Milana parodys būdą, kaip išgyventi šiuo metu: neabejoja, kad tai išbandę jausis geriau

Visai neseniai pasaulis tarsi sustojo, o Lietuvoje, kaip ir daugelyje kitų Europos šalių, paskelbtas karantinas. Dėl šios priežasties žmonės priversti daugiau laiko praleisti namuose, atsisakyti mankštos sporto salėje bei didelių susibūrimų su draugais. Vis dėlto tai galėtų būti metas, kai patys atsigręžiate į save.

Tikra jogos bei meditacijos specialistė Milana Jašinskytė visus norinčius susitelkti, kiek pamiršti nerimą ir jaustis geriau, kviečia į specialius meditacijos ir jogos seansus. Anot žinomos moters, juos atlikti ne tik galės kiekvienas, bet tam pasiryžę ims jausti ir malonius vidinius pokyčius.

(19 nuotr.)
FOTOGALERIJA. Milana parodys būdą, kaip išgyventi šiuo metu: tai išbandę žmonės jausis geriau

Kiekvieną savaitės dieną 9.09 val. nuo šiandien vyks „Ryto meditacija su Milana Jašinskyte. Šviesios dienos pradžiai“ per tv3.lt ir TV3Play. O nuo šeštadienio Milana kvies ir į jogos užsiėmimus. Jie šeštadieniais ir antradieniais vyks nuo 18 val. vakaro. 

Tinkama reakcija į susiklosčiusią padėtį

Naujienų portalui tv3.lt Milana pasakojo, kad užsiėmimai truks nebūtinai tiek, kiek karantinas. Rytais ji pakvies žmones prisijungti meditacijai, o vakarais – net 40 minučių trunkančiai jogai. 30 minučių sudarys fizinio aktyvumo pratimai, o 10 minučių bus skiriama poilsiui.

„Mes turime suprasti, kad ši situacija mus visus privedė ant savo namų kilimėlio. Tai – labai tiesioginis kvietimas ir iš visatos, ir iš ekonomikos pusės. Moksliškai įrodyta, kad meditacija ramina nervinę sistemą, o mums visiems to dabar reikia labiausiai. Ir netgi labiau, nei kada anksčiau“, – kodėl visiems siūlytų išbandyti meditaciją, aiškino M. Jašinskytė.

Anot Milanos, jogą gali padaryti visi, mat tai nereikalauja jokių priemonių, tik kilimėlio arba rankšluoščio. „Joga ir meditacija subalansuoja psichologiškai, nuima nerimą, o dabar tiek mūsų visuomenės, tiek viso pasaulio didžiausia problema turbūt ir yra vidinis nerimas. Pripažinkime, kad tai jaučiame absoliučiai kiekvienas iš mūsų. Kalbame apie bendruomeninį, kolektyvinį darbą, kuris gali įvykti aukščiausioje savo kokybėje tik iš vidinės, ramios būsenos“, – teigė Milana pridėdama, kad nerimą šiuo metu jaučiame išties visi.

REKLAMA

Pavyks visiems, o ir specialaus pasiruošimo – nėra

Jogos mokytoja pridėjo, kad svarbiausia, jog tai galės atlikti visi žmonės – svarbiausia pasirinkti patogią, judesių nevaržančią aprangą: „Joga nebus sudėtinga, todėl tai galės išbandyti visi, tereikės viską stebėti ir girdėti. Kontraindikacijos bus pasakomos – po kokių atvejų, ko, galbūt, nebūtų rekomenduojama daryti. Kadangi joga bus daroma į pavakarę, visos sekos bus orientuotos į ramesnį miegą, nerimo mažinimą. Mūsų visuomenėje dabar svarbiausia susitvarkyti su nerimu – tada mes galėsime daryti protingesnius žingsnius ir iš šios situacijos išbrisime greičiau.“

Tiems, kurie rytinę meditaciją ketina išbandyti pirmąjį kartą, M. Jašinskytė turi gerą žinią – jokio pasiruošimo tam tikrai nereikia, mat viskas vyksta kartu. „Visą teoriją išmoksime per praktiką. Nebus dėstoma nieko įmantraus, kaip knygutėje. Viską darysime per praktiką todėl, kad atėjo laikas praktikuoti tai, ką per gyvenimą jau esame sukaupę“, – pasakojo ji.

Paklausta, ar 2 savaites paskyrus jogai ir meditacijai, galima tikėtis vidinių pokyčių, Milana neslėpė tuo nė kiek neabejojanti. „Jei ryte žmogus padarys meditaciją, o 2 kartus savaitėje – jogą, jis pasirūpins savo fiziniu kūnu, o tai labai svarbu mūsų imunitetui. Labai svarbu judėti, kad ir kokios sąlygos bebūtų. Fizinė joga neturi jokių įmantrių sąlygų – mums tereikia 2 metrų ilgio ir pečių pločio. Daugiau nieko“, – sakė ji.

Rezultatai pasijaus stebėtinai greitai

Pati Milana jogos mokytoja tapo dar 2015 metais, nors aktyviai tai praktikuoja nuo 2013 metų. Baigusi su tuo susijusias studijas JAV, M. Jašinskytė panoro tapti jogos mokytoja ir pasidalinti su visu lietuviais tuo, ką visas pasaulis – tiek Rytai, tiek Vakarai – praktikuoja jau labai ilgus metus.

„Priežastis, kodėl ėmiau tai praktikuoti, paprasta – buvau emociškai ir fiziškai išsekusi po „Šok su manim“ 2013 metų pergalės. Per praktiką atradau, kad joga tikrai veikia. Esu tikra, kad tai išbandę žmonės jausis geriau. Ir nereikės nė 2 savaičių. Mes truputį vieni kitus subalansuosime ir užplauksime ant ramybės, pozityvumo bangos“, – kitus bandė įkvėpti žinoma moteris.

REKLAMA

M. Jašinskytė pridėjo, kad iš tiesų jogos ir meditacijos rezultatai pasirodys kur kas greičiau, nei po 2 savaičių – tiek, kiek paskelbta, kad truks karantinas: „Tai bus tikrai geriausias dalykas, kas gali atsitikti per dieną vien jau tam, kad galėtume išeiti į savo gyvenimus, pradėti dirbti kokybiškai, kad galėtume puikiai sutarti su namiškiais. Kai tu 5 minutes dienoje skiri sau susitelkti, tai vienareikšmiškai padeda, ir tas efektas jaučiasi net ne po 2 dviejų savaičių, o tuo metu, kai tai ir atsitinka.“

Taip pat jogos mokytoja pridūrė, kad jei nespėjote pamedituoti ar prisijungti jogai pirmąją dieną, nereikėtų dėl to išgyventi – save išbandyti visi kviečiami bet kada.

„Visi gali prisijungti, ir nereikėtų galvoti, kad jei praleidote pirmą dieną, negalite prisijungti 10. Jei antradienį negalėjote, nereiškia, kad penktadienį yra per vėlu. Tinkamas laikas yra bet kada, kada žmogus jaučia, kad jam to reikia. Ir netgi tada, kada nesinori, bet vis tiek jaučia nerimo būseną“, – sakė M. Jašinskytė.

Naujienų portalas tv3.lt primena, kad visomis darbo dienomis ir savaitgaliais vyks šie užsiėmimai: 9.09 val. „Ryto meditacija su Milana Jašinskyte. Šviesios dienos pradžiai“, 11.00 val. „TV3Play sporto klubas: treniruotė su Jolanta Leonavičiūte“, 14.00 val. „TV3Play sporto klubas: treniruotė su Mariumi Blaževičiumi“, antradieniais ir šeštadieniais 18.00 val. Joga su Milana Jašinskyte.


Rašyti komentarą...
SKAITYTI KOMENTARUS (0)
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
REKOMENDUOJAME
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
Į viršų