REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Eidamas 88-uosius metus mirė antras turtingiausias Italijos žmogus, akinių verslo magnatas Leonardo Del Vecchio, sukūręs optikos imperiją ir įsigijęs tokius garsius prekių ženklus kaip „Ray-Ban“, „Persol“ ir „Oakley“.

Eidamas 88-uosius metus mirė antras turtingiausias Italijos žmogus, akinių verslo magnatas Leonardo Del Vecchio, sukūręs optikos imperiją ir įsigijęs tokius garsius prekių ženklus kaip „Ray-Ban“, „Persol“ ir „Oakley“.

REKLAMA

L. Del Vecchio buvo vienas sėkmingiausių Italijos verslininkų, nuo nulio sukūręs tarptautinę bendrovę, padėjusią akinius paversti geidžiamu ir brangiu mados aksesuaru.

Remiantis žurnalo „Forbes“ sudarytu šių metų pasaulio milijardierių sąrašu, jo turtas vertinamas 27,3 mlrd. JAV dolerių.

L. Del Vecchio bendrovė „EssilorLuxottica“ pirmadienį patvirtino, kad jis mirė sulaukęs 87 metų.

Pastarosiomis savaitėmis L. Del Vecchio buvo gydomas Milano universitetinės ligoninės intensyviosios terapijos skyriuje, pranešė italų naujienų agentūra AGI.

REKLAMA
REKLAMA

1935 metų gegužės 22 dieną neturtingoje milaniečių šeimoje gimęs L. Del Vecchio dalį vaikystės praleido našlaičių prieglaudoje, o dirbti pradėjo dar būdamas paauglys.

REKLAMA

1961 metais jis įkūrė savo įmonę „Luxottica“, kuri gamino optikos komponentus.

Po dešimtmečio L. Del Vecchio priėmė strateginį sprendimą kontroliuoti visas gamybos proceso dalis.

„Luxottica“ pradėjo gaminti savo akinius ir platinti juos visoje Italijoje, o vėliau užsiėmė plėtra Europoje per bendras įmones.

Jis pastebėjo bendradarbiavimo su mados namais, įskaitant „Giorgio Armani“, privalumus, sutelkė dėmesį į mažmeninę prekybą ir įsigijo madingų akinių prekių ženklų, tokių kaip „Ray-Ban“, „Persol“ ir „Oakley“.

Praėjusio amžiaus 9-ajame dešimtmetyje, akiniams tapus madingu aksesuaru, L. Del Vecchio pasirašė pirmąją licencinę sutartį su „Giorgio Armani“.

REKLAMA
REKLAMA

„Luxottica“ taip pat nusipirko tokias mažmeninės prekybos įmones kaip „LensCrafters“ ir „Sunglass Hut“, kad galėtų tiesiogiai, be tarpininkų, patekti į rinką.

2018 metais „Luxottica“ susijungė su Prancūzijos bendrove „Essilor“ ir tapo „EssilorLuxottica“, o L. Del Vecchio ėjo jos valdybos pirmininko pareigas. Pernai bendrovė, kurios akcijomis prekiaujama viešai, gavo 19,8 mlrd. eurų pajamų.

„Leonardo Del Vecchio buvo didis italas“, – socialiniame tinkle „Twitter“ parašė už ekonomikos reikalus atsakingas Europos Komisijos narys Paolo Gentiloni, pavadinęs jo sėkmę „pavyzdžiu šiandienai ir rytojui“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų