„Esu šokiruota. Pirmą kartą susidūriau su siaubingu aptarnavimu, visišku abejingumu, pakeltu balso tonu, išsprogdintomis akimis ir „tujinimu“. Už skrydžio bilietą paskutinę minutę sumokėjau daugiau negu 500 eurų, o vietoj to, kad man skrydžio bendrovė padėtų patektu į lėktuvą, nes pavėlavau tris minutes, turėjau išklausyti pakelto tono“, – savo nemalonią situaciją draugams papasakojo Karolina. Žinoma mergina neslėpė pykčio ir nusivylimo vieno oro uosto darbuotojų darbu, tačiau, kaip pati teigia, liūdniausia, jog visą tiradą ir nemalonumus turėjo patirti ir modelio mama.
„Auksinė verslo taisyklė „Klientas visada teisus“ šiais skrydžių bendrovei negalioja, nes savo klientus, kurie yra paprasčiausias, bet nemalonias situacijas, yra linkę ne nuraminti, padėti išspręsti situaciją, bet apšaukti ir „tujinti“. Ir visą tai daryti mano mamos akivaizdoje“, – nuoskaudas liejo mergina, kuri tikino, jog darbuotojams tikrai trūko pagarbos.
Kaip paaiškėjo, ši nemaloni situacija kilo dėl to, kad Karolina Toleikytė kelias minutes vėlavo į skrydį, dar pakeliui prašė lėktuvą sulaikyti, o atvykus į vietą jas pasitiko itin nepatenkinti darbuotojai.
Tikimės, jog Karolinai pavyko sėkmingai išskristi.