl kurių vyksta tikroji mėgėjų
apsipirkti kova.
O šit firminių prekių lentynoje galima ir nepastebėti išpardavimų šešėlio. Prekės sukrautos tvarkingai, tik ant etikečių neįkyriai pažymėtas nuolaidos dydis. Bet tai nereiškia, kad ir čia nenorima apdumti akių. Jaukas dažniausiai būna išmestas vitrinoje. Atlikti eksperimentai liudija, kad 60 proc. pirkėjų į parduotuvę užeina tam, kad pasimatuotų vitrinoje kabantį drabužį.
Firminėse parduotuvėse, jei pavyks, gali rasti trokštamą prekę net su 30 proc. nuolaida. Kartais parduotuvė neskelbia 70 proc. nuolaidų tik todėl, kad jau nebėra ką parduoti. Beje, kai kurios firmos surengia uždarus išpardavimus partneriams ir nuolatiniams pirkėjams likus kelioms savaitėms iki visuotinių. Būtent jie ir „nugraibo grietinėlę“.
Pastaruoju metu madinga per išpardavimus važiuoti į pasaulinės mados sostines - Paryžių ir Milaną. Jiems ir pirkėjai, ir gamintojai rengiasi itin atsakingai. Daugelis prekybos centrų iš pagrindų pakeičia darbo grafiką: vieni neuždaro durų visą parą, kiti darbą pradeda 5 val. ryto. Bet išsiruošusi į Londoną ar Paryžių pasirenk rimtai kovai. Europoje per patį pirkimo įkarštį registruojama daug traumų. Parduotuves geriau šturmuoti anksti ryte, patogiai apsirengus. Ir užmiršk matavimosi kabinas! Pirk „iš akies“, antraip pačius gražiausius modelius nušvilps iš panosės, kol bandysi apsispręsti, ar kostiumėlis tinka tavo figūrai.